Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Trusten lieve Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 slaap lekker en morgen gewoon weer klagen Lars dat scheelt dragen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Sterkte Quinn, ik ben een tikkie moe, dus truttebollerig met het het hondje geniet ik van warme melk. Hou je goed. Dit was een pittig dagje voor velen. Heb een stevig potje gejankt. Das vrij " nieuw " voor mij ieder een goede avond, goede nacht . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Welterusten. Is thuis, dus ik probeer dat idee van delen zo nog maar een keer. Morgen weer graag een masker op. Niet te vaak zo'n dag als deze. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Mooi en nu ga ik mn bedje opzoeken. . Hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 28 minuten geleden zei Lars: Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Rosa Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 @Quinn, ik ben er nog wel even hoor, mocht je nog even iets kwijt willen. En huilen? Niets mis mee volgens mij. Ik meld me ook af voor het dagpact van vandaag, het ijsje heb ik in gedachten gegeten, het bleek praktisch niet mogelijk. lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik heb alle jaren dat ik dronk niet gehuild. Nu kan ik -heel af en toe- een traantje laten. Wonderlijke wezens die mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 31 minuten geleden zei Quinn: Sorry voor mijn onrust, die wil ik niet bij anderen dumpen. Ik verwacht voor elf uur mijn vriend thuis, dus ik ben niet alleen vannacht. Plus Nachtpact. Ik sta, heus. Niet heel stevig, maar toch, ik sta weer. Was even kwijt hoe koppig ik ben. Bedankt voor jullie. Mooi joh, dat “ik sta weer”.Voor mij hoef je geen sorry te zeggen, ik hoor en lees echtheid bij je en dat is nooit verkeerd lijkt mij. Mij belast je niet lieve Quinn, je geeft me een stukje vertrouwen door het delen. En dat waardeer ik. Qq Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goedenavond, Ook bij deze een droge afmelding van het dagpact. Zeer speciaal en emotioneel. Het heeft mij de gehele dag bezig gehouden. En ja ik voel het ook zo dat al het andere dan ondergeschikt is aan.....maar jowan kennende denk ik dat hij het juist zou toejuichen als men zich wel uit, zolang, je nuchterheid daardoor blijft behouden. Ik heb veel te danken aan jowan zonder dat hij zich dat ws realiseert. Het heeft mij zelfs de crisis door geholpen bijna 2 weken geleden. Jowan <3 Quinn top vent ben je, hou je bijeen! Slaap lekker zo/zo straks allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Meld me ook droog af. Was niet zo'n fijne dag. Feestelijke geluiden buiten, geen zin om eraan deel te nemen. Wel goed opgeruimd. Truste Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Het langste dagpact ooit, geweldig. Petje af, jowan. Lars, jij bent ook meer dan de beste. Vergeet jezelf nooit. Jalouzie is menselijk. Maar later uit de kast doet vast ook iets. Gun haar dat. En neem 'n kerel als 'n Tijger, in beide zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact: Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Rosa Jannigje Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Quinn, morgen fit op. Je hebt wat te doen de komende tijd. Strategie bepalen. Stappen zetten. Dat gaat beduidend beter als je nuchter bent en blijft. Maar voor nu: slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 4 minuten geleden zei Bob: Nachtpact: Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Rosa Jannigje Bob lika Ik was er af gevallen, dus klim er maar weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik wens ons allen een goede, rustige nacht, slapend of niet, huilend of niet, blijf erbij mensen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 droge afmelding hier, voor het dag-gedeelte dus slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Lieve mensen, wat een achtbaan aan emoties hier vandaag en wat een prachtig gebaar @Lars zo n lang dagpact voor jowan. Ben er even stil van. Voor mij was het mijn eerste nuchtere Koningsdag sinds zo n 27 jaar. Ik wens iedereen die het nodig heeft veel sterkte. Goedenacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik meld me droog af voor het dagpact en meld me aan voor Nachtpact: Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Rosa Jannigje Bob lika Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
twinkle Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ook ik meld me droog af en ga slapen, trusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Nachtpact: Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars Rosa Jannigje Bob lika Reacher MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Droge afmelding voor de nacht. lady jane, Bob en rosa45 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ook droge afmeding van het nachtpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden