jowan Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goeiemorgen (voor de bijgelovigen..) Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen Jowan en alle andere frummers. Lekker vroeg, buiten is het nog pikkedonker, maar koffie en thee staan binnen al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Terzijde: stappentellers op horloges doen het ook goed met haken. Een dagje haken levert al snel 15000 stappen op. Heb je ook een duur ding.... Hahaha.... het moet niet gekker worden @jopie.... eerst op een flatje ergens in Schalkwijk met twee kleine hondjes ... en nu ook al aan de haak ???? Maar je hebt gelijk hoor: ook mijn stappenteller registreert de haakbeweging als stap. De eerste keer wist ik niet wat ik zag na een avondje pittig doorhaken... (niet te verwarren met 'doorhalen' uiteraard). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen Nancy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen Bijna weekend. Nog even een paar uurtjes werken vandaag. Vogels fluiten buiten en zijn druk, dus heb 'pratende' katten voor het raam. Schattig altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loekie Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Rosee en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen allen. Nog 1 dag en dan weekend. Flappie en flappie komen dan bij ons wonen. Kijk dat is nu een beetje kinderlijk gedrag. Ik kijk er naar uit Dagpact: jowan Harald Zbb Lars kunsie en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen . Te weinig geslapen, maar ben tevreden. Vrij vandaag. Wel aan de slag. Hele dag repeteren,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 25 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen allen. Nog 1 dag en dan weekend. Flappie en flappie komen dan bij ons wonen. Kijk dat is nu een beetje kinderlijk gedrag. Ik kijk er naar uit Welnee Lars, dat is gewoon je verheugen op iets leuks. Zolang je niet huppelend door de kamer gaat ijsberen en elke de vijf minuten vraagt "of ze er al bijna zijn" , vind ik het niet kinderlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Harald Zbb Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 (bewerkt) Dagpact: jowan Harald Zbb Lars Kunsie Aljo 13 april 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goeiemorgen, Ik heb je er ook maar even bijgezet Aljo....dat was de bedoeling toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 25 minuten geleden zei kunsie: Dagpact: jowan Harald Zbb Lars Kunsie Aljo Senna33 Goedemorgen, Lekker uitgeslapen hier, dochtertje lief slaapt nog. De scholen hebben weer staking bij ons. Tweede keer in twee maanden tijd. Verder iedereen lekker geslapen? Vandaag voor het eerst mijn dosis ad verdubbeld. Hoop dat ik mij goed blijf voelen, tot nu toe nog niet ziek geweest gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 (bewerkt) Goeie morgen, Vandaag naar het ziekenhuis voor m'n pols. Ben benieuwd of alles goed is genezen. Ben heel benieuw Sen. Je moet het gauw genoeg gaan voelen. 13 april 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 goeiemorgen frummers, net als andere dagen: Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 1 minuut geleden zei bolletje: Goeie morgen, Vandaag naar het ziekenhuis voor m'n pols. Ben benieuwd of alles goed is genezen. Ben heel benieuw Sen. Je moet het gauw genoeg gaan voelen. Succes, dat hoop ik ook voor je. Ik geniet nog van mijn laatste dagje vrij inclusief weekend. Maandag start ik weer met werken. Ik heb er zin in, op vroeg opstaan na. Went wel weer. Heb twee weken thuis gezeten, had ik echt nodig. Maar het moet ook niet te lang gaan duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen! Straks ff bijlezen maar alvast een mooie dag! De zon komt tevoorschijn, nog een paar uurtjes werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Harald Zbb Lars Kunsie Aljo Senna33 Kohtje Even een dagje en nachtje met de camper er op uit. Morgen in de loop van de middag al weer terug. Tot dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Hier eeen wat late start, maar die gunde ik mijzelf. Echt zeer goed geslapen. Zalig! Ik was gister flink vermoeid en had veel pijn na de eerste revalidatiesessies, maar wat ben ik blij dat ik nu mocht starten. Hier kan ik alleen maar heel veel aan hebben. En een extrA stimulans om verder te gaan alcoholvrij te zijn en vooral te blijven. Deze ochtend met " huiswerk" aan de gang ( schilderochtend elders wa nu even teveel) en verder een rustige dag. wat lees ik ook fijne en positieve dingen weer. Zo blij mee. @bolletje, succes in het zkh @Senna33, succes met de verdubbeling van het AD. En geniet nog van je lange vrije weekend. @hub ik heb je bijdrages bijgelezen. Wat mooi. Ik heb hypnotherapie een aantal x gedaan. Staat nu even stil, want revatraject, psycholoog, aa groep en de hobbyclubjes is meer dan genoeg even @Kohtje, veel plezier met je campertje. En verder iedereen een mooie dag gewenst. Ik ben blij met dit forum, met jullie! 13 april 2018 bewerkt door Gast Fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Dagpact: jowan Harald Zbb Lars Kunsie Aljo Senna33 Kohtje Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Kinderlijk gedrag @Lars? In mijn ogen een kwaliteit en niks om je voor te schamen. Zelfs huppelen mag hoor! Voorpret is de slagroom op het toetje! Geniet er maar van! En nu straks niet de slagroom op de konijnen mikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Voor ik het vergeet: goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Leuk @Lars, konijntjes. Jij mag ze toch gaan verzorgen? Hoe is het met je vogeltjes? Ik heb ook altijd dieren om mij heen gehad. Nu alleen een hondje, voorheen altijd katten. Als het qua gezondheid echt goed met mij mag gaan hoop ik er een katje bij te kunnen nemen. Mijn hondje groeide op met een katje en dat was zo enorm leuk die twee samen. Ze lagen ook altijd samen in een mandje of op een kussentje. Hond kon zelfs kopjes geven en de kat leerde van haar pootjes geven. Veel plezier dus vandaag, en daar mag huppelen bij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden