Spring naar bijdragen

Vrijdag, 13 april 2018


jowan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

15 minuten geleden zei Bor:

En hoe volwassen is alcoholisme dan?

Niet volwassen..dus geen verantwoording willen nemen voor jezelf, je verstoppen achter alcohol, kind willen blijven, lekker tegen alles aanschoppen enz. Maar dat geld voor mij hoor! Voor jouw kan het wel heel anders zijn ;)

En nu ga ik schilderen buiten....anders zit ik hier de hele dag weer te typen, tot later!

bewerkt door kunsie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Voor mij is alcoholisme stilstand (geweest).

In zowel ontwikkeling/zelf ontplooiing (lees; studie niet afgemaakt, geen betaald werk,), alsook gedrag (lees; ik kan soms zooo puberaal doen/ reageren).

Dat is allemaal niet zo volwassen natuurlijk.:blush:

Ik ben niet verder gekomen dan thuisblijf- moeder (zelfs op dit gebied ben ik geslaagd in falen) en huisvrouw. Dat is best zuur als op je 40ste de kinderen de deur al uit zijn en je hebt niks en onderhouden wordt door je man.

Schafttijd hier. 

Bor volgens mij ben jij wel tevreden met je leven tot nu toe dacht ik? Je hebt iig een gezin en kleinkinderen en alles wat daar bij komt kijken. En je bent nog piepjong dus wat let je om nog iets te ondernemen? Of gewoon tevreden zijn zoals het nu gaat/is....dat is toch ook prima :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook jaren thuis gezeten. Geen school afgemaakt, veel te rebels als kind. Vroeg gaan trouwen en uit mijn eerste huwelijk twee kids geboren (nu bijna twintigers) ook onderhouden door ex destijds. In 2007 is nog een nakomertje geboren. Ik ben pas gaan werken en studeren toen zij vier was. Het was pittig als alleenstaande moeder maar het is mij gelukt en ik heb mijn diploma’s.  En die ‘verslavings problematiek’ In mijn geval verwijt ik dit aan het latere experimenteren. Ik was zo jong moeder, braaf. Ging nooit stappen enzovoorts. Dit is allemaal later ontstaan nadat de kinderen op weekend gingen bij hun vader. De stap periode ben ik weer voorbij, ik ben een echte huismus heerlijk vind ik dat. Omgaan met stress vind ik wel nog heel moeilijk, maar ik heb het het laatste half jaar ook wel voor mijn kiezen gehad

bewerkt door Senna33
Foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bor:

Dankjulliewel voor jullie reactie"s.

Mijn gedachten gingen heel erg n.a.v. de dagdraad van gisteravond.
En dan met name de posting van @Sandro over z"n moeder deed me erg nadenken over mezelf, mijn kinderen en m"n relatie/ huwelijk met mijn man.
Maar geeft niet hoor, het is oke. Thnx:rose:

Je bent een erg gevoelige valt me op. Misschien lastig voor jezelf soms. Maar je omgeving waardeert dat vast erg in je. Weet ik zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Dankjulliewel voor jullie reactie"s.

Mijn gedachten gingen heel erg n.a.v. de dagdraad van gisteravond.
En dan met name de posting van @Sandro over z"n moeder deed me erg nadenken over mezelf, mijn kinderen en m"n relatie/ huwelijk met mijn man.
Maar geeft niet hoor, het is oke. Thnx:rose:

@kunsie Inmiddels ben ik geen 40 meer hoor, ik loop op naar de 46.
Maar op mijn 40 waren m"n kinderen het huis allemaal al uit.

Ik was erg jong getrouwd en moeder, op 19 had ik 2 kinderen.(tweeling)
Op 21 had ik 3 kinderen.
Op 30 had ik 4, een nakomertje die door m"n drinken op z"n 7de uit huis geplaatst is door jeugdzorg, die woont nu op z"n 15 jaar in een pleeggezin.

@Bor ik had op mijn 19e ook een tweeling. 7 jaar later kwam er nog een dochter bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

Alles goed hier? Ik heb gisteren niet echt gelezen, nog bijzonderheden? Is de rust er weer?

Morgenavond ga ik uit eten, weet niet of ik dat zonder drinken ga redden. Even kijken. Nu eerst maar even mijn parijse aardappeltjes en brocolli met kipburger eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boy boy dat zou mij echt te druk zijn hoor. Ik vind dit al heel wat probeer me niet druk te maken maar ik ben al zenuwachtig. Nou ja adem in adem uit.

Jij alvast heel veel plezier. Zit je allang bij een smartlappenkoor? Wat was er de vorige keer dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei spirit:

Hallo Gypsy. Op het forum is het weer wat rustiger hoor!

Eet smakelijk, ik ga poffertjes eten. Ik zag ze liggen en had er trek in. Wel voorverpakt, maar dat mag de pret  niet drukken.

Heerlijk met roomboter en poedersuiker :P

Lekkere magnums gekocht en nieuwe smaak. Straks ook maar eens uitproberen als er nog plek is!

Oooooooh lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaf,

Even laten weten hoe het is gegaan.

Ik heb hoogstwaarschijnlijk een fikse scheur in een pees bij m'n pols omdat ik een joekel van een bult heb aan de zijkant. Moet heel snel een M.R.I scan laten maken van een leuke dokter. Dus ik naar een zuster om heel gauw een afspraak te gaan maken. "nee hoor mevr. ik zie hier niets staan". "Ja maar zustermevrouw ik zeg net dat de dokter dat vergeten heeft:( dus moet ik dat nu doen" "Momentje ik zal hem even bellen" Ring...ring.... het spijt me ik krijg geen gehoor, dag mevrouw". Zo nou zal ik maandag nog eens even bellen, dan denk ik dat het heel vlug geregeld wordt.;)

Zal je zien is het donderdag en dan kan ik niet want dan worden al m'n tanden getrokken. Bah alles komt nu wel achter elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...