Spring naar bijdragen

Woensdag 22 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, uitgeslapen hier... 
Maar wel al koffie en thee klaar. 
En over het weer zullen we het maar niet hebben lijkt me... :face-icon-small-shocked:

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Lieve Suiker, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. 
Ik wens je een heel fijne dag, en vooral wens ik je een jaar 
waarin je je hartstikke goed zult blijven voelen... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sugartje proficiat kerel. Ik kom straks even iets brengen goed? Eerst even onder de douche, haren netjes kammen, nageltjes lakken, kunstoog  en tanden indoen, en dan kom ik eraan.

 

                                                                Plaatjes Gefeliciteerd

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

 

Suikertje gefeliciteerd man. Wat een verschil met een paar jaar geleden toen je hier kwam. Wat? Met een jaar geleden nog. Knap!

Maar vooral: ik gun het je. En ik wens je een goed rustig en harmonieus jaar toe. Nog vele!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog heel even over gisteren:

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen recht heeft op zijn eigen "verhaal", zijn eigen "weergave van de werkelijkheid". 

En soms, zeker als je er een zootje van hebt gemaakt, Is het gewoon knetterhard nodig om dat voor jezelf (nog?) wat mooier of zachter te maken. Of wat meer de goede punten te benadrukken. Domweg om nog met jezelf te kunnen leven. 

En natuurlijk heb je er alleen jezelf mee als "het verhaal" totaal niet overeenkomt met "de werkelijkheid".. en natuurlijk staat je "geweten" als het goed Is nooit uit. En heb je daar alleen maar zelf last van....

Maar...... er zijn nog zoveel pasteltinten tussen zwart of wit in. En die mag je/ik gebruiken. Het ís niet aan mij een ander te confronteren met zijn zwart of zijn wit als hij enkel roze vertelt. En ík ben er echt niet mee geholpen als een ander Mij bewijst hoe zwart mijn roze verhaal in werkelijkheid Is.  

Roze kan een functie hebben. Zeker in een pikzwarte omgeving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Moet niet gekker worden, slaap zo lang en diep sinds ik geen alcohol meer drink (jaaaaa al 12 dagen! :D). Kom vaak wel moeilijk in slaap maar slaap dan zo lang en diep, werd vanmorgen pas om 10.30 uur wakker. Op werkdagen heb ik veel moeite om om 6.45 uur op te staan. 

Voorheen was ik te katerig om vroeg op te staan, sliep door de drank niet fijn en had heel veel nachtmerries. Ik denk dat ik misschien toch een soort vermoeidheid moet inhalen of zo. Herkent iemand dit?

@Suikertje van harte gefeliciteerd!

@Herstel sterkte in het ziekenhuis vanochtend.

TCAPGADDAGPACTTCAPGAD

Lars

Reacher

Herstel

Kohtje

Bobje

@Kohtje sorry, ik krijg de mooie vorm en kleurtjes van je dagpact titel niet hetzelfde gekopieerd op mijn draadje. Misschien kan iemand anders die aanhaakt de originele vormgeving weer terug brengen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar Bobje. Ik realiseerde me vorige week ineens dat mijn moeheid weg is. En ik ben ruim 3 maanden onderweg:)

Slaap nog steeds graag en goed, maar heb overdag weer energie. Ik vond het af en toe héél vervelend die moeheid, maar het woog niet op tegen het katerige gevoel. Het komt wel weer goed...lekkere dooddoener hè ;)

Je gaat goed hè? Fijn:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei NickyLJ80:

Heel herkenbaar Bobje. Ik realiseerde me vorige week ineens dat mijn moeheid weg is. En ik ben ruim 3 maanden onderweg:)

Slaap nog steeds graag en goed, maar heb overdag weer energie. Ik vond het af en toe héél vervelend die moeheid, maar het woog niet op tegen het katerige gevoel. Het komt wel weer goed...lekkere dooddoener hè ;)

Je gaat goed hè? Fijn:rose:

Ja ken ik ook. Afgelopen weekend telkens voor 10u naar bed en uitslapen en dan 's middags ook nog een paar uur plat. Gewoon te moe. Wel lekker als 't kan :) 

Maar nu ben ik wel weer klaar met slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Herstel dat is heel goed nieuws. Ik ben zo blij voor je! Geniet ervan.

@Bobje lang slapen herken ik ook. Als ik me goed herinner heeft het een paar weken aangehouden. Het zal een teken zijn dat je lichaam extra energie verbruikt bij het ontgiften. Dat is dus een goed teken.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...