Lika Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ik vind mijn werk momenteel wel leuk. Dat is fijn. Dus dat ga ik doen. Maar ik merk dat het ook nog vermoeiend is. En toneel gisteren was hilarisch....moet nog lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Welk toneelstuk? Lachen is fijn, na negen uur ga ik dat ook doen. In ieder geval nice dat je je nieuwe werk leuk vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Ik ga maar eens een uurtje eerder naar het werk. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen, weer een jaartje ouder geworden, gaat snel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen Herstel, dank je. Ik wens jou heel veel succes en sterkte in het ziekenhuis vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) Goedemorgen frummers, uitgeslapen hier... Maar wel al koffie en thee klaar. En over het weer zullen we het maar niet hebben lijkt me... Lieve Suiker, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik wens je een heel fijne dag, en vooral wens ik je een jaar waarin je je hartstikke goed zult blijven voelen... 22 november 2017 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 @Suikertje gefeliciteerd maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 gefeliciteerd Suiker en een fijn suikerfeest met de bewoners daar Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goeie morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) Sugartje proficiat kerel. Ik kom straks even iets brengen goed? Eerst even onder de douche, haren netjes kammen, nageltjes lakken, kunstoog en tanden indoen, en dan kom ik eraan. 22 november 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Dank jullie wel voor de felicitaties, ik heb eigenlijk een rustig dagje gepland, ik zie wel wat er op mij afkomt hier. Het is voor mij weer even wennen mensen te zien op mijn verjaardag. De laatste 6 jaar was dat namelijk amper het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen allemaal. Suikertje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent nog jong en nu lekker op weg, ga zo door zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goeiemorgen Proficiat Suiker! Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 TCAPGADDAGPACTTCAPGAD Lars Reacher Herstel Kohtje Yvonne en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen allemaal. Suikertje gefeliciteerd man. Wat een verschil met een paar jaar geleden toen je hier kwam. Wat? Met een jaar geleden nog. Knap! Maar vooral: ik gun het je. En ik wens je een goed rustig en harmonieus jaar toe. Nog vele! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Van harte gefeliciteerd Suikertje, ik hoop dat je een fijne dag hebt. Herstel succes in het ziekenhuis. Lars, het zijn maar gedachtes hè, laat het daarbij blijven Fijne dag voor de rest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen allemaal, Suiker, Van harte gefeliciteerd Ik wens je een fijne dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Nog heel even over gisteren: Ik ben ervan overtuigd dat iedereen recht heeft op zijn eigen "verhaal", zijn eigen "weergave van de werkelijkheid". En soms, zeker als je er een zootje van hebt gemaakt, Is het gewoon knetterhard nodig om dat voor jezelf (nog?) wat mooier of zachter te maken. Of wat meer de goede punten te benadrukken. Domweg om nog met jezelf te kunnen leven. En natuurlijk heb je er alleen jezelf mee als "het verhaal" totaal niet overeenkomt met "de werkelijkheid".. en natuurlijk staat je "geweten" als het goed Is nooit uit. En heb je daar alleen maar zelf last van.... Maar...... er zijn nog zoveel pasteltinten tussen zwart of wit in. En die mag je/ik gebruiken. Het ís niet aan mij een ander te confronteren met zijn zwart of zijn wit als hij enkel roze vertelt. En ík ben er echt niet mee geholpen als een ander Mij bewijst hoe zwart mijn roze verhaal in werkelijkheid Is. Roze kan een functie hebben. Zeker in een pikzwarte omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Heel wijze woorden, Jopie. Dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen! Moet niet gekker worden, slaap zo lang en diep sinds ik geen alcohol meer drink (jaaaaa al 12 dagen! ). Kom vaak wel moeilijk in slaap maar slaap dan zo lang en diep, werd vanmorgen pas om 10.30 uur wakker. Op werkdagen heb ik veel moeite om om 6.45 uur op te staan. Voorheen was ik te katerig om vroeg op te staan, sliep door de drank niet fijn en had heel veel nachtmerries. Ik denk dat ik misschien toch een soort vermoeidheid moet inhalen of zo. Herkent iemand dit? @Suikertje van harte gefeliciteerd! @Herstel sterkte in het ziekenhuis vanochtend. TCAPGADDAGPACTTCAPGAD Lars Reacher Herstel Kohtje Bobje @Kohtje sorry, ik krijg de mooie vorm en kleurtjes van je dagpact titel niet hetzelfde gekopieerd op mijn draadje. Misschien kan iemand anders die aanhaakt de originele vormgeving weer terug brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Heel herkenbaar Bobje. Ik realiseerde me vorige week ineens dat mijn moeheid weg is. En ik ben ruim 3 maanden onderweg Slaap nog steeds graag en goed, maar heb overdag weer energie. Ik vond het af en toe héél vervelend die moeheid, maar het woog niet op tegen het katerige gevoel. Het komt wel weer goed...lekkere dooddoener hè Je gaat goed hè? Fijn Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Goedemorgen @Suikertje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop voor je dat je je in je komende levensjaar steeds beter gaat voelen en dat de opgaande lijn zich voortzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 7 minuten geleden zei NickyLJ80: Heel herkenbaar Bobje. Ik realiseerde me vorige week ineens dat mijn moeheid weg is. En ik ben ruim 3 maanden onderweg Slaap nog steeds graag en goed, maar heb overdag weer energie. Ik vond het af en toe héél vervelend die moeheid, maar het woog niet op tegen het katerige gevoel. Het komt wel weer goed...lekkere dooddoener hè Je gaat goed hè? Fijn Ja ken ik ook. Afgelopen weekend telkens voor 10u naar bed en uitslapen en dan 's middags ook nog een paar uur plat. Gewoon te moe. Wel lekker als 't kan Maar nu ben ik wel weer klaar met slapen. Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 Super Herstel! Beste nieuws dat je had kunnen krijgen. En nou even nagenieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2017 Rapport Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) @Herstel dat is heel goed nieuws. Ik ben zo blij voor je! Geniet ervan. @Bobje lang slapen herken ik ook. Als ik me goed herinner heeft het een paar weken aangehouden. Het zal een teken zijn dat je lichaam extra energie verbruikt bij het ontgiften. Dat is dus een goed teken. 22 november 2017 bewerkt door Bob Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden