Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 16-06-26 in alle secties tonen
-
dinsdag 16 juni 2026
Rosee en 2 anderen reageerde op bumperjim voor een discussie
Welterusten allemaal De holenbeer en de vlinder gaan naar Hellfest, leuk! 🤘🏼🤘🏼🤘🏼 Dat had ik misschien ook wel gewild maar niet langer dan 10 minuten3 punten -
Maandag 15 juni 2026
Momentum' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Fonny voor een discussie
Vandaag 16 juni, ben nu onderweg...7 uur melden2 punten -
Nog even een kort berichtje van mij vanaf mijn vakantieadres in Portugal. Bob bedankt voor het onvermoeibaar bijhouden van de het jaarpact en dat er een kleine hik in je administratie zat doet daar helemaal niets aan af. Lady Jane, bedankt weer voor de mooie taart, ik ben dol op Nutella! Hier gaat alles wel, ik geniet met volle teugen van mijn gezin en in het speciaal van mijn twee kleinkinderen. Ik ben blij dat ik ze nog bij leven kan zien en meemaken. Ik ga voorlopig maar verder op de 0-lijn, ik kan dat blijkbaar toch beter dan maat houden en het bevalt me eigenlijk nog prima.2 punten
-
dinsdag 16 juni 2026
Kaatjemama reageerde op Reacher voor een discussie
Nachtpact kaatje🌺 Reacher Trusten1 punt -
1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op lady jane voor een discussie
dit zijn ook een soort van ontwenningsverschijnselen Kaatje. (ook voor haar konfronterend dat jij niet meer met je laat sollen)1 punt -
Ik ben
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
O sorry @Quinnzit op jou draadje pff ook dat nog 😂sorry heb een nieuwe bril op moet nog wennen denk 🤔1 punt -
Wat een goed plan @Musashi. Een schoon georganiseerd huis, geeft rust.1 punt
-
Sei zoen en hei/sei zoen ook, sei zoenen elkaar.1 punt
-
dinsdag 16 juni 2026
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Musashiwilde net naar je vragen. Toevallig heel fijn te horen dit ❤️👏top1 punt -
Vorige week diep gaan, in mijn nieuwe boeken, in gesprekken met psy en man, in mezelf, en dat begint precies z’n vruchten af te werpen. Ik ben meer dan ooit gemotiveerd om schoon schip te maken, in mijn huis, mijn omgeving en in mezelf. Weg met alle brol in huis, alles weg wat niet meer past en wat blijft mooi organiseren, helder, proper en netjes. En dat ook in mezelf. Mn angsten, negatieve gedachten en verslavingen hebben me lang genoeg in de weg te gezeten en me belemmerd om m’n eigen leven ten volle te be-leven. Mijn eigen paradijs creëren zowel binnen als buiten. We hebben al een buitenpoort gekocht. Wie me naar beneden wil halen komt er in het vervolg niet meer in. M’n hart is altijd open geweest, voor iedereen, maar ik ben geen stortplaats (meer). Ik wil het mooi en fijn houden hier, en dat heb ik zelf in de hand. Morgen passeren in de Action, is het plan, voor van die doorzichtige organiser boxen. 💪1 punt
-
1 punt
-
Goedemorgen allemaal, Ook van mij, sterkte en liefs voor @Majaen @Fonny1 punt
-
1 punt
-
Goedenmorgen. @Fonny en @Maja heel veel sterkte vandaag. Hier ook een kaarsje voor jullie. Power women 💪 Het muziekavondje heeft ons goed gedaan. Gelukkig is mijn vriend weer opgeknapt. Afgelopen zondag heeft hij gelukkig niet doorgedronken. Daar had hij de kans niet voor. Er waren haast geen onbewaakte momenten 😁. Daar heb ik wel voor gezorgd. Vandaag is hij weer aan het werk. Voor mij is de rust weer teruggekeerd.1 punt
-
2 sterke vrouwen Maja en Fonny heel erg veel kracht de komende tijd.1 punt
-
dinsdag 16 juni 2026
Maja reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Heel veel sterkte @Maja en @Fonny❤️🩹1 punt -
1 punt
-
goeiemooiemorgen frummers @Fonny spannende en zenuwslopende uren nu dus, sterkte voor jou en een zo goed en snel mogelijk herstel en @Maja ook voor jou gaat mn electr. theelichtje overal mee naartoe morgen1 punt
-
Goedemorgen Yana, goedemorgen frummers. We denken aan je vandaag @Fonny, sterkte en ik hoop dat alles vandaag goed gaat en dat je daarna lekker weer kunt opknappen... En @Maja, wat een verschrikkelijk spannende, onzekere en waarschijnlijk ook angstige tijd moet dit zijn. Ik hoop dat de neuroloog morgen positieve vooruitzichten kan schetsen... ik denk aan je hoor.1 punt
-
Lieve @Maja, heel veel sterkte en warme armen om je heen ❤️ Hopelijk kan de neuroloog je morgen toch perspectief bieden.1 punt
-
Morgen gesprek met neuroloog. Hersenvliestumor met 2 mm gegroeid en deels in het schedelbot gaan groeien. @Fonny🍀💕1 punt
