Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 12-05-26 in alle secties tonen
-
Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen en nóg heel moe. Maar de tien overvolle dagen zitten er op. Oppassen op de kinderen van jongste, de kinderen van oudste te logeren te hebben en weer een dag oppassen... Vrijwilligerswerk.. En dan ook nog het hele spul met moederdag op visite hebben, het is té veel. Ik ben geen 40 meer😂, dat gaan we in het vervolg anders doen... Goed, ik ben er nog, de zon schijnt, er staat een dampende beker thee voor mij, en hond en katten liggen gelukzalig te luieren, het is goed. Vandaag dus een heel rustig dagje niks moet, alles mag6 punten
-
Dinsdag 12 mei 2026
spirit en 2 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
O leuke ding van vandaag na hele huis bij me moeder gestofzuigd was ze erg dankbaar ☺️ en daarna heb ik zelf gewoon zomaar in de middag een leuke film zitten kijken met kop thee gewoon omdat het kan 🥰3 punten -
Wij stellen ons natuurlijk voor hoe @bumperjim in niets dan een rafelige spijkerbroek de woest stromende rivier met gevaar voor eigen leven trotseert terwijl de ijzige stormwind zijn krullende lokken in zijn stoere gelaat zwiept. Maar nee, hij liep gewoon fluitend bij 25 graden door een kabbelend, enkeldiep beekje in het zonnetje naar bumperhond toe.3 punten
-
Top! Ik kreeg door @spirit ook ineens het idee om m’n hoofd leeg te zuigen door met een stofzuiger door het huis te gaan 👌. Andere les van vandaag, niet alleen van @Quinn: alle grappen 3x aankondigen. Krijg ik dan a.u.b. een miljoen hartjes om me te bevestigen dat alles (en ik ook) ok is, dan kan ik dat misschien nog gaan geloven ook vandaag (en altijd).3 punten
-
Maandag 11 mei 2026
bumperjim en 2 anderen reageerde op Musashi voor een discussie
Sorry @Yana dat ik me nog eens moei met jou. Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik worstel momenteel wat met hetzelfde, digitale communicatie zorgt vaak voor veel misverstanden en onbegrip omdat het digitaal, op afstand en niet ‘live’ is. Lichaamstaal en intonatie ontbreekt. Mijn ‘grapjes’ komen niet over als grapjes. Tijdsverschil en tijdsgebrek kunnen mij dan ook nog eens het gevoel van ‘Silent treatment’ geven. Dat allemaal maakt me angstig voor de volgende 2 weken en ik wil me hier op voorbereiden maar ik weet niet goed hoe. Ik wil graag concrete afspraken maken met mijn man om al zo’n ‘gedoe’ te vermijden. Maar het wordt dan al gauw zo rigide: ‘enkel positieve berichten’?, ‘geen berichten’?, ‘geen grapjes die verkeerd kunnen overkomen?’, ‘alleen berichten op vaste tijdstippen’? Aaaah, ik breek mn kop hierover en weet momenteel echt niet goed hoe we dit (beter) kunnen aanpakken. Alle tips zijn welkom!3 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Als ik een hondje was, wilde ik bij @Yvonne wonen. Als ik een kat was, bij @Reacher2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Leuk: @Yana gaf @Musashi een miljoen hartjes. En met zo leuk: Mushashi durfde erom te vragen.2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
Quinn' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yvonne voor een discussie
Mooi moment van vandaag: Wakker worden in de wetenschap dat ik gewoon een dag lui mocht zijn...2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Reacher voor een discussie
Nou mooi, dan kunnen we hier verder. @bumperjim ik had geen idee dat je als een soort Tarzan in Frankrijk aan een liaan over de rivier over een waterval zwierde om je hond te redden.2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Het is dinsdag, zoals @bumperjimal zei. Goed. Leuke dingen vandaag. Onwijs lekker gezoend. Nachtpact: Quinn2 punten -
Maandag 11 mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Senna34 voor een discussie
@Sanity Dat ene zinnetje in het midden misschien even weghalen? Want ik denk het nl meteen te weten. Mijn gevoel is zelden mis.2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Leuk dat je me je schoondochter naar de sauna was en dat jullie zo gelachen hebben @spiritelysium ga daar graag heen 🥰2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yana voor een discussie
2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
@Musashi je bent okay. 💚2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Okay, ik ben niet helemaal helder vandaag. Ik zag @spirit al serieus een stofzuiger door de kamer smijten. Dus, grappen vandaag graag aankondigen in drievoud.2 punten -
Maandag 11 mei 2026
Yana' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
@Yana ik twijfel echt niet aan je goede intenties, soms wel aan m'n eigen verstand. En dank je wel, fijn om dit te lezen. Je weet dat het wederzijds is toch? @Musashi ontspan. Echt. Knuffel voor jou. @Marjolijn maar wat is er nou dan waar je zo geschrokken van bent? Want door wel wat te poneren, maar niets te zeggen, zorg je toch best voor verwarring zo.2 punten -
Maandag 11 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op lady jane voor een discussie
@Musashi het lijkt me alsof je voortdurend op eieren loopt zo. Blijf alsjeblieft wie je bent, dat is van wie er gehouden wordt, toch? Je hoeft niet perfect te zijn. Je zou dit wel met je man kunnen communiceren, want concrete afspraken over hoe je graag wilt zijn/overkomen, zullen je nog meer op je hoede laten zijn. Grapjes vindt een ander leuk, of niet. Uitleggen maakt ze vaak niet leuker. Humor is zo persoonlijk. Heeft je man kritiek? Loopt er iets anders misschien al niet lekker? Je klinkt zo onzeker, dat zit dieper dat een gebruiksaanwijzing over je gedrag (denk ik/ben ik bang). Hier verontschuldig je je soms ook, niet nodig hoor. Natuurlijk is het hier anders, online. Maar oefen maar lekker hier dan.2 punten -
Maandag 11 mei 2026
Quinn' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yana voor een discussie
Oh, goed dat ik er even op terug kwam dan @Quinn. Je weet toch dat ik heel gek op je ben, ga er gerust vanuit dat ik altijd goede intenties heb met mijn berichten naar jou (ook als ze soms wat onhandig geformuleerd zijn).2 punten -
Draadje van Kaatje 🌺
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
112 dagen nu gewiebel Vannacht slecht geslapen slaap eigenlijk nooit slecht behalve als er een hypo manische periode aankomt. Dus maakt me gelijk zorgen vannacht. Maar helaas ik loop op een roze wolk en alles is fantastisch naar tuincentrum geweest en van alles gekocht.en alvast weer een grote plant besteld.het huis was weer binnen 3 uur helemaal spik en span.das dan wel een voordeel 😂😜 De gedachten stoppen niet en de leukste ideeën komen in me op.laaste keren dat ik weer een drankje nam was deze periode dacht dat ik het allemaal wel kon🥹😅.erg gevaarlijk dus en hard werken om niet door te schieten. Lijkt allemaal leuk maar ben zo angstig voor de andere kant de duistere kant want ik weet die komt erachteraan. En hard ook heb net 1 jaar in die periode gezeten en wil niet terug 🖤 hoop zo dat stoppen met drinken zo goed blijf gaan als nu. Wil echt niet meer terug naar die vreselijke periode2 punten -
Maandag 11 mei 2026
bolletje' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lika voor een discussie
@Quinnhier ook storm! @bolletjedikke knuffel voor jou! @Yanaje had het over Geurtz gisteren. Ik kan het nooit herhalen, maar in de kern is het zoals jij beschrijft. Het ergens van wegbewegen, het af willen dekken, vergroot het gevoel. Toelaten en er gewoon ‘mee zijn’ kan de boel oplossen.2 punten -
Dinsdag 12 mei 2026
bumperjim reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Onrustig nog niet moe 😥 morgen voor het eerst niets te doen en slecht weer. En geen geld om te shoppen dat had makkelijk geweest.nog steeds aan het jagen vluchten constant dingen willen doen. dit zijn wel de dingen die nu bovenwater komen nu we gestopt zijn met drinken. heb geen craving maar verlangen naar ontspanning1 punt -
Dinsdag 12 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
@Kaatjemama die wordt het weekend gebracht.1 punt -
Dinsdag 12 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Kijk @Kaatjemama de kunst van het genieten.1 punt -
Dinsdag 12 mei 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: Quinn Reacher Yvonne kaatje 🌺1 punt -
Hahahaha.... je bent welkom hoor Quinn... ook als kat trouwens.1 punt
-
Ik ook van jou lieve @Reacher... En don't worry, Kees wordt prima gevoederd, de dieren worden ronduit verwend, stelletje dwingelandjes zijn het. En dan willen ze vooral 'lekkertjes'.... de hele dag door. Ik weet het: ik doe het zelf, ik ben een dierenopvoeder van niks.1 punt
-
Oei, oorontsteking, heb ik ooit gehad toen ik 12 was in allebei mijn oren tegelijk, pffff, heel pijnlijk...1 punt
-
Nachtpact: Quinn Reacher Eh, leuke dingen: mijn oorontsteking is niet erger geworden.1 punt
-
Wat is dit een vreselijk trieste draad geworden1 punt
-
Bij deze (als je doelt op het zinnetje "Temeer......") Voor de rest dan slot erop omdat mij dat uitdrukkeljk (begrijpelijkerwijs) gevraagd is en ik anders een belofte niet na zou komen!1 punt
-
Ah, zo zit dat. Well @Marjolijn, vervelend is het zeker. Als het per pb dus niet lukt en blokkeren niet afdoende is, meld de persoon in kwestie dan bij de moderator.1 punt
-
Wat een verwarring. Eerst leek het net of je iemand van het forum beschuldigde van spotten met kanker. Je kreeg nog mot met Yana (hoe dan?) maar dat staat er los van. En nu blijf je die negatieve berichten rondstrooien alsof het hele forum achter die berichten zit en openheid moet geven. PB's staan los van de rest van het forum, spreek diegene aan, doe een melding of gooi het openbaar. Maar niet dit, je raakt iedereen behalve de persoon van de PB's.1 punt
-
Eén ding begrijp ik hier niet helemaal. Een hond met een bumper zou toch makkelijk moeten kunnen blijven drijven.....😁 Of moet ik een Bumperhond zoals onderstaand interpreteren?1 punt
-
Dinsdag 12 mei 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Quinnidd had haar al gevraagd wat ze wilde dus ze had er over nagedacht al. En liet me helemaal me gang gaan dit keer 👏even wennen maar komt goed1 punt -
Draadje van Kaatje 🌺
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dank je @spiritLaatste wat ik wil is drinken en sta er ook er ook wel erg sterk in nu. Weet ook wel dat me alleen maar zieker maakt . Heb ook zoveel aan dit form echt heel blij mee1 punt -
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op spirit voor een discussie
Wat klinkt dit weer herkenbaar @Kaatjemama. De angst voor de angst. jezelf zo goed voelen dat je jezelf wel een "feestje" gunt. Bang om weer depressief te worden. Bedenkwel, dat drank alleen maar depressiever maakt. Ben er zelf ook vaak ingestonken met als gevolg: een depressie door drank. Laat je niet gek maken door die drankduivel. Het zou zo zonde zijn. Jij kan dit 🏋️♂️1 punt -
Meestal naar Schiedam, dat klopt, maar we hadden nog 2 vouchers voor Elysium. Was er een poosje niet meer geweest en de laatste keer daar minder leuke ervaringen omdat ik me toen helemaal niet goed voelde. Ik denk 5 jaar geleden. Nu kon ik echt genieten van alles.1 punt
-
@Marjolijn dit vind ik lastig. Je kunt en wilt niks zeggen over pb's, maar klaagt intussen wel over slechte sfeer en niet welkom voelen. Dat geeft mij, in alle openheid, een kutgevoel. Dat je daar niks mee wilt doen, is jouw keuze. Maar als ik je nog een tip mag geven, als je last hebt van iets of iemand in pb's, zeg dan ik heb last van iets of iemand in pb. Dan hoeven anderen zich daar ook niet mee bezig te houden en onwelkom advies te geven. Ik heb ook geen pb gestuurd trouwens. En gaat over tot de orde van de dag.1 punt
-
Ik heb geen goede tips voor je @Musashi, nou eentje misschien. Hou van jezelf! Je bent lief, open, gevoelig en je doet het fantastisch, je bent al prachtig en perfect zoals je bent. Al het gerommel en geharrewar hoort bij mens zijn, daar komen we niet onderuit. Niet te zwaar aan tillen. ❤️1 punt
-
@Marjolijn je bent hier buitengewoon hartelijk welkom geheten en ik lees niet anders dan dat veel mensen met je meeleven. Daar doet ons akkefietje van gisteren niks aan af. Je schrijft vandaag onbegrijpelijke dingen. Ik noemde in mijn bericht aan jou Jan Geurts, Lika reageerde daarop. Ik waardeer hem zeer en Lika doet dat zeker, zij deed zelfs een jaartraining bij hem dus ik begrijp niet waarom je zegt dat je geen 'flauwekul over zijn inzichten' wilt lezen. Verder heb je het over grapjes over kanker en gesmijt met ziektes, maar dat lees ik ook nergens. En ik zie ook niet dat je van het dagpact bent 'afgesmeten' (en al zeker niet moedwillig). En wat die nare pb's betreft... wij weten niet van wie je die krijgt of wat erin staat, dus dat is heel verwarrend. Ik zou als ik jou was dan gewoon even zeggen van wie je die krijgt. Ik was gisteren even niet vriendelijk tegen je, maar verder lees ik niks dan meelevendheid van iedereen. Je bent hier hartstikke welkom!1 punt
-
@Marjolijn wat mensen in pb's uitwisselen, weten anderen niet en kun je dus ook niet benoemen als vanuit het forum. Dat het je veel doet, merk ik zeker en dat is heel vervelend. Maar hoe je er nu mee omgaat, lijkt niet echt constructief. Immers, niemand weet wat je bedoelt, waardoor je nu van slag bent en waarom je de hele sfeer ineens als negatief ervaart. Als je zegt, ik wil geen namen noemen, want het gaat via pb's, laat het daar dan ook. Als je hier in het openbaar iets naar vindt, benoem het dan met naam en toenaam. Dan kan er ook iets mee. Jij zegt hopelijk komt hier dan meer echte openheid. Ik zou zeggen, geef het voorbeeld.1 punt
-
Hmm, ik ben hier (irl dus) druk bezig met een conflict te vermijden, geloof ik. Dus ga ik hier (forum) druk bezig zijn. @Musashi snap dat het moeilijk is, echt. Maar je kunt het niet verkeerd doen.1 punt
-
Ik las net helemaal over @bumperjim en zijn hond heen.. Wat een mazzel dat hij verderop in stroming toch weer houvast kon vinden en wat een mazzel dat jij hem op het droge kon krijgen.. Wat zullen jullie blij zijn elkaar nog te hebben1 punt
-
Maandag 11 mei 2026
bolletje reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Sterkte ❤️met je hondje @bolletje1 punt -
Wat erg @bolletje! Dikke knuffel.1 punt
-
1 punt
-
1 punt
-
Ik heb vanmorgen bumperhond uit de rivier moeten halen 😅 Stok in het water gesmeten zoals zo vaak, maar er stond een flinke stroming vanochtend en ze kon er niet tegenin pedaleren. Na een paar minuten zwoegen vond ze een ondiepe plek in het midden, op een meter of 50 van mij. Daar stond ze en ze keek me aan zo van regel maar wat! Of je gaat het water in, of je belt maar een helikoper 😁 En omdat een helikopter duur is.... 🥶😫1 punt
