Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 mei 2017


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Hier ook nog geen zonnetje, komt vast nog wel.... 
Dan eerst maar even een bakje. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Onrustige nacht dus Suiker. 
Hoop dat er straks goed nieuws voor je zal zijn. 
En lekker even een stuk wandelen, das altijd goed. 

Wat naar dat je zo slecht slaapt Quinn, sterkte dan maar vandaag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de cola weer Yvonne! 

Suikertje, kom je wel weer terug na de wandeling met die mooie stagiaire :D Ik heb mede Ajax supporters nodig op dit forum!

Hopelijk snel nieuws voor je.

@Lars:angry:waar blijft mijn ijsje nouhouhou! Het is al half negen geweest. Straks heb ik geen tijd meer voor ontbijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht hierboven aangepast. Niet omdat ik iemand van het lijstje had laten kukelen -wat meestal de reden is om het dagpact te 'bewerken'- maar
omdat ik zelfs de simpel te spellen wens "goede morgen" vanmorgen fout kon spellen...
't Voelt alsof het zó'n soort dag wordt.. krijg de ogen niet verder dan driekwart open en alles dwarrelt een beetje voorbij.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben solidair met mijn vrouw en ben daarom vorige week vrijdag ook begonnen met het afbouwen van de Diazepam.
Ik had al jaren 10mg per dag, nam het eigenlijk alleen op de momenten dat ik niet dronk.

Nu dus al een hele tijd, eens zien hoe dat uitpakt, ben vrijdag begonnen met een halve.

Ik was wel mijn sleutels kwijt toen ik net thuiskwam van het boodschappen doen, zoeken, zoeken en nogmaals zoeken in mijn jaszakken, in de auto onder de stoelen....
Hopeloos, dus ik voel aan de achterdeur, zitten de sleutels er nog gewoon aan de binnenkant in, hahaha, mot nie gekker worruh..

De vergeetachtige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...