Quinn Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen. Na een lange, wakkere nacht weer een vrolijke dag in het vooruitzicht. Dat wordt veel koffie. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Ook al weer zo vroeg wakker. Drukke dag vandaag Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Werken, een wat moeten we met jou aan gesprekje bij de zorgmensen, daarna denk ik fietsen en eind van de dag naar c. Best part of the day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Quinn Lars Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Quinn Lars Billy jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen, mijn zoon heeft onrustige nacht gehad, afwachten maar. Bor, ik moet het doen met info ex, dus ga daarover niet in discussie. Ik ga vandaag met stagiaire stuk wandelen. Goede oefening voor me en ze ziet er ook nog eens leuk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Wil iedereen bedanken voor de steun, doet me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen, belooft heerlijke dag te worden. Suiker, sterkte met weer wachten op informatie vandaag 16 mei 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen allemaal, Geen zon te bekennen hier in het westen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Bah Quinn. Als je toch eens zou slapen hè? Sterkte vandaag. Suikertje lekker wandelen. En ik duim voor goed nieuws. aan het werk vandaag. Voor het eerst na lange tijd. Spannend dus. Leuk spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen Lika, ik wens je succes vandaag. Hoop dat het je bevalt op je werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen frummers. Hier ook nog geen zonnetje, komt vast nog wel.... Dan eerst maar even een bakje. Onrustige nacht dus Suiker. Hoop dat er straks goed nieuws voor je zal zijn. En lekker even een stuk wandelen, das altijd goed. Wat naar dat je zo slecht slaapt Quinn, sterkte dan maar vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Dagpact: Quinn Lars Billy jowan Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Bedankt voor de cola weer Yvonne! Suikertje, kom je wel weer terug na de wandeling met die mooie stagiaire Ik heb mede Ajax supporters nodig op dit forum! Hopelijk snel nieuws voor je. @Larswaar blijft mijn ijsje nouhouhou! Het is al half negen geweest. Straks heb ik geen tijd meer voor ontbijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Dan maar naar het werk.. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Ach, slaap is overrated. Veel erger, de Brinta was op! Echt, hoe kan dit? Waardeloos huishouden. Sterkte met het wachten op nieuws Suikertje, hoop dat het goed gaat met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goedemorgen vroege vogels @Suikertje sterkte, ik hoop op goed nieuws voor je @Lika, veel succes vandaag. Inderdaad spannend Ik heb een studiedag vandaag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goeie morgen allemaal. Welkom Billy Nou Sugartje van me dan ga maar vreselijk trots lopen wezen met die vrouw. Misschien kun je een hoop kwijt aan haar. Dat is dan mooi mee genomen kerel. Gaat Odie ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Ja Bol, Odie gaat mee wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Mogguh maar weer deze keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 (bewerkt) Goede morgen. Dagpact: Quinn Lars Billy jowan Reacher Kohtje 16 mei 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Bericht hierboven aangepast. Niet omdat ik iemand van het lijstje had laten kukelen -wat meestal de reden is om het dagpact te 'bewerken'- maar omdat ik zelfs de simpel te spellen wens "goede morgen" vanmorgen fout kon spellen... 't Voelt alsof het zó'n soort dag wordt.. krijg de ogen niet verder dan driekwart open en alles dwarrelt een beetje voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Zie je wel... "bericht hierboven" staat niet "hierboven" maar op vorige pagina..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2017 Ben solidair met mijn vrouw en ben daarom vorige week vrijdag ook begonnen met het afbouwen van de Diazepam. Ik had al jaren 10mg per dag, nam het eigenlijk alleen op de momenten dat ik niet dronk. Nu dus al een hele tijd, eens zien hoe dat uitpakt, ben vrijdag begonnen met een halve. Ik was wel mijn sleutels kwijt toen ik net thuiskwam van het boodschappen doen, zoeken, zoeken en nogmaals zoeken in mijn jaszakken, in de auto onder de stoelen.... Hopeloos, dus ik voel aan de achterdeur, zitten de sleutels er nog gewoon aan de binnenkant in, hahaha, mot nie gekker worruh.. De vergeetachtige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden