Gast Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 Ik weet niet of hier al een draadje over bestaat. Kon die niet zo gauw vinden in ieder geval. Leek mij wel een grappig onderwerp Mijn naam is Nooitgenoeg: Omdat er bij het drinken van Alcohol bij mij geen rem op zit. Ik ga door tot het op is, of tot ik in slaap val. Wie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 Ik had ooit een kreng van een konijn dat mijn nick droeg. Ze had geen alcoholprobleem Of ze moest de fleskes in hare pels hebben bewaard.. Dus helemaal niet zoals ikke...ikke aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 Nancy was een van mijn alter-ego's, zij vond dat ik iets aan mijn alcoholprobleem moest doen en heeft zich hier ingeschreven. Klinkt nogal zweverig, maar zo was het, haha! Overigens, na bijna 6 jaar therapie nu geen ' last' meer van alter-ego's... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 (bewerkt) Ik moest een nickname kiezen want mijn echte naam gebruiken op fora werkte blijkbaar niet goed. Dan maar Spud hoe ze me een hele vakantie in Engeland liefdevol noemde. Ik heb hier geleerd dat dat aardappel betekend want dat konden die Engelse mij niet echt duidelijk maken. Geen contact meer met die Engelse maar die koosnaam draag ik dus nog steeds met veel plezier en doe er liever nog geen afstand van omdat het altijd hilarische verwarring met zich meebrengt. De ene denkt aan trainspotting als deze mijn naam leest de ander zit een heel jaar tegen me te schrijven met de gedachte dat ik een jongentje ben terwijl ik heel open ben over mijn vrouwelijkheid. Hihi maar dat kwartje valt dan pas laat en kunnen we er samen mee lachen. Vind het boekje van rupsje nooitgenoeg heel mooi, als kind kreeg ik dat nooit dus geef het nu heel vaak cadeau aan andere kindjes. Grappig dat deze dan nu ook in de volwassen wereld verschijnt als nickname vind het mooi bedacht. Succes met de boel aan te pakken. 25 februari 2017 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 Kore betekent in het Grieks "meisje" en zo werd in de volksmond de godin Persefone genoemd, die als jong meisje door Hades naar de onderwereld werd ontvoerd. Haar moeder Demeter liet uit protest alle gewassen op aarde doodgaan en daarom gaf Zeus, de oppergod, toestemming dat ze terug mocht keren. Maar omdat ze al gegeten had kon ze niet echt terug en verbleef ze 2/3 van het jaar in de onderwereld en 1/3 in de bovenwereld. Als ze bij Hades was stierven alle gewassen, als ze terugkwam stond alles weer in volle bloei. Zo zijn de seizoenen ontstaan. Dit oude meisje voelt zich al jaaaarenlang met Kore verbonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2017 Vol als in; genoeg gehad en; Vol vertrouwen in kunnen stoppen met zo ongezond leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Mijn naam is gebaseerd op de eigen naam plus herinneringen aan koosnaampjes en het is natuurlijk leuk om net te doen alsof ik erg slim ben, terwijl smart ook PIJN betekent. (het een sluit het ander niet uit he ) 26 februari 2017 bewerkt door smart Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Weinig filosofisch eigenlijk, alleen word je geacht ter plekke een forumnaam te bedenken en vanuit het niets kwam ik op Asterix, gezien de associatie met (tover)drank. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ik was enorm wanhopig toen ik mij aanmelde, dus werd het "Wanhoopje" nu vind ik hem wel heel zielig klinken en ben ik aan het nadenken over een nieuwe, positieve! Dus als jullie nog leuke suggesties hebben? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 De hoopvolle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Wanhoopnietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hoopje... ? Vasja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Vera, Vera, Veria, Weram Verla - Waarheid, Geloof, vertrouwen (Latijnse veritas: waarheid, Russische wjera: vertrouwen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Nu ik toch op dit draadje zit.. Ik heb m'n schermnaam overgenomen van het bestelautootje waar ik verliefd op was en nog ben, lang na z'n verscheiden. Was een zwart bestelautootje. Noemde hem "Koh-I-Noir", ook wel Kohtje, verwijzend naar de grootste Engelse kroon diamant "Koh-I-Nohr". Koh-I-Nohr is oud-Perzisch voor "Berg van Licht". Autootje werd dus "Berg(je) van Zwart".. Heb het autootje een jaar of vijf gehad en er ruim 200.000 km mee gereden. Toen verkocht aan een mede(Citroën)clublid die er nog een ruim 300.000 km mee heeft rondgetuft... Toen was ie op, 540.000 !!km op de teller. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ja, ik moet nog even een mooi verhaal aan mijn naam breien. Maar dat heb ik niet. Lika kwam zomaar in me op. Vond het mooi klinken. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Wanderer koos ik als gamenaam, en gebruik ik overal. wel toepasselijk omdat ik altijd zoekende ben naar wat ik wil. En ik ben gek op t liedje the wanderer van dio, deze heb ik mezelf toegeëigend als lijflied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Mijn schermnaam is de naam van iemand die ik indertijd nogal bewonderde, maar inmiddels behoorlijk van haar voetstuk is gevallen. Heb wel eens overwogen een andere forumnaam aan te nemen, maar inmiddels hoort Yvonne gewoon bij me, ik ben gewoon mezelf, Yvonne dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik vond het heel moeilijk om een forumnaam te kiezen.(ruim 8 jaar geleden) Heb toen maar gewoon wat letters door elkaar gehusseld in de hoop, dat daar wat uit zou komen Dat werd dus toen rapilos, en vond dat wel grappig klinken. Doet me ook altijd denken aan het verhaaltje van repelsteeltje (weet ook niet waarom) Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik drink graag en vaak kruidenthee. Er staat altijd een pot op tafel. En dat bloemetje is een 'kruidje roer me niet' smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste route in het leven, en daar heb je een nav systeem bij nodig.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Phaedra is de jongere zuster van Ariadne. (Gr. Mythologie). Tevens een mooi toneelstuk van Seneca, welke ik zeer bewonder om zijn werk. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Op 2/25/2017 om 10:42 zei Spud: Ik moest een nickname kiezen want mijn echte naam gebruiken op fora werkte blijkbaar niet goed. Dan maar Spud hoe ze me een hele vakantie in Engeland liefdevol noemde. Ik heb hier geleerd dat dat aardappel betekend want dat konden die Engelse mij niet echt duidelijk maken. Geen contact meer met die Engelse maar die koosnaam draag ik dus nog steeds met veel plezier en doe er liever nog geen afstand van omdat het altijd hilarische verwarring met zich meebrengt. De ene denkt aan trainspotting als deze mijn naam leest de ander zit een heel jaar tegen me te schrijven met de gedachte dat ik een jongentje ben terwijl ik heel open ben over mijn vrouwelijkheid. Hihi maar dat kwartje valt dan pas laat en kunnen we er samen mee lachen. Vind het boekje van rupsje nooitgenoeg heel mooi, als kind kreeg ik dat nooit dus geef het nu heel vaak cadeau aan andere kindjes. Grappig dat deze dan nu ook in de volwassen wereld verschijnt als nickname vind het mooi bedacht. Succes met de boel aan te pakken. Leuk! Als ik jou zie moet ik denken aan Bob de Bouwer.. (Sorry! :-)) Was inderdaad een aardappel in de vorm van een vogelverschrikker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik heb mijn naam gekozen omdat er destijds net suikerziekte bij me ontdekt was en alle alarmbellen bij me op rood gingen om direct te stoppen met alcohol. Al heeft dat in werkelijkheid nog wel een hele tijd geduurd. Enne ik ben natuurlijk een heel zoet persoontje Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 To reach out staat voor reiken naar, of to reach: je bestemming bereiken. Maarrr: daar heb ik mezelf niet naar vernoemd. Ik heet Reacher vanwege de hoofdpersoon van de Lee Child boeken. Die meneer reist door de USA, met alleen zijn bankpasje en ID kaart en zijn tandenborstel. Heeft geen ambities en geen personen waar hij zich aan hecht ( hoewel hij dat laatste in het twintigste boek van deze serie ook wel een beetje eigenaardig aan zichzelf begint te vinden). Is van niemand afhankelijk, kan vechten als geen ander en is nergens aan verslaafd. En ik wilde dat ik Reacher was. Vandaar. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik meldde me aan met het gevoel: en nu moet het eindelijk eens een keer hélemaal afgelopen zijn! Vandaar de naam, en het lampje staat voor helderheid. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden