Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Gaaf @Quinn en @Artemis. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Op 27-8-2021 om 12:33 zei Quinn: Leuk plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Leuk plaatje Ja toch ik ben de kitten op het plaatje. Symbolisch dan. Had ik besloten. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ik ben de afgelopen dagen behoorlijk down geweest. Ik was even vergeten dat dit ook wel voorkomt na een epileptische aanval. Het forum komt ook even hard binnen. Het lukt niet goed om naar de positieve berichten te kijken en dat is niet mijn ding. Ik zie alleen maar de treiteraar die achter een medeforummer aanzit, met smilies, lees de vileine grapjes, de aanmoedigingen daarvan. Ja hoor, we gaan weer op herhaling. Artax die plots weg is. Harp weg… Het zijn voor mij steeds die hele bijzondere zachtmoedigen die op hun eigen unieke manier naar de wereld kijken die uiteindelijk wegblijven en ik vraag me af: is dat uiteindelijk waar het op neerkomt: dat het enige wat je hoeft te doen is lang genoeg wachten, dan is alles weer vergeven en vergeten. Want ja: het is een forum voor alcoholisten immers. Maar er zijn hier nog steeds veel dierbaren, speciale liefdevolle mensen dus tja. Schouders er maar weer onder en incasseren die machteloosheid. . karin123, Kohtje, Maverick en 3 anderen reageerden hierop 3 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 een zijden schild voor jou lieve Reacher, laat binnen wat je voedt, en houdt de rest weg. take care♥ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 10 uur geleden zei Reacher: Het forum komt ook even hard binnen. Het lukt niet goed om naar de positieve berichten te kijken en dat is niet mijn ding. Ja hoor, we gaan weer op herhaling. Het zijn voor mij steeds die hele bijzondere zachtmoedigen die op hun eigen unieke manier naar de wereld kijken die uiteindelijk wegblijven Maar er zijn hier nog steeds veel dierbaren, speciale liefdevolle mensen dus tja. Schouders er maar weer onder en incasseren die machteloosheid. . Ik herken je @Reacher en voel met je mee. Had ook een post in mijn hoofd, maar waarom zou ik die plaatsen? Ik vind @knakker s reactie wel treffend, het is een kwestie van perceptie, wat wil je zien? Waarom ben je hier? Richt je op de deelnemers waar je een positieve klik mee hebt ik heb nog een liedje voor je Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Bedankt voor jullie reacties. Het zal inderdaad mijn wat troebele diafragma zijn momenteel. En ja de focus op de positieve kliks, normaal een makkie. Nu kost het meer inspanning en voelt het alsof ik over de zwarte gaten moet springen hier op het forum. Gelukkig zijn jullie er. Ezels, snoeskippen, ladies en godinnen. Een bont gezelschap Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 7 uur geleden zei Reacher: Gelukkig zijn jullie er. Ezels, snoeskippen, ladies en godinnen. Een bont gezelschap Gelukkig heb je ezel in meervoud gezet, dus ik hoop dat als @knakker de ezel is, ik dan de “s” mag zijn. karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Even een knuffel aan je geven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Natuurlijk! Ik ken geen lievere ezels dan jij en Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 5 uur geleden zei Reacher: Natuurlijk! Ik ken geen lievere ezels dan jij en Knakker Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 23 uur geleden zei Reacher: Nu kost het meer inspanning en voelt het alsof ik over de zwarte gaten moet springen hier op het forum. Ja, dat. Schouders eronder, maar ook dat hoef je niet alleen te doen. Knuffel maar? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 11 minuten geleden zei Quinn: Ja, dat. Schouders eronder, maar ook dat hoef je niet alleen te doen. Knuffel maar? Vooruit dan maar Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 28 minuten geleden zei Reacher: Vooruit dan maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Ik voel me af en toe net zo’n bewaakschaap die haar kudde bijeen probeert te houden. Misschien moet ik dat eens loslaten. karin123, lady jane en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 let go, take care karin123, Reacher en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 december 2021 Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 Border collies zijn the best. Koekje? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Op 9-12-2021 om 09:45 zei Quinn: Border collies zijn the best. Koekje? Graag maar waar blijft het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Pak hem dan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Ah! Gelukkig geen hondenkoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2021 Rapport Share Geplaatst 14 december 2021 Niet in mijn vingers bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden