Momentum Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen Langste nacht,kortste dag. Dagpact Momentum Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Dagpact Momentum billy1981 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen. Kan me niet voorstellen hoe deze dagen moeten zijn voor zij die dicht bij hannah stonden :-( Ik kan er moeilijk bij... Als ik aan hannah denk, denk ik automatisch ook PP.. Hoop dat ook zij ok is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Urgglll Laters •bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goeiemorgen, Ik lees net dat Hannah is overleden. Veel sterkte voor de frummers die de afgelopen jaren bij haar betrokken waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen. Ook hier slecht geslapen door het bericht over Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum billy1981 Nadia Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum billy1981 Nadia Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Heel triest, z'n bericht over Hannah. Sterkte voor wie haar kende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Pfff, geen Hannah meer. Wat gun ik Hannah haar rust. Wat is zij de afgelopen jaren intens ongelukkig geweest. Ben er stil van..... aanpassing: woordje vergeten. 21 december 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goeiemorgen, merk dat ik het lastig vind te reageren op het overlijden van Hannah. Ik ken haar niet. Maar het raakt me dat een medefrummer zich zó eenzaam heeft gevoeld. Sterkte voor de mensen die haar van dichtbij kennen. Fijne dag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum billy1981 Nadia Lika Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen allemaal, Hoop net als vele van jullie, dat Hannah nu rust heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Hannah overleden? Ik schrik hier vreselijk van. Moest van de week nog aan haar denken. Hoop dat ze nu rust heeft en geen pijn meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Stekker van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 En stekker uiteraard van harte gefeliciteerd ! Maak er een mooie dag van. Heb de hele dag vrij beste mensen. Wat een weelde he Ook geen yoga, want ze doen helaas altijd mee met alle vakanties Zo dan maar even mee doen met de ochtendgym ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 heftige dingen die er dan zoals hier voorbij komen. Ik kende Hannah niet maar het zet je wel weer even aan het denken. hoe vaak heb ik zelf niet gedacht dat........ hoe vaak is het dan toch ook gelukt om uit dat dal te klimmen. het doet me zeer dat iemand dat helemaal niet meer lukt. het raakt me. anderzijds moeten we dan juist op een dag als vandaag het leven vieren!!!!!!!! gefeliciteerd Stekker!! maak er een mooie droge verjaardag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goedemorgen! Ik kende Hannah niet, zag haar naam wel eens voorbijkomen, kan ook niet meer teruglezen hoe ze was... rip Hannah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Je hebt het toch gecorrigeerd? Dan is het niet meer verkeerd. Fijne dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Dagpact Momentum billy1981 Nadia Lika Rapilos Bor Ragnar Het blijft droog vandaag! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Goeiemorgen, een kalme maar winderige dag in het verschiet. Hier nog wel yoga vanavond. Stekker: van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ja dank jullie wel. Dat voelt erg tegenstrijdig. Het verhaal van raakt mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ik bergrijp het. Misschien kun je er iets op verzinnen met een kalender of een agenda. Eentje op je mobiel, of zo'n traditionele papieren agenda, maakt niet uit. Dat hoeft zoiets in het vervolg niet meer voor te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Huh??? Hannah overleden?? Och Hannah toch.......... Ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden