Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 December


Momentum

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag,

 

Fijne emdr gehad!

Er valt steeds meer op zijn plek en dat geeft me echt de nieuwe energie!

Gewoon weer overal zin in hebben... fijn!

 

Ook vermoeiend dus een dutje als beloning straks mag ook wel...

Eerst nog wat energie gaan opmaken nu... :D

 

fijne dag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momentum, gefeliciteerd!

Hier zijn beide kerstdagen alle supermarkten open. Geen probleem om alles in huis te krijgen dus. Hoewel dat ' alles' wel meevalt. De tweede kerstdag komen de kinderen met aanhang en kleindochter hier eten en dat was het. Ik zou nog bij mijn beide ouders (gescheiden)op bezoek gaan, maar die zijn er beiden niet, haha! Zo kan het dus ook, bejaarde ouders de hort op met deze dagen en niks wachten op kinderen die langskomen. Helemaal prima en fijn voor hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aanmelding is binnen gekomen, er word contact met me opgenomen voor een afspraak. Ik weet hoe het werkt, je word dan een dagdeel helemaal onderzocht en er volgt dan een intakegesprek.

Daarna word besproken wat het beste behandelplan voor mij is. 

Er staat een wachtllijst voor van een paar weken, dus dat word het nieuwe jaar, in die tussentijd ga ik mijn stinkende best doen om het droog te houden. 

Ik maak hier bij wie is wie een eigen draadje aan, waar ik iedere dag mijn dagen ga tellen en wat andere dingen ga vertellen, niet alles op de dagdraad dus meer.

Mijn eerste week zit er gelukkig alweer op, een moeilijke week, maar ook een week, waarin mijn ogen langzaam open zijn gegaan, wil ik zo verder met mijn leven? NEE dus.

Voel ik me een paar weken lekker, heb ik overal weer zin in en dan weer bam...drinken, ik haal mezelf steeds weer onderuit, steeds moet ik weer opnieuw beginnen.

Het begint eerst weer met een paar glazen, nouja een paar, het zijn er toch meestal wel 4, dat is sowieso al teveel, maar dan hield ik de schijn op bij mezelf, zie je wel, ik kan stoppen. Zo sudderde het een poosje verder, tot verleden week.

Ik kon niet meer stoppen, ik wilde ook niet meer stoppen, eigenlijk wilde ik alleen nog maar voor altijd in die roes blijven. 

De laatste tijd was ik in het openbaar niet meer dronken, maar thuis ging de rem eraf en thuis was er niemand die zei dat ik moest stoppen, daardoor heb ik verleden week 2 dagen niets van mij laten horen.

Iedereen was ongerust en ze hebben zelfs de politie willen bellen, omdat ze dachten, dat er wat gebeurd was, terwijl ik alleen maar op bed lag, met flessen wijn om me heen, ik had er voldoende in voorraad gehaald.

Gelukkig kon ik verleden week op dinsdagavond de knop omzetten, ik geloof dat ik me anders gewoon dood had gezopen, of er had wel iets met me gebeurd. Ik was al op mijn hoofd gevallen natuurlijk.

Dit heeft mij voldoende doen besluiten om nu voorgoed met die troep te stoppen en hulp te gaan zoeken. Dit kan ik niet alleen en dit hoef ik ook niet alleen te doen.

Zo dus  ;)

 

Ja Bor, ik ga ook naar de AA, want zeker ook met de komende kerstdagen, wil ik zeker zijn van mijn zaak, wil ik niet drinken.

 Spirit de koe bij de horens pakken, niet laten versloffen maar er meteen werk van maken, sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...