Momentum Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Mogguh. Storm hier, klinkt fantastisch. Sluit mooi aan ook. Dagpact, goed idee weer voor vandaag. Hoe was het ook alweer, we wachten op hub voor de koffie? Dagpact: Momentum Quinn Sowhat en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Dagpact; Momentum Quinn Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen allemaal, Met mijn beschuitjes voor de computer (Hoop niet dat er kruimels in mijn toetsenbord komen) Geen journaal helaas op zondag (kijk ik altijd onder het ontbijt) Straks 8.15 beginnen. Mogge Momentum en Quinn Vroege vogels ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Kijk je dan Jan de Hoop rapilos? Met de matchende koffiebeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Ja Quinn, Kijk idd altijd naar Jan de Hoop Geweldige man ! Gezellig klungelig , met gewone truien aan Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen allemaal. Doe je voorzichtig op de fiets,Rapi,met die storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Enfin, Ga aan het werk Fijne zondag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Merk nog niet zoveel van de storm sowhat, Moet zeker nog komen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Oh, even buiten gestaan Waait toch wel behoorlijk ja. Nou ja, is toch lekker rustig op de weg. Nu echt weg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Dagpact; Momentum Quinn Rapilos Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen allemaal. Zowel de hond als ik al lekker uitgewaaid en kletsnat geworden. Maar wel een fris hoofd Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen frummers. Hoeveel herfst willen we hebben Maar binnen is het lekker warm, brandt de lamp en staan koffie en thee klaar. Straks goed ingepakt met de hond aan de wandel, bos maar even niet met het gevaar van vallende takken. En verder lekker binnen, wind horen waaien om het huis, en regen horen kletteren... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen saam. We maken er een fijne dag van. Nou, ik heb me toch lekker geslapen! Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Ah Yvonne, dank voor de koffie. Hoe meer, hoe beter. Mooie verzameling truien hè rapilos. 't Is ook een aardige vent, dat helpt ook. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goeiemorgen deze zondag! Even snel ontbijt halen beneden bij de supermarkt. En koffie! Dagpact;MomentumQuinnRapilosKyon Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goeie morgen kanjers. Hoop dat het hier ook flink gaat waaien, dan vind ik het zo heerlijk in huis. Werk ze Rapi. Hopelijk heb je straks wind mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 goeiemorgen frummers, mag ik eindelijk weer volleyen rijden er geen treinen. dan de regen, de bus en de regen maar maar volleyen zal ik! rapilos en Eef123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Veel plezier lady jane! Sta ik beneden in de regen voor de supermarkt, realiseer ik me dat ie op zondag pas om 12 uur open gaat. Ennnnn alle trappen maar weer op haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 goeie ochtend warming up Lisette☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Quinn Rapilos Kyon Lisette Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 (bewerkt) Goeiemorgen, O...wat heerlijk, de wind die de laatste bladeren van de bomen waait. Of ik word er depressief van of poëtisch..haha...ja hoor daar gaat ie weer uitersten.... Kan af en toe lachen om hoe dat bij mij gaat. Gelukkig maar. Wens iedereen een fijne dag. 20 november 2016 bewerkt door kruidenthee67 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Realiseer ik me dat ik afgelopen week vergeten ben slingers op te hangen voor Jannigje die dinsdag jarig was. Pffff, dat vind ik echt erg. Lieve Jannigje. Alsnog van harte. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe. Met veel lichtpuntjes..... Dikke knuffel voor jou. Jannigje en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen allen, Hier ook een fijn windje, zelfs het tuinstel heeft zijn dekzeil afgeworpen. Bijna 3 maanden droog alweer, mijn hoofd zal wel nimmer meer opklaren, denk ik... Ik zou een moord doen voor een 'fris en helder' hoofd. Nouja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Jij hebt kopsuizen, toch? Maar ook duf, dof en bedompt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden