Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Het is lastig als je zo enorm heen en weer kunt vliegen. Vanochtend schoot ik vol in de helder en vrolijk en niks aan de hand en dan lees ik mezelf terug en kom ik over als een materialistische, oppervlakkige klojo. 

Maar als het dan diep en duister en triest is, lees ik mezelf soms terug als een chagrijnige, hopeloze klojo.

't Is blijkbaar moeilijk om het goed te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Reacher:

Wacht! Had jij ook niet drie kasten die in elkaar moeten worden gezet :o

Nee!!! Het waren drie dozen voor één kast en c heeft hem in elkaar getimmerd. Dus je bent hier echt veilig.

Maar serieus, staan ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw J is een schatje, geloof ik. En terecht, want dat past bij je.

Mijn weekend was een wervelwind. Zaterdag vet efficiënt gewinkeld op afspraak en zondag taart gemaakt en met schoonpa opgegeten. En veel c dit weekend, want daar was ik. Viel allemaal niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief! :rose:

Hij is inderdaad heel geduldig van zichzelf. Bovendien drinkt hij en blowt hij zich suf. Daar raakt hij ook heel geduldig van. 

Je weekend klinkt leuk. Ik hoop dat je de ring hebt die je wilde. Ik denk dat ze het een geweldig cadeau vindt! 
 

Je hebt wel te maken met veel schoonouders bedenk ik me nu. :huh: Zijn ze allemaal leuk? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, ik heb die ring. Tenminste, die wordt op maat gemaakt en geregeld enzo. Komt vast goed.

Valt mee met schoonouders hoor. De mams van c is een geweldig mens, een echte noord Groningse compleet met dialect en bakjes eten voor in de diepvries. Heel lief altijd. En de ouders van D zijn vrij bijzonder. Dat ze zo openstaan voor onze ingewikkelde relatie is best uniek voor hun omgeving, zeg maar.

Zelf heb ik natuurlijk geen ouders meer, dat scheelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het scheelt enorm wanneer de schoonouders tof zijn, en open voor de relaties staan.  Een klein mazzeltje voor je en zeer gegund :heart:

Ik heb een naargeestig schepsel van een schoonmoeder. Ze slaapt volgens mij ook in een catacombe J. Moet altijd ontzettend om haar lachen. Maar dat kan ook aan zijn geestverruimende middelen liggen.

Ze is wel pittig en daar heb ik respect voor. Van een afstand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben voor m'n werk ingehuurd als freelancer voor een onderdeel van een groot project over Amerikaans gevangeniswezen. Specifiek over de moreel ethische omgang met de criminele achtergronden van gevangenen. En dat zit nu in een hoek waar ik heel moeilijk professioneel kan blijven. Denk chemisch castreren, kop inslaan Schrijf dossier gesloten houden, therapie bieden. Kort door de bocht dan hè. Moeilijk. Flinke oefening. Keur gedrag af, accepteer de mens. Dat idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Quinn:

Ik ben voor m'n werk ingehuurd als freelancer voor een onderdeel van een groot project over Amerikaans gevangeniswezen. Specifiek over de moreel ethische omgang met de criminele achtergronden van gevangenen. En dat zit nu in een hoek waar ik heel moeilijk professioneel kan blijven. Denk chemisch castreren, kop inslaan Schrijf dossier gesloten houden, therapie bieden. Kort door de bocht dan hè. Moeilijk. Flinke oefening. Keur gedrag af, accepteer de mens. Dat idee.

Wat voor werk doe je @Quinn? Ongeveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika tussendoor speel ik DragonFable. Het is lastiger afstand nemen met al dat vanuit huis werken, dat merk ik wel. Het monster staat af en toe weer levensgroot op de deur te bonken.

@Vocatus wetenschappelijk onderzoek en dan zo dat het praktisch toepasbaar wordt. Ongeveer.

@lady jane een gruwelijke bitch, maar daar leer je het meest van. Ergens probeer ik nog de rare geest te begrijpen. Rationeel en objectief lukt dat aardig bij andere verknipte geesten, dat is onderweg zijn. Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Quinn:

Ja. Het is nogal een heftige toestand hier af en toe. Maar het is werk. En er hangt best een stuk waardering aan, als het allemaal voor elkaar komt. En echte verbetering, nog belangrijker.

Een verbetering in het Amerikaanse gevangeniswezen?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Een verbetering in het Amerikaanse gevangeniswezen?  

Een verbetering in het omgaan met geesteszieken in een deel van het gevangeniswezen in een klein stukje van de wereld. Het is weinig, maar beetjes helpen. Zieken moet je helpen, behandelen, verzorgen. Dat idee.

Odin beware me, ik word nog een idealist :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...