lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 ja precies, van overleven naar leven moeilijk soms, maar zo de moeite waard dus houd vol Quinn, geen zijpaadjes meer liefst zoals thee zegt; er is geen weg terug, dat wil je niet meer♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 @Etty ik heb vrijwel geen foto's van vroeger, maar natuurlijk was het toen een kwestie van voor mezelf zorgen omdat niemand anders het deed. En dan ontstaan bepaalde gewoonten en rituelen, die dan werken en blijven hangen, ook wanneer ze niet helpend meer zijn. @lady jane hmm ja, minder cynisch. Ik ben ook daadwerkelijk minder cynisch. Nu in elk geval, hoe lang is afwachten. Maar alleen al dat ik durf te hopen, is al zo'n stap een onbekende kant op. Maar ook minder cynisch ben ik nog mezelf. lady jane en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 gelukkig wel maar soms kun je aan zoiets vooruitgang afmeten, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hoe was het bij de praktijkondersteuner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 voor vandaag. Zomaar. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 uur geleden zei Reacher: Hoe was het bij de praktijkondersteuner? Het was een bijzonder kwartier. Ze vond mijn lijstje met routine dingen doen prachtig. En ik ben zo goed bezig. Ja, fantastisch allemaal. En nee, ze had nog geen update over verwijzen, maar het gaat zo goed, dat geeft niks. Zelf doen, maar nog alleen ook dus. Verder ga ik het hier ook nog even zetten, omdat ik me zo'n trotse gorilla voel, heb net mijn zoontje de fles gevoerd Artemis, Lieke7777, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Verder ga ik het hier ook nog even zetten, omdat ik me zo'n trotse gorilla voel, heb net mijn zoontje de fles gevoerd Voilà de essentie van het leven. De rest is bullshit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 15 minuten geleden zei Quinn: Verder ga ik het hier ook nog even zetten, omdat ik me zo'n trotse gorilla voel, heb net mijn zoontje de fles gevoerd Ooh Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 3 uur geleden zei bumperjim: Voilà de essentie van het leven. De rest is bullshit. De essentie, ja. Bullshit? Nee. Wel een hoop crap waar je nou eenmaal doorheen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 9 uur geleden zei Quinn: Verder ga ik het hier ook nog even zetten, omdat ik me zo'n trotse gorilla voel, heb net mijn zoontje de fles gevoerd Tadaaaaaaah zoveel liefde van zo'n kleintje, daar gaat het om , liefde geven, liefde mogen ontvangen, baby's oordelen niet, ze zijn, jouw zoon is. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik ben blij voor je Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Dat is puur geluk wat van dat kleine stukje tekst spat. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik moet tegen wil en dank lachen om hoe je ontmoeting met de praktijkbegeleider beschrijft. Maar it sucks dat ze verder niets doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Reacher ik vind het ook lastig om met een willekeurige, tijdelijke hulpverlener de diepte in te gaan. Slechte ervaringen mee. Vergeet niet weer die arme psych in opleiding die een beetje groen wegtrok en zich excuseerde tijdens een gesprek. Of de groepstherapie waar ik eerst werd verteld dat ik meer moest delen, maar toen ik dat deed, juist verzocht werd m'n mond te houden. Het is wat zoeken. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik kan er niets aan doen, je beschrijft het zo grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Maar er zit natuurlijk veel onmacht en verdriet achter dus het voelt ook weer ongepast om te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Reacher jeweettoch, humor is een van mijn wapens. Het is allemaal triest genoeg, laten we er alsjeblieft af en toe om kunnen lachen, Hoe gaat het inmiddels met Socrates trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Socrates verlaat iedere avond met kordate staart de tuin om enthousiast aan de terugtocht naar het oude huis te beginnen. De schat. Ik knisper dan listig met zijn favoriete blaasgruissnoepje en dan keert hij toch weer om. Lang leve zijn kattenmaagje Quinn en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Altijd prettig als je goed met elkaar communiceert. En hoe is het met Socrates' z'n baasje? Beetje gewend of loop je ook nog elke avond terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 De enige keren dat ik bij het vorige huis geraak is wanneer ik het driedelig Italiaanse drama met Socrates opvoer. En dat is dus nog best vaak. Verder is het vooral leuk in het nieuwe huis. En eng. En veilig. En eng etc. Over goed communiceren gesproken: ik had eerder op het forum gemeld dat ik de hulpverlening weer in ging dan dat ik mijn vriend vertelde. Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hmm ja, irritant is dat. Herkenbaar ook. Heb best vaak dat ik denk maar dat heb ik je verteld... Niet dus, was aan de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Jij weet niet of je het aan C of aan D hebt verteld. Ik weet niet of ik het aan F of aan V heb gemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 We all share a brain. Right? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Yup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden