Spud Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Blijf van je afschrijven Quinn. Dat kan zeer helpend zijn maar ook confronterend. Nu is het you time, je zit daar immers niet voor je zweetvoeten. Dus heel erg rekening houden met de gevoelens van anderen hoef je nu gewoon niet. En zeker geen sorry hoeven zeggen. In therapie en opname zitten is al zwaar genoeg en binnenste buiten gekeerd worden door in de eerste instantie wild vreemde mensen die therapeut genoemd worden is behoorlijk heftig! Maar wow wat heb ik een respect voor jou! Dat je ondanks alles al zo in therapie lijkt te zitten en de hulp over je heen laat komen. Ik heb 15 maanden in opname gezeten maar pas de laatste 3 maanden voor mijn vertrek heb ik er iets aan gehad. Omdat ik toen pas voldoende vertrouwen had om in therapie te gaan. Heel veel sterkte en succes gewenst en ik hoop dat je er niet zolang hoeft te blijven als/dan ik. Het is ik tijd nu. Quinn en Mariposa reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Spud nou ja, ik ben een soort doorlopend hulp project, afwisselend ambulant en opgenomen. Het is meer dat nu alles samen lijkt te komen en het daarom nu wel lukt. Zoiets. Ik ben gewoon te moe om op topsnelheid de muren weer op te metselen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden misschien was t tijd om de muren afgebroken te laten? soort van berlijnse muur? je was je vrijheid al zo lang kwijt. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja shit @lady jane en bedankt, ik had al een heel half uur niet gejankt. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik kan er ook niks aan doen dat je zo binnen komt he.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wederzijds. lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vind je heel dapper hoor @Quinn Petje af voor wat je allemaal doet. Ik heb daar puur respect voor. Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden ooit was ik met lievelingszus op keuzedag naar Stad want we wilden de tentoonstelling rond David Bowie zien. En altijd als jij hier schrijft zie ik hem jong voor mijn geestesoog gevoelig, geweldige teksten en een tere zuivere ziel (klinkt halleluja he)
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oef. Maar die tentoonstelling was fantastisch, dat wel. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zeg, ik lees mezelf net terug. Zag iemand anders ook dat ik schreef dat het nu wel lukt. Reacher, Mariposa en lady jane reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Well, het is waar hè? Ik bedoel, zo ver ben ik nog nooit gekomen. Level 42, zeg maar. Op zoek naar de eindbaas. Reacher en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja, ik zag het ook... Ben er sprakeloos van. Niet alleen sprakeloos keer op keer door wat ouders een kind kunnen aandoen, maar ook sprakeloos over de kracht die jij nu toont. Ook al voelt het misschien niet zo, maar jeee Quinn Maja en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik kom ergens. Het doet godsallemachtig zeer en het voelt alsof ik erin stik en verdrink en ik wil het helemaal niet, maar ik kan het ook niet meer tegenhouden. Er dwars doorheen. Naar ergens dus. Maja en Reacher reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Idem. En het viel me op ja: ‘dat het nu wel lukt.’ Houd vol @Quinn💌
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden We kunnen er niet bovenover, we kunnen er niet onderdoor; we moeten er wel dwars doorheen. Hoe heet dat kinderboek ook alweer? ‘Wij gaan op berenjacht!’ Dat doe je en wij gaan mee. Maja reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden