Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 uur geleden zei Quinn:

Vermist persoon meldt zich. Wat kun je, kan ik, in relatief korte tijd weer diep zinken. En zo weinig leren. 

Ja, eng is dat, hè....en wéér door zoveel fases heen moeten....

Maar ervan leren doe je/ ik wél, daar ben ik van overtuigd. Maar voor een diploma ga ik niet, dus ook dat hou ik klein.  In ieder geval in het hier en nu leven, voor zover dat kan. Verleden is geweest, toekomst ken je niet. Kijk naar vandaag. :heart:

Geplaatst

Ik verwerk momenteel weinig tot niets, dus reacties heb ik ook nauwelijks nu. Komt vast wel weer, maar voor nu ben ik een groot zwart gat. Ofzo. 

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst

Soms (nou ja, vaak), als ik de dagdraad lees en iedereen zo z'n best doet, goed gaat, niet drinkt, of nauwelijks drinkt, over allerlei dingen praat, meestal heel dagelijkse dingen, maar soms ook diepere onderwerpen, als eigenlijk iedereen daar zo goed mee om kan gaan en er goed over kan praten, door kan gaan, verder leven, en genieten van dat leven, dan denk ik;

drinkt er hier eigenlijk nog wel iemand problematisch? 

En,

is dit eigenlijk nog wel de plek om met mijn steeds weer hetzelfde gezeik aan te komen?

Geplaatst
1 uur geleden zei Quinn:

drinkt er hier eigenlijk nog wel iemand problematisch? 

En,

is dit eigenlijk nog wel de plek om met mijn steeds weer hetzelfde gezeik aan te komen?

Ja hoor, vorige week nog :) 

En ja. 

Geplaatst

Wat een gezeik over dat zeiken!  Als je wat te zeiken hebt en je deelt dat gezeik dan heb je meer kans om niet te gaan zuipen. Juist van dat zuipen komt gezeik en dat gezeik wil je nou net niet hebben.

Dus geen gezeik gewoon af en toe lekker van je afzeiken :P

Geplaatst

Ik weet wel dat anderen ook wel de mist in gaan, maar het wordt zo goed weer opgepakt. Hup, door. Leven. Gewoon dat, leven, in plaats van overleven. Positief en optimistisch, hoopvol en dat soort. En dan komt deze depressieve lullig weer om de hoek kijken als een soortement Atlas.

Of Sisyfus; en maar duwen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...