karin123 Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 @Jannigje ik leef al jaren in diep donkerrood. Blijkbaar went dat. Nog even een rondje lezen hier. En dan tijd om te gaan slapen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) Hoi ik heb je gelezen thanks for support 1 december 2021 bewerkt door Artemis Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) Kritisch zijn, zeker naar mezelf, is zoveel gemakkelijker en logischer dan trots achterover leunen. 4 december 2021 bewerkt door Quinn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 ik kijk veel muziek en dacht meteen aan jou.... vind je deze mooi, twee van mijn helden.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 grrrrrrrrr okay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 ik ga,.........of topic,..mijn vader wasas ric Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 @Artemis nothing beats... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Hé @Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Ha Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Taart, zeg ik, grote taart, ik heb heel veel respect voor dat je de negen hebt gehaald. Voor mij voelde negen echt als einde zwangerschap, een nieuwe ik... en jij? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 karin123 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Negende maand, negende dichtregel to cut a broad swath Hoe gaat het? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 (bewerkt) @Artemis had dezelfde taart gebakken als ik. Daarom een andere feli. 15 december 2021 bewerkt door karin123 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Op 28-11-2021 om 12:05 zei Quinn: @Jannigje ik leef al jaren in diep donkerrood. Blijkbaar went dat. Nog even een rondje lezen hier. En dan tijd om te gaan slapen. Ja het went, maar ik word/werd er niet vrolijk van. (Eufemistisch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 @Jannigje Negen maanden... soms is het gemakkelijker, soms ook niet. Het hangt niet per se samen met de maanden voor mij. Sombere tijden. Het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @Quinn, laat alsjeblieft even wat van je horen... Hoe gaat het met je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) Hi. Het is hier allemaal momenteel diep en duister en zwart, dus ik heb niet veel plezierigs en/of vrolijks toe te voegen. Soms zou ik willen slapen en gewoon nooit meer wakker worden, maar stel dat je dan, tijdens dat nooit meer wakker worden, almaar blijft dromen. Hoe verneukt ben je dan? Dus met de tanden op elkaar en de mouwen opgestroopt de uren door. Bedankt trouwens, dat ik gemist werd. 29 december 2021 bewerkt door Quinn lady jane, Artemis en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Natuurlijk wordt je gemist. Jij bent uniek, origineel, dapper, grappig, slim en ook somber en duister en zwart weerkaatst licht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Een zwart oppervlakte weerkaatst licht en maakt het lichter. Heb ik besloten 10 minuten geleden zei Adri02: Maar voor de rest klopt het wel. Precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden