Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Pompompom ik hang de slingers even op EEN HALF JAAR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Zes maanden, zesde zin nor did I wish to practise resignation, unless it was quite necessary. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Geleliciteerd met je half jaar Quinn. Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 voor elke maand een blommetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) Goed gedaan 6 maanden , en als er momenten zijn dat je denkt waar doe ik het voor ? Vooral doorgaan het duurt erg lang vond ik voor ik echt vruchten kon plukken. 15 september 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Yesssss, mooi man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pieterjan Geplaatst 22 september 2021 Rapport Share Geplaatst 22 september 2021 hoi mijn naam pieter en ik ben verslaaft aan energie drinks weet iemand een goede manier hoe je kan beginnen met minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 september 2021 Rapport Share Geplaatst 24 september 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 En ook een fijne maandag, want dat is het vandaag. Iemand anders het gevoel dat de bloem voor het gezicht van de kat iets verbergt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Katten verbergen altijd iets, toch? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pieterjan Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Hallo allemaal mijn naam is Rico leuk jullie allemaal te ontmoeten karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Hoe ging de therapie sessie Quinn? Hypnose toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Zeven maanden, zevende regel I wanted to live deep and suck out all the marrow of life, Felicitados! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 gefeliciteerd met je 7 maanden @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Proberen dan maar. Hier, want op de dagdraad vind ik het niet kloppen. Ofzo. De laatste week heb ik dus laat van gekneusde ribben en algehele beursheid. Alsof ik een stevig pak slaag heb gehad. En dat gooit zoveel herinneringen en emoties weer overhoop van vroeger, toen dat in elkaar geslagen een alledaags gebeuren was. Het maakt de angst van toen weer veel aanweziger, de behoefte om me te verstoppen en niks te laten merken. Stoer te blijven. Verdoven met drank, dat ook. Ook al is het nu wel prima om pijnstillers te vragen. Ook al is het nu best een sterk en lachwekkend verhaal, Q vs de schapen. Ook al weet ik dat die pijn niet zomaar weer gaat komen. De mate waarin dit ineens weer als een normale situatie voelt. Gewoon. Zoals het hoort te zijn. Pijn als staf, doorgaan om je te bewijzen, drinken om staande te blijven. Nou ja, zoiets ongeveer dus. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Herkenbaar Quinn, de pijn, de angst en het mechanisme wat daarbij is ontwikkeld. Verstoppen, verzwijgen, verdoven. Maar volgens mij doe je het nu wel anders toch? Je verzwijgt het niet, je verstopt het niet meer maar praat erover. Daar zit denk ik de grote kracht van de verandering. De gebeurtenissen kun je niet meer veranderen alleen maar jezelf. Volgens mij doe je dat. Stukje bij beetje, Is dat geen mooi resultaat van in herstel zijn? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 @Pinkman nee, geen pesterij van jongens ofzo. Een vader met losse handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 3 uur geleden zei Quinn: De mate waarin dit ineens weer als een normale situatie voelt. Gewoon. Zoals het hoort te zijn. Pijn als staf, doorgaan om je te bewijzen, drinken om staande te blijven. Dit vind ik hartverscheurend om te lezen. De pijn om wat gebeurd is en de pijn dat het nog steeds zo in je systeem zit. Je hoofd kan anders redeneren, maar je lijf en je gevoel kunnen daarin niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 @Quinn@Quinn, wat een klein en zielig iemand ben je als vader om je kind te mishandelen. Heel triest om te lezen dat jij met zo'n vader moest opgroeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Bedankt voor jullie lezen, het is goed om gezien te worden, maar daarvoor moet je je wel ietwat openstellen. Dus, op een kiertje. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 7 uur geleden zei Quinn: Bedankt voor jullie lezen, het is goed om gezien te worden, maar daarvoor moet je je wel ietwat openstellen. Dus, op een kiertje. Ja dat klopt helemaal. Als alle luiken dicht blijven kun je niet gezien worden. Maar oh, dat evenwicht. Niet teveel, ook niet te weinig, hoeveel durf je, hoever wil je, wat is nog veilig . Ik vind het fijn dat kiertje. Dank je wel daarvoor. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden