Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dat is mooi om te horen Q. Heel erg mooi 🙂 *doet klein dansje* Quinn reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat een opluchting. Quinn reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ongelofelijk fijn bericht @Quinn! pfoeh…. Quinn reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Poeff... da's heel mooi, @Quinn. Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat fijn Quinn. Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat een opluchting @Quinn Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Bedankt. Ik ben er wel blij mee understatement maar ik zou mezelf niet zijn als ik nu toch wat begin te piekeren over de afsluitende test. We don't go there. Alsnog, het voelt alsof ik net een bergtop heb bereikt en nu pas weer om me heen kan kijken. Dus dat ga ik ook maar doen, om me heen kijken. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden