Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Opschrijven en op de stapel voor morgen leggen. En dan, als je er aan terugdenkt, jezelf toeroepen we don't go there! Klote hè, dat afreageren?
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oh? Dat ga ik eens proberen. Hij slaapt nu nog. Straks werpt hij 1 blik op me en dan neemt hij waarschijnlijk uit voorzorg als een kameleon een schutkleur aan waardoor hij de rest van de dag onzichtbaar is. Maar ja, sucks dat afreageren. Wat ga je doen om het goed te maken? 😊
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Stop it or I'll bury you alive in a box. Google maar eens. Hmm, lief kijken en zeggen dat ik gelijk had? Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat is een goeie. 😁Zou hij opletten denk je? Of alleen het lieve zien?
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed zo. Keeps you on your toes. Toes met sokken eromheen naturally
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Obviously. Je moet elkaar wel blijven uitdagen.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik zit net te denken, misschien slaapt j niet meer maar zit hij al een tijdje onzichtbaar naast me op de bank. Maar nee.
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Doet J dan aan in stilte boos zijn? c is hoorbaar de afwasmachine aan het uitruimen.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s J doet aan levensbehoud. Zolang hij onzichtbaar is wordt hij geen doelwit. 🤭
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s En weer binnen. Nog steeds voelt dat zowel veilig als opgesloten en het is beide waar natuurlijk. Steeds die twee kanten. Ik wou dat het klaar was, maar ik wil er niet doorheen. Ik wou dat alles duidelijk was, maar ik wil er niet over praten. Als niet dit, dan ook niet dat. En zo is het. Als je wilt dat mensen dichterbij je komen, moet je jezelf niet zo afschermen. Ik heb een mail gekregen vorige week, een mail die ik misschien al honderd keer heb gelezen, maar die me elke keer opnieuw verbaast. Een mail die vertelt over een vriend die er altijd is en die vol staat met mooie en lieve dingen. En elke keer als ik toe wil geven aan de lokroep van mijn persoonlijke sirenes, lees ik die mail. Het helpt. Elke keer. Maja, lady jane en Reacher reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst gisteren om 09:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:56 Nou, de groep was tam, dus dat was mooi. Straks de psych en die liet vanochtend al weten graag over mijn mail te willen praten. So. Much. Fun. Denk dat ik maar op zoek ga naar een diep gat om in onder te duiken.
Quinn Geplaatst gisteren om 13:38 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 13:38 Daar denk ik over na. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 15:33 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:33 2 uur geleden zei Reacher: Hoe gaat het? Happy. Want connectie. Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 15:52 Rapport Geplaatst gisteren om 15:52 Mormel, lady jane, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Vandaag de bloeduitslag. Je bent niet alleen. Je het c, je hebt je kinderen, je vrienden, mij. Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Oh echt, is dat vandaag? In mijn hart ben ik bij je Quinn. De uitslag is vast goed 🍀🍀🍀 Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik denk aan je Quinn, ik hoop zo ongelooflijk verschrikkelijk dat je straks opgelucht adem kunt halen... Eigenlijk hoop ik zo heel hard.... de uitslag móet wel goed zijn. Quinn reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Heel fijn dat je vandaag eindelijk duidelijkheid hebt. Dan is dat achter de rug. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Bedankt. Alles lijkt in orde te zijn. Over een paar week laatste test, maar dat is min of meer een formaliteit. Dus. Godsamme zeg. Rosee, Bob, Pinkman en 1 andere reageerden hierop 4
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Oohhh, wat fijn Quinn, 100000 knuffels voor jou, wat een opluchting. Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden godzijdank Quinn Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden