Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei stroumfke: welke psychofarmaca heb je den gekregen da je volledig out was Weet ik veel, ghb?
stroumfke Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 uur geleden zei Quinn: Weet ik veel, ghb? wil je niet weten welke medicatie je neemt
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 20 minuten geleden zei stroumfke: wil je niet weten welke medicatie je neemt Nope, allang niet meer. Ik slik door wat me voorgezet wordt. En dat van woensdag wil ik al helemaal niet weten. Is dat zo raar?
stroumfke Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Quinn: Nope, allang niet meer. Ik slik door wat me voorgezet wordt. En dat van woensdag wil ik al helemaal niet weten. Is dat zo raar? ik weet graag welke medicatie ik neem of welke spuit ze zetten
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei stroumfke: ik weet graag welke medicatie ik neem of welke spuit ze zetten Cool. Ik niet.
Quinn Geplaatst gisteren om 05:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:06 Nou, het wordt weer licht. Het enige voordeel van deze tijd van het jaar, kortere nachten.
Mormel Geplaatst gisteren om 06:40 Rapport Geplaatst gisteren om 06:40 Voor mij is dat wat dubbel. Ik geniet van de nacht maar heb het ook zeer graag vroeg licht (als rond vijf uur), omdat ik het fijn vind om 's morgensvroeg te fietsen of te wandelen terwijl de rest nog slaapt en enkel de diertjes bewegen.
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:45 Rapport Geplaatst gisteren om 06:45 Het is weer licht, geen mist vanmorgen en zowaar eindelijk dat zonnetje dat gisteren beloofd was... Buiten is is 'zondags stil' heerlijk. Een bakje en een bordje voor jou Quinn, en een zakje vol respect en liefs voor jou... lady jane, Lika en Quinn reageerden hierop 2 1
Quinn Geplaatst gisteren om 11:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:06 @Mormel ik slaap slecht als het donker is. Slechte avond, slechte nacht. Maar vandaag wordt al wat beter.
Reacher Geplaatst gisteren om 12:18 Rapport Geplaatst gisteren om 12:18 Helpt bij jou niet het deels aanhouden van het licht?
Quinn Geplaatst gisteren om 12:20 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:20 Soms wel wat. Maar c slaapt het best als het goed donker is en dat vind ik belangrijker. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 16:29 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:29 Les voor een volgend verlof: niet het weekend zo vol (laten) plannen.
Spirit Geplaatst gisteren om 22:12 Rapport Geplaatst gisteren om 22:12 9 uur geleden zei Quinn: Soms wel wat. Maar c slaapt het best als het goed donker is en dat vind ik belangrijker. Mijn vriend kan nooit in het donker slapen. Wij hebben een tijdje zo'n sterrenhemel gehad, maar ik werd gek van dat ding. Nu vaak de tv aan, maar als hij slaapt, doe ik hem uit. Bij mij moet het pikkedonker zijn.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen lieve Quinn, Sterkte voor vandaag weer, er wordt aan je gedacht hoor. lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 18 uur geleden zei Quinn: Soms wel wat. Maar c slaapt het best als het goed donker is en dat vind ik belangrijker. Helpt het voor jou dan dat je partner bij je is om toch te slapen in het donker?
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Mormel niet echt. Het is prettig dat hij er is, dat zeker, maar dat houdt het donker niet weg. Koffie en Brinta. Straks groep en vanmiddag psych. Lekker druk met mezelf.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nieuwe gezichten in de kring vandaag, twee stuks. Eentje met een behuild gezicht die zich probeert te verstoppen in een veel te grote trui en eentje die kijkt alsof hij water ziet branden. De eerste schat ik in als depressief, de ander als een typische ontkenner. Van wat? Van alles waarschijnlijk. Ik zak wat verder onderuit en strek m'n benen, ontspan. Nieuwen gaan altijd eerst, dus met een beetje mazzel kom ik niet eens aan de beurt vanochtend. Kan ik intussen de clichees afvinken op mijn bingokaart. Lunch. Ongemakkelijkheid zoals altijd als er nieuwe mensen zijn. Die ene die altijd dezelfde stoel wil en de ontkenner die dat niet gewoon wil accepteren. Grote trui die gedwongen aan tafel zit en constant naar beneden kijkt. Slaapwandelmeisje dat sowieso nooit lacht, maar nu ook niets meer zegt. Drie vrouwen die duidelijk een groepje vormen. En ik, zei de gek. En de gek wil hier weg. Gewoon naar huis en laat verder maar zitten. Het zal allemaal wel, het hoeft van mij niet meer. Wat levert al dat gepraat en gegraaf nou concreet op? Nog steeds slaap ik slecht. Pieker me suf. Schaam me kapot en voel me schuldig. Zou als de mogelijkheid er was, alles aangrijpen om out te gaan. Weg te gaan. Wat er veranderd is? Alleen maar dat ik er over praat. Soms. Tegen weinig mensen, die ik het liefst niet aankijk. En wat helpt dat nou? Ik kan mezelf nog steeds niet recht aan kijken. Douche elke dag een keer of zes. Eet beroerd en kots het minstens één keer per dag weer uit. Als ik wat slaap, zijn er nachtmerries. Van pa, van die dealer, van die dealer met het gezicht van pa. Ik kijk op, recht in de ogen van de psych, die zegt dank je wel voor het hardop denken Q. Vooruitgang, noemen ze dat hier. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een leven lang traumatische ervaringen heb je niet na 30 dagen in behandeling opgelost Q. Vergeet niet waar je het voor doet. Voor C en via hem voor jezelf. Het kan ongemakkelijk zijn, frustrerend. De dagen kunnen zo saai zijn dat je denkt uit je huid te zullen knallen. maar de enige die kan zorgen dat je vooruit komt ben jij. Praat, huil en schrijf. En laat je helpen, mijn lieve dappere vriend. 🧡
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden