Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
20 minuten geleden zei stroumfke:

wil je niet weten welke medicatie je neemt

Nope, allang niet meer. Ik slik door wat me voorgezet wordt. En dat van woensdag wil ik al helemaal niet weten. Is dat zo raar?

Geplaatst
4 uur geleden zei Quinn:

Nope, allang niet meer. Ik slik door wat me voorgezet wordt. En dat van woensdag wil ik al helemaal niet weten. Is dat zo raar?

ik weet graag welke medicatie ik neem of welke spuit ze zetten

Geplaatst

Voor mij is dat wat dubbel. Ik geniet van de nacht maar heb het ook zeer graag vroeg licht (als rond vijf uur), omdat ik het fijn vind om 's morgensvroeg te fietsen of te wandelen terwijl de rest nog slaapt en enkel de diertjes bewegen. 

Geplaatst

Het is weer licht, geen mist vanmorgen en zowaar eindelijk dat zonnetje dat gisteren beloofd was... 
Buiten is is 'zondags stil' heerlijk. 
image.png.fc932f929320b8a4243262f355f077f6.png      image.jpeg.18282e4405abae940d35bf19d4fb5aca.jpeg ECO Geschenkzak Flowers - Beloningszakje
Een bakje en een bordje voor jou Quinn, en een zakje vol respect en liefs voor jou... 

Geplaatst
9 uur geleden zei Quinn:

Soms wel wat. Maar c slaapt het best als het goed donker is en dat vind ik belangrijker.

Mijn vriend kan nooit in het donker slapen. Wij hebben een tijdje zo'n sterrenhemel gehad, maar ik werd gek van dat ding. Nu vaak de tv aan, maar als hij slaapt, doe ik hem uit. Bij mij moet het pikkedonker zijn.

Geplaatst
18 uur geleden zei Quinn:

Soms wel wat. Maar c slaapt het best als het goed donker is en dat vind ik belangrijker.

Helpt het voor jou dan dat je partner bij je is om toch te slapen in het donker?

Geplaatst

@Mormel niet echt. Het is prettig dat hij er is, dat zeker, maar dat houdt het donker niet weg.

Koffie en Brinta. Straks groep en vanmiddag psych. Lekker druk met mezelf.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...