Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik was dus ziek. Echt plat en naar en ellendig, niet alleen maar mannengriep. En nou krabbel ik weer op. En zit stilletjes aan een sigaret te denken. 

Geplaatst

Ik ben, ondanks de gezondsheidsproblemen, best stabiel momenteel, mentaal gezien. Ook wel fijn.

Alleen die drang naar nicotine... absurd hè, benauwd tot en met en dan na een hoestbui zin hebben in een sigaret....

Weirdo.

Geplaatst

Ik bedoelde niet jouw opmerking als vals @Lieke7777 maar voor mij is een mindfuck een manier om iemand er netjes in te laten lipen en goed pissig te krijgen, terwijl je er iets later samen om kunt lachen. En dat doet nicotine niet. Niks grappigs aan die treiterij, zeg maar.

Ik rook al zo lang.

Maar ja, dat gold voor drinken ook.

Hoe was het ook? Moedig voorwaarts? Nou ja, met trillende handen, knikkende knieën en piepende longen dan toch.

Geplaatst

Hoe gaat het nu @Quinn, knap je al een beetje op? 

En jeetje ja, zo herkenbaar die zin in een sigaret, zelfs (of misschien juist) als je je niet lekker voelt... 
Maar troost je: het wordt minder op den duur. 

Geplaatst

Het knapt nog niet hard op, maar het wordt in elk geval niet slechter. Ben erg moe de hele tijd en dat is kwalitatief uitermate teleurstellend. 

Geplaatst
12 uur geleden zei Quinn:

......dat is kwalitatief uitermate teleurstellend. 

Leuk deze uitdrukking weer eens te lezen... ook al blijft het natuurlijk heel jammer dat hij op jou van toepassing is nu. :rolleyes:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...