Oskar Geplaatst 9 november 2022 Rapport Geplaatst 9 november 2022 Omdat een vogel meer is dan een vogel.
Jannigje Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb mijn draadje weer gevonden. Ben ik zo lang weggeweest? lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Beloofd @Quinn Ik wilde iets schrijven over hoe het me tegenwoordig vergaat maar dat moet nog even wachten. De laatste weken gebeuren er allemaal dingen waardoor ik in de war raak, het voelt een beetje alsof ik de grip op de dingen kwijt ben en dat maakt me onzeker. Ik hoop dat het een dip is waar ik weer gauw uitkom. Nú probeer ik mijzelf bij elkaar te rapen en weer met beide benen op de grond te komen. Daarna kan ik proberen de balans op te maken. IK probeerde nog wat extra uitleg te geven maar dat werd zo onduidelijk en vaag dat ik het maar weer weghaalde. Soms vind ik het heel lastig om de goede woorden te vinden die echt de lading dekken. Nu lukt dat even niet en laat ik het hierbij voor nu. Gelukkig drink ik niet! Tot later Reacher en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Ik luister graag als je het eraan toe hebt. Maar heb je wel hulp ingeschakeld? En je drinkt niet. 🌷
Jannigje Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dankjewel @Quinn. 🙏 Over die hulp, het nieuwe traject waar ik al maanden inzit wilde ik het hebben. Dat komt dus nog, een andere keer. lady jane, Mormel, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Fijn dat je weer hier bent Jannigje.
Jannigje Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dankjewel @lady jane, het voelt wonderwel vertrouwd. lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 36 minuten geleden zei Jannigje: Dankjewel @lady jane, het voelt wonderwel vertrouwd. Allemaal mensen met hetzelfde probleem, dus ik mag hopen dat het vertrouwd voelt; of misschien net niet. Ken je niet maar wens je wel het beste.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden