Mai Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april (bewerkt) Op 22-3-2024 om 19:34 zei bumperjim: zalig die outtro 3 april bewerkt door Mai Hoe krijg ik deze weg? Wilde alleen antwoorden hoezeer ik van Spinvis hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april Eeuh, deze wilde ik niet plaatsen Dat had BumperJim al gedaan wilde juist een reactie plaatsen Dat ik van Spinvis hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april https://youtu.be/iz5hVH5CGc0?si=cbV-uVw-Eng6gJoY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april Draai van Thé Lau, van het album 'Tempel der liefde' (Lyrics/Songtekst): Draai verliefde aarde Draai dansend rond je as Dans in zoet verlangen Wild en uit de pas Voor alle warme handen En al het zachte vlees Nog nooit ben ik zo dicht bij jou geweest Draai bedroefde aarde Draai van west naar oost Draai je oceanen In tranen om je kroost Voor alle warme handen En al het zachte vlees Nog nooit ben ik zo dicht bij jou geweest Ik rafel aan je randen Jij rimpelt om me heen Jouw tranen in mijn handen Opeens ben ik alleen Ver van alle warme handen En al het zachte vlees Wat is het dat ik in je ogen lees Dus draai verliefde aarde Van ramadan naar kerst Draai voor alle kinderen Die op je zijn geperst Voor alle warme handen En al het zachte vlees Nog nooit ben ik zo dicht bij jou geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april Rapport Share Geplaatst 5 april Thé Lau - De vriendschap - YouTube Music Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 april Rapport Share Geplaatst 6 april https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=amazing+grace+haleywestenra&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 april Rapport Share Geplaatst 6 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 april Rapport Share Geplaatst 13 april (bewerkt) 13 april bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april https://music.youtube.com/watch?v=GByLwmJbsyE&si=rIDD4vH2QhmzyX8f&feature=xapp_share Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april https://music.youtube.com/watch?v=ABsslEoL0-c&si=d-M1NrPUNIQogRl3&feature=xapp_share lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april (bewerkt) 16 april bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Op 14-4-2024 om 22:49 zei lady jane: Toegevoegd aan mijn playlist Beth Hart. Snijdt door de ziel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 april Rapport Share Geplaatst 23 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 april Rapport Share Geplaatst 23 april https://music.youtube.com/watch?v=7J0exe3Q108&si=2LQLF9LC4LvipmoE&feature=xapp_share Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 april Rapport Share Geplaatst 24 april Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 april Rapport Share Geplaatst 24 april Ze konden het zo mooi zingen, at the reception. Ze waren daar. Laatste mooie Stones elpee imho. Nou, eentje later dee ook nog mee. detoegeefijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Wanneer is later? Had? Of moet ik tegenwoordig monsieur zeggen dikke tút hier komt een mooie fyn ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Wanneer is later? Had? Of moet ik tegenwoordig monsieur zeggen dikke tút hier komt een mooie fyn ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Kan niet vinden dan deze ook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april 30 minuten geleden zei Mai: Wanneer is later? Had? Of moet ik tegenwoordig monsieur zeggen dikke tút hier komt een mooie fyn ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden