renaldo61 Geplaatst 22 januari Rapport Geplaatst 22 januari (bewerkt) 22 januari bewerkt door renaldo61 Smaragdie reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 23 januari Rapport Geplaatst 23 januari (bewerkt) Mijn zoon is 14 en begint een beetje een eigen muzieksmaak te ontwikkelen. Daarmee ontstaan ook raakvlakken met wat ik mooi vind, of vroeger vaak luisterde. Gesprekken over muziek met je zoon: wat is dat leuk. Ik signaleer bij hem ook een voorliefde voor melancholie. Zoals in onderstaand nummer van de Talking Heads. Een band die ik grijs draaide toen ik zelf 14 was, maar daarna jarenlang nooit meer heb geluisterd. Deze vind ik hypnotiserend mooi: 23 januari bewerkt door knakker lady jane, Bob en Smaragdie reageerden hierop 3
Smaragdie Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Tranen in mijn ogen als ik deze auditie terug luister. Keer op keer, ook van vermoeidheid nu denk ik en gemis aan dierbaren die er niet meer zijn. Slapen nu! Nuchter voel ik veel te veel soms maar dat is beter dan drankjank en afreageren vanuit frustratie. 11 uur geleden bewerkt door Smaragdie Toevoeging karin123 reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat een mooie jongen! En prachtige uitstraling!
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @knakker, grappig he? Mijn dochter (jongste) is 18 en speelde The Cure tijdens muziekexamen. En regelmatig hoor ik nummers waarvan ik zeg: ‘die zijn van mij!’ Heel grappig inderdaad. Mooi. Vooral omdat ik weet dat het (min of meer, want ik weet niet wat ik onbewust heb gedaan) uit haarzelf komt. En ik mag het meemaken en meegenieten. Ze is nu aan de boemel in mijn geboorteplaats. Memories….
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden