Musashi Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Prachtig nummer @Musashi, fijn om weer eens te horen. Die film, die waanzinnige reis door vervagende herinneringen, vond ik destijds ook mateloos aangrijpend en fascinerend. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni 😘 @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Mai en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Arm the homeless 🙃 Quinn, bumperjim en Smaragdie reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Geen filmmuziek. Wel een liedje waarbij ik moest huilen vanochtend in de auto. 😭😭😭 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 20 juni Rapport Share Geplaatst 20 juni Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni Rapport Share Geplaatst 22 juni Smaragdie en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 juni Rapport Share Geplaatst 22 juni (bewerkt) 22 juni bewerkt door Lonster1 Hadocque en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 juni Rapport Share Geplaatst 23 juni 8 uur geleden zei Smaragdie: Na Willeke, leuk maar geen dansmuziek, kwam Gustaph, daar heb ik bijna non-stop op geswingd. Ik kijk al jaren niet meer naar het songfestival, eigenlijk kijk ik bijna nergens meer naar. Alleen naar speelfilms op OUTtv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 28 juni Rapport Share Geplaatst 28 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 28 juni Rapport Share Geplaatst 28 juni Geen muziek maar geeft mij nog steeds kippenvel. Wat een geweldige race. Wat heb ik lopen gillen toen ik het zag tijdens het werk met de bewoners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 juni Rapport Share Geplaatst 28 juni Test....wat is na zoveel jaar na Corona ook al weer mijn naam etc. Vind dit zo leuk Hadocque en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni Mijn helden van destijds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 juni Rapport Share Geplaatst 29 juni ♥️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 1 juli Rapport Share Geplaatst 1 juli (bewerkt) Eergisteren naar Springsteen geweest in Nijmegen. Als 12-jarige was Born in the USA mijn eerste elpee. Meer nog dan de rock sprak de melancholie in zijn muziek mij aan. In dit nummer - dat tot vreugde ook op het concert werd gespeeld - herkende ik als jongetje reeds de droeve grondtoon van het leven. De pijn. De hoop. De teleurstelling. 1 juli bewerkt door Oskar karin123, Reacher, Smaragdie en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 4 juli Rapport Share Geplaatst 4 juli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden