lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 78,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 88,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 89,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 93,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 107 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 109,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 70,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen frummers, De cijfers van de afgelopen week vind je hieronder. @nancy is met glans Topper van de week. Fijn dat je zo goed gaat weer Nancy! En verder is de lente aangebroken, laten we ervan gaan genieten.... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... lady jane, Maverick en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 86,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 89.0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 68.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 117,2 Raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 79,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 105,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 94,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Ik heb geen weegschaal in huis. Sorry @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 58,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 111,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Goedemorgen frummers, Slechts 3 groene vakjes, maar wel allemaal met minstens 1 kilo!!! Top. Topper van deze week is heel verdiend @Claudius, mooi man!! Luitjes, de eerste lentedagen zitten er, er zullen er nog een hele hoop volgen. We gaan er met frisse moed tegenaan... succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... rapilos, Maverick en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Sorry @Yvonne, ik ben weer te laat, ik heb moeite om alles op de rit te houden de laatste tijd en dan raak ik het overzicht kwijt. Mijn gewicht doorgeven is niet het belangrijkste, maar dat het niet goed lukt is een symptoom en dat vind ik wel moeilijk en stemt mij (weer) verdrietig. Een paar ballen blijven omhoog, maar een aantal valt toch onherroepelijk op de grond. En het zijn er helemaal niet zoveel, maar toch. Dus mosterd na de maaltijd: 70 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2022 Misschien dan een beetje te laat doorgegeven @Jannigje maar dan mooi wel een pondje minder dan de vorige keer. Elk nadeel heeft z’n voordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 88.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 58.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 85,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 94,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden