Spring naar bijdragen

KiloKiller


Jan1000

Aanbevolen berichten

94,3

Lieve @Yvonneik ga mijn gewicht nog maar 1 keer per maand doorgeven. Ik ben naar een diëtiste gegaan. Ik zou zo graag ‘gewoon’ willen eten en zijn. 
Zonder dieet of gedoe. Zij vertelde dat de medicatie die ik al 30 jaar slik mijn hongergevoel voedt en mijn gevoel van verzadiging stopt. Dat is het dus. Ik ga een hele lange termijn traject in voor mezelf en probeer de weegschaal even los te laten. (Moeilijk!!) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Recept uit Vleesch: Pittige noedelsoep met Kipstuckjes

Goedemorgen, 
De cijfers van de afgelopen week: 
@rapilos is met recht Topper van de week, mooi, het gaat weer de goede kant op! 

@Likafijn dat nu duidelijk is geworden waar de schoen knelt. En prima dat je eens
per maand jouw gewicht gaat doorgeven. 
Lieve mensen, we hebben weer een hele week om alles in het groen te krijgen... succes. 

 

kilokiller.png.7b28ce413283bc143ecf0d1bbd1c1c39.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Claudius:

103

Claudius, ik had het tabelletje al klaar helaas. 
Als ik er een wijziging in maak moet dat via Excel, vervolgens naar Paint en daarna naar de afbeeldingen, pas dan kan ik een en ander kopiëren en hier neerzetten, vandaar mijn verzoek om uiterlijk zaterdag de resultaten van de afelopen week door te geven.. 
Ik zal jouw gewicht er volgende week in verwerken bij het maken van de volgende tabel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vega salade bowl met gegrilde groente recept | Smulweb.nl

Goedemorgen, 
De cijfers van de afgelopen week.... 
Topper van de week is @ikkanhet, mooi, verdiend. 
en ook @Lika krijgt de smaak weer te pakken, ook mooi. 
Lieve mensen, dit was alweer de laatste zondag van januari... we gaan richting lente ;)  
Reden temeer om serieus aan de slag te gaan/te blijven. 
Succes maar weer
:) 

kilokiller.png.293da9fca5001664a095c4fca41e79cf.png

cheerleader       Topper van de week  Disco 
   :wub:           Gewichtsafname vanaf 1 kilo
  image.png.16554b4a3665ac53e537fffbbe2699f4.png          Aanmoedigingshartje
                  Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) 
  Gewichtsafname. 
  Nog geen gegevens doorgegeven
  Even niet hier... 
  Gelijk gebleven 
  Gewichtstoename
  Gewichtstoename vanaf 1 kilo

Kilokiller regeltjes
* Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven.
* Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week.

* Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan.
* Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... 
* Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag....

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...