bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ook hier zie je weer: ouder worden is cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Winkelen bij de Action is net als vreemdgaan: na de wip komt de dip uit het AD Mila68 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Gedicht van Herman van Veen. (even hier, want gedichtendraadje te ver weg gezakt inmiddels) In de Lange Leidsedwarsstraat daar is het altijd nacht en dag, dag en nacht een leven van jewelste. Daar hoor je honderd talen, zie je alle kleuren van die regenboog. Van de man die nog zijn hond uitlaat tot de vrouw die met de bakker praat, toeristen en passanten, de vent die met zijn hoge nood nog even naar de hoeren gaat. In de Lange Leidsedwarsstraat daar is het altijd nacht en dag, dag en nacht een leven van jewelste. Behalve vandaag, er liggen bloemen op de straat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 “ If you’re going through hell, keep going “ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Onze maatschappij lijkt het meest op een boogconstructie van losse stenen, die zou instorten als de stenen elkaar niet ondersteunen. Juist door de onderlinge steun blijft de constructie overeind. Seneca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Als je niet weet waar je heen wilt varen, is elke wind ongunstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Als je niet weet waar je heen wilt varen, is elke wind gunstig. lady jane en Dandelion reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 (bewerkt) 11 uur geleden zei Yana: Als je niet weet waar je heen wilt varen, is elke wind gunstig. Ok, dan weet jij het beter dan een oud Romeinse filosoof 9 augustus 2021 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ik ga mee met Seneca in deze; soms is helemaal niet bewegen, als je niet goed weet wat je wilt, juist het beste. De overhaastheid en dwang om te doen van de huidige westerse mentaliteit leidt tamelijk vaak niet naar de plek waar je zijn wilt. Soberbunny3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ik probeer niemand te slim af te zijn hoor maar ik heb meestal geen doel voor ogen dus dan beweeg ik zo'n beetje mee met hoe de wind waait en ik kom altijd op plekken terecht waar ik wil zijn. Niet omdat die plek mijn doel was maar omdat ik veel plekken fijn vind. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) Je kunt het uitleggen zoals je wilt, zo'n ouwe Romein. Het stemt nog steeds tot nadenken, net als die ouwe Grieken. Soms is het beter om even stil te staan en je niet af te laten leiden door de prikkels die je continu krijgt. Of steeds weer nieuwe dingen opstarten en niet afmaken. Dat kan heel onbevredigend en uitputtend zijn. Zo lees ik het. 12 augustus 2021 bewerkt door Lonster Dandelion reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 44 minuten geleden zei Lonster: Je kunt het uitleggen zoals je wilt, zo'n ouwe Romein. Vaak was het ook onder invloed van de antieke chianti geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 @Yana. Introduceren op het stellige stellingen draadje? 't Is een interessante discussie, als het de kans krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 ‘Ik wil mijzelf wel eens ontmoeten in plaats van mijzelf telkens tegen te komen’ Bob en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ricovermogen Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Op 13-6-2021 om 19:48 zei bumperjim: Ook hier zie je weer: ouder worden is cool Het heeft zijn voordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) "You can't wait until life isn't hard anymore before you decide to be happy." Nightbirde na haar optreden in America's Got Talent. Met dank aan @Claudius die de link op de dagdraad van 15-9-2021 zette. 15 september 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 In order for the light to shine so brightly the darkness must be present. Francis Bacon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Grensoverschrijdend gedrag in een letterlijke betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Eentje van Simon Carmiggelt, zal maar denken dat die niet toevallig vandaag langs komt waaien. Drinken is: van het dak springen met het voornemen één etage te vallen. Soberbunny3 en Maverick reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2022 People do not quit playing because they grow old; they grow old because they quit playing van FB geleend Bob en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Wanneer je niet in slaap kunt komen, omdat de werkelijkheid mooier is dan je dromen, dan weet je zeker dat je verliefd bent. dr. Seuss Am. kinderboekenschrijver, dichter en tekenaar nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden