Marc Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 "Dromen worden werkelijkheden voor hen die sterk genoeg zijn om erin te geloven." Colin Wilson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Wandelaar, er is geen weg, de weg toont zich al wandelend. Spaans gezegde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2020 "Kind dat met een slecht rapport thuiskomt aan zijn vader: 'Wat denk je? Is het erfelijk of ligt het aan mijn omgeving?'" Wiet van Broeckhoven Soberbunny31 en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2020 "De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is." Godfried Bomans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 "Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst." Toon Hermans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Haha homo sapiens is echt de enige diersoort die aan het eerste deel van die zin niet genoeg heeft. Die gaat zitten piekeren over het hoe en waarom en maakt zichzelf ongelukkig. nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 "In het hart van elke winter zit een trillende lente, en achter de sluier van elke nacht zit een glimlachende dageraad." Kahlil Gibran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2020 Je mag zo vaak als je wilt hetzelfde rondje lopen. In verschillende situaties, met andere mensen, dezelfde keuzes maken. Zelfs met dezelfde mensen in dezelfde situaties, dezelfde keuzes maken. Daarom heb je een vrije wil gekregen. En je mag zo koppig en angstig zijn als je wilt. Maar als je echt verandering wilt, zul je ergens in het moment, een andere keuze moeten maken. Wanneer je klaar bent met de zwaarte, met de onmacht, met het gevoel van vastzitten, zet dan eerst innerlijk een punt. Zo wil ik dit niet meer, dit rondje heb ik nu vaak genoeg gemaakt en ik word er niet gelukkig van. Ik had de herhaling nodig om het zeker te weten en ik weet het nu: Dit is klaar. Duik niet de veroordeling of schuld in maar stel je open voor een nieuw begin. Lichtflits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 "Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen." Winston Churchill fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 "Wijsheid is een beetje minder treuren om het verleden, een beetje minder hopen op de toekomst, en een beetje meer het heden liefhebben." Seneca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Oftewel: "yesterday is history, tomorrow is a mystery but today is a gift. That is why it is called present." (Bill Keane) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Lonster en Soberbunny31 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 (bewerkt) Het inzicht van de jongere De puberteit is de periode in het leven van een kind dat de ouders moeilijk beginnen te doen Tekst uit een scheurkalender die ik lang geleden een keer aantrof en altijd bewaard heb. 13 juni 2020 bewerkt door Bob Maverick, bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 (bewerkt) Hahaha geweldig! Kwestie van perspectief. Mijn ene dochter is helemaal van de K-pop. Zegt ze als ik later kinderen heb dan laat ik ze al mijn K-pop cd's horen. Ik zeg als jij later kinderen hebt dan ben je net zo'n ouderwetse muts als wij nu, of zal ik je mijn red hot chili peppers cd laten horen? Grote ogen tegenover me, kwartje viel heeeel langzaam en bleef toen toch ergens steken. "Nee ik word niet ouderwets". "Haha ja dat dachten wij ook" 13 juni 2020 bewerkt door bumperjim Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Nu we het over kinderen hebben dan is dit ook wel een leuke. Soberbunny31, bumperjim en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Uitstekend idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2020 Falen is geen mislukking, het betekent alleen dat je vooraf een andere voorspelling had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny31 Geplaatst 20 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2020 At the end of the game, the king and the pawn go back into the same box. Tussen wat wordt gezegd en niet bedoeld en wat word bedoeld en niet gezegd gaat de meeste liefde verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2020 (bewerkt) De logica van Donald Trump. In een herverkiezingstoespraak op 20 juni 2020 pleitte Donald Trump, de zittende president van de Verenigde Staten, voor minder coronatests. Trump: "Want als je meer gaat testen, vind je ook meer positieve gevallen. Dus ik heb mijn mensen gevraagd rustiger aan te doen met testen." 21 juni 2020 bewerkt door Bob Artemis, Lika en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2020 (bewerkt) Zeker weten dat hij herkozen wordr. Ik snap niet dat de democraten weer een kandidaat uit de oude doos hebben neergezet. Daar redden ze het niet mee. Wat me wel fascineert is de vraag hoe dom is Trump nou eigenlijk echt. Vaak denk ik zo dom kan hij onmogelijk zijn anders zat ie daar niet. En dan zie ik weer wat van m op het journaal en denk ik hij is nog veel dommer Als je George W ernaast zet is het Einstein. Potatoe. 21 juni 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2020 Hij heeft al een behoorlijk aantal ministers weggejaagd. Ontslagen is misschien een groot woord maar weg zijn ze wel. En dan schrijven ze er boeken over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden