Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, het schijnt vandaag nóg warmer te worden... 
En hoe ouder ik wordt des te minder goed ik er tegen kan helaas.... 
Maar goed, ik lees net dat jij je zo goed voelt bij jouw nieuwe baan, heerlijk @Lika

Geplaatst

Ze geven hier vandaag regen en onweer op maar nu is het nog prachtig. Ik ga straks de lekkerste walnoten rapen bij die ene boom een paar honderd meter verderop. Ik maak zelf walnotenpasta en hazelnootpasta, 100% noot, zo verschrikkelijk lekker.

Geplaatst

Morgen mensen. Fijn dat het zo goed bevalt @Lika je zit er toch een flink deel van de week. 
Vandaag meer therapie, vanmiddag naar huis, vanavond vergadering ik ben net een volwassen man, die wordt afgesloten met een borrel. Dus voor die tijd ga ik naar huis. Kat en spek en dat soort.

DAGPACT:
Yvonne 
kaatje🌺
Quinn 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frumers
hier bewolkt en het wordt maar 22 graden
nou dat is precies een fijne temp. al mag de zon nog wel doorkomen.
Vandaag met een zonnetrein een toch door de Schoorlse duinen
dilemma is op de fiets of met buurtbusje erheen.
Wat een zwaar denkwerk weer.
Pensioen, lekker veel, niks doen.

Geplaatst

Mogge. Alweer een mooie dag voor de boeg. Fietsen door de Biesbosch. Favoriete podcast op: Schuilen in schoonheid, waarin Matthijs van Nieuwkerk mensen interviewt over welke kunst hen troost biedt als het even tegen zit.

@Lika wat leuk om te horen. Op gegeven moment vind je een baan die zo goed past dat het niet meer als werken voelt.

@Yana zo klink je weer als vroeger. Ik hoop dat het ook steeds meer die kant op gaat.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Hier ook nog geen zonnetje, maar niet koud.
Straks flink eind lopen met hondje en daarna lunchen ergens.
Dan tuin (als we nog zin hebben)
De courgettes blijven maar groeien, nu al maanden en maanden
Werkelijk ongeloofelijk hoeveel ik daar al van heb afgehaald
veel dhalias in de tuin nu
Mooie herfstbloemen zijn dat

@Yana, wat leuk dat je je eigen notenpasta maakt
En gezond ook.
Fijn te lezen, dat je eindelijk wat opknapt

Geplaatst

Hier inmiddels zonnige Indian Summerdag. Sta ik op het buurtbusje te wachten krijg ik een lift aangeboden. De eerste lift na mijn jeugd v.e. vreemde man haha. Leuk gesprekje en kan nu nog dik n uur de bossen in wandelen voor het treintje komt. Wat kan klein geluk toch simpel zijn. En waardevol.

Geplaatst

Gisteren nog in Dordrecht geweest. Mooie stad. Dit keer niet voor de stad maar voor de "vreetschuur". Het was erg lekker allemaal maar ik eet nooit zo overdreven veel. Voor mijn doen genoeg op om er vandaag nog last van te hebben 😊. Was de slagroom op. Ja, kom nou zeg. Staat er zo'n half leeg busje van de jumbo. Mijn zoon erop af. Of ze zo vriendelijk wilden zijn om dat slagroomapparaat bij te vullen. Leuk vonden ze het niet, maar we hebben toch slagroom op. Heel veel 😀

Geplaatst

Dordrecht 🙂 Mijn stadje sinds 6 jaar. Bevalt geweldig. Mooie oude binnenstad. Overal rivieren. Biesbosch. Hier wil ik sterven. Maar voorlopig nog niet.

Geplaatst

Leuke dingen van de dag: ik was jaren fan van die wilde zoute smaak van Parodontax tandpasta. Maar een paar jaar geleden hebben ze de formule veranderd en heeft dit nu ook zo’n laffe zoete smaak als alle andere. Vandaag eindelijk een waardige vervanger gevonden 🥳 Mara Expert Paromed.

(Ja, ik laat mij tegenwoordig sponsoren in mijn bijdragen voor het forum. Het leven is geen vetpot tenslotte.)

Geplaatst

Hier ook paradontax, ik proef geen verschil bewust maar nu ga ik er op letten natuurlojk😇.

Tussen een groep krakkemikkerige oudjes het treinritje door de duinen gehad. Leuke praatgrage chauffeur voor de weetjes die ikvast omtover tot vergeetjes.

En ik voel me weer jong en kwiek na al die rollators. Maar ze gaan er wel op uit en genieten net zo hard, misschien nog wel harder.

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Oskar:

Leuke dingen van de dag: ik was jaren fan van die wilde zoute smaak van Parodontax tandpasta. Maar een paar jaar geleden hebben ze de formule veranderd en heeft dit nu ook zo’n laffe zoete smaak als alle andere. Vandaag eindelijk een waardige vervanger gevonden 🥳 Mara Expert Paromed.

(Ja, ik laat mij tegenwoordig sponsoren in mijn bijdragen voor het forum. Het leven is geen vetpot tenslotte.)

Oh grappig, hier smaakt het nog steeds hetzelfde. Ik zou ook wat anders zoeken in dat geval.

Ik weet nog die prachtige parodontax reclame met die missverkiezing

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
1 uur geleden zei Oskar:

Dordrecht 🙂 Mijn stadje sinds 6 jaar. Bevalt geweldig. Mooie oude binnenstad. Overal rivieren. Biesbosch. Hier wil ik sterven. Maar voorlopig nog niet.

Ik heb er 7 jaar gewoond, in die mooie oude binnenstad nog wel, maar de kans is tegenwoordig wel klein dat ik er nog ga sterven :D, al kom ik er elk jaar nog wel een keer, over de Noord aanvarend op het Groothoofd.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...