Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Lasagne van de winkel. In het verleden maakte ik dit zelf maar om enkel voor mezelf lasagne te maken vind ik het wat veel werk.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Iets curryachtigs met pompoen, sperziebonen en kikkererwten op een bedje van basmatirijst en afgetopt met gebakken tofu. De halve fles rode wijn die over was heb ik meegegeven aan de logees die vandaag weer vertrokken zijn. 5 uur geleden bewerkt door Yana
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Dus. Het is hier vanavond een echt Nederlands avgtje. En jullie? Hier een vis broccoli taart . Van de foodsisters.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 koekenpansgerecht v geb.spekjes, aard., ui en 1/2 courgette, met verse kruiden van het nivonhuis. Heerlijk 2 borden want morgen wordt curry met zoete aard. Courgette en gekookte ei erin. En ik wil geen restjes weggooien of mee naar huis sjouwen. De tijd vliegt hier.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Geroosterde boterham met kaas en 1 met pindakaas. Was te moe om te koken. Maandagen vind ik zwaar.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zondag maar voor 2 x koken dan @Lika juist op zware maandagen verdien je een lekker maal. Nachtpact Kaatje (zie de zondag net) Jane Lika reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Kaatje (zie de zondag net) Jane Marjolijn 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Er stond een letter achter.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Pinsaatje gedaan met lekkere tomatensaus van de Fresh, een flinke lenteui in schijfjes, ontbijtspek en geraspte emmental. De Stier zou hebben gezegd het is wel een beetje simpel vanavond, maar die zit in Parijs. Oh fuck, bumperhond heeft nog niks gehad, ben ik een slechte dog dad... 😱
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) En @bumperjim. Hondje voorzien van de goede brokjes/ het goede voer? Lekker gegeten lees ik. Dat is fijn en van harte gegund. En ook AV gebleven?????? 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden (bewerkt) . . 36 minuten geleden bewerkt door Marjolijn Triest
Marjolijn Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Ben je nuchter @bumperjim. Ik vraag het mij enorm af. Hypocrisie ten top jongen .
Marjolijn Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden (bewerkt) En @bumperjim. Denk aan je hond. Die houdt van. rust en regelmaat. Shame on you. 34 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden jeetje M je bent weer obsessief bezig zeg Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Nee. De waarheid. Want J b. Triest. Denken jullie ook aan spirit.??? Ipv aan jezelf. ? Groet.
lady jane Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Ik weet niet wat J b betekent maar dit heeft niets met spirit te maken en ja ik denk wel degelijk aan haar, erg genoef dat allemaal, maar je moet haar niet inzetten om je eigen paranoide schrijfsels goed te praten.
Marjolijn Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Wie is hier paranoïde? Groet.
Marjolijn Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden @bumperjim. Dus. Hypocri ten top slaap lekker allen en denk na. Groet .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden