Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Marjolijn  Vond je ook raar/vreemd overkomen ineens als ik het zo teruglees maar oordeel daar niet over. Maar snap dan wel de vragen. Is een openbaar forum en je richtte het op 1 persoon. Ben je met jouw oxycodon geminderd/gestopt? Je barst nog steeds van de pijn? Ik heb het ook gebruikt en net als morfine kan het mij rare dingen laten doen daarom ook mee gestopt maar als het nodig is....Innemen en idd gaan slapen dan. Sterkte!

Geplaatst

@Marjolijnik hoop heel erg dat je je beter gaat voelen. Gisteren was je dermate fel tegen bumperjim in een stijl die makkelijk verward kan worden met dronkenschap, dat deze lezer er geen grap in kon ontwaren. Ook dat is goed te weten. Want zoals jij je nu gekwetst voelt, zo kwetsend kwam jouw bijdrage ook over op mij. Niet prettig.

Geplaatst

@Smaragdie dank je wel. Ik ben bijna door de afbouw van de oxycodon heen.  Eigen keuze, omdat ik niks verslavends meer wil nemen. Morfine kan inderdaad gekke dingen doen met mensen. Bij mijn man meegemaakt met morfinepleisters. Was akelig en hij was gelukkig snel weer de " oude" toen hij daarmee stopte. Morfine werkt überhaupt niet of slecht als je EDS hebt. Narcose werkt bij mij ook niet voldoende. Over een dikke week ben ik door de afbouw heen. En helaas giga veel pijn. Dat is erg naar. Ook EDS gerelateerd. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik kan absoluut geen humor ontdekken in wat je schreef (en de mods kennelijk ook niet, die halen geen humor of grapjes weg)
en de schrijftoon was ook niet grappig.  En je schrijft idd 's avonds heel anders dan overdag.
Je zegt nu, wie mij kent, maar niemand kent jou hier, dus je kunt ook niet verwachten dat
we door jouw woorden heen jouw bedoeling kunnen lezen. En het is geloof ik al de 3e keer dat zoiets gebeurde.
Kun jij dan misschien wel zien/erkennen dat dit niet een mnier is met respect naar ons forumleden? Want ik ben bang
dat de enige die hier iets ten goede in kan brengen, jij bent. 

bewerkt door lady jane
Geplaatst

@Marjolijn Dank voor het antwoord. Ik zal/ga alleen morfine nemen als ik de palliatieve fase inga. Met midazolam. Allemaal ook net zo erg als drugs maar ik wil wel menselijk kunnen sterven. Dit alles is vastgelegd.

Vind het zelf, dat zal dan wel weer aan mij liggen?? Dat nadat ze haar excuses heeft gemaakt niet nog meer door het stof hoeft te gaan of wel? Pijn kan erg onderschat worden. Mentaal maar ook zeer zeker fysiek, dan ram je ook om je heen, pijn die niet te houden is heel erg. Geloof mij maar! Ik ga nu uitloggen en slapen. Anders kan ik er ook kwaad om worden en blijf er dan inhangen en dat moeten we niet hebben. Wel elkaar heel houden ja. 

Geplaatst

@Marjolijn je doet het nu voorkomen alsof je alleen een 'grap' maakte over de hond van bumperjim en biedt daarvoor je excuses aan. Je lijkt je helemaal niet te realiseren dat je een stuk verder ging in je beschuldigingen, die trouwens door de moderator zijn verwijderd. Het feit dat je je dat zelf kennelijk ook niet meer herinnert, maakt je ontkenning van drankgebruik er niet geloofwaardiger op.

En hopelijk slaap je vannacht beter.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Adri02:

@Marjolijn je doet het nu voorkomen alsof je alleen een 'grap' maakte over de hond van bumperjim en biedt daarvoor je excuses aan. Je lijkt je helemaal niet te realiseren dat je een stuk verder ging in je beschuldigingen, die trouwens door de moderator zijn verwijderd. Het feit dat je je dat zelf kennelijk ook niet meer herinnert, maakt je ontkenning van drankgebruik er niet geloofwaardiger op.

En hopelijk slaap je vannacht beter.

Maar hij drinkt toch ook zo nu en dan? Waarom moet dat vermoeden dan verwijdert worden? Het gaat wel heel ver weer dan en zo lichtgeraakt? Ja dan zal het antwoord dus ja geweest zijn. Maar niemand schiet er iets mee op met die vermoedens maar goed. Heeft geen zin net zoals ik nooit heb geweten dat je ook al de leeftijd hebt die je hebt. Dacht echt veel jonger! Vat het maar op als compliment en blij doorademen! Welterusten😀

Geplaatst

Echt laatste post  nu van mij. Ik weet donders goed wat ik schreef en wat door de moderator werd verwijderd. Geen gat in mijn herinneringen! Idd terecht zoals ik schreef bij mijn excuses. En laatste keer: ik heb niet gedronken. Vandaag niet gister niet etc. Vandaag is dag 20 AV.  En daar ben ik blij mee. En dat je dat niet gelooft is dan heel jammer, maar ik weet dat ik sinds 20 dagen AV ben. En daarvoor ook langere tijden. De misser van 20 dagen geleden heb ik hier ook over geschreven en opgebiecht. Nu ga ik echt proberen te slapen 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...