Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers, Maandag alweer, eerst maar een bakje en dan lekker aan de wandel met de hond.
hub02 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Het ging toch wel lang goed, dat 24/6 nuchter zijn. Ik wil die 6 mooie dagen per week terug. Ik wil weer kunnen lezen zonder letters dubbel te zien, ik wil piano oefenen en de noten kunnen lezen (en af en toe een juiste toets raken), ik wil een stukje kunnen gaan fietsen als het mooi weer is. Ga maar weer eens op het dagpact. DAGPACT: Yvonne hub bumperjim, bolletje, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
hub02 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zojuist zei hub02: Het ging toch wel lang goed, dat 24/6 nuchter zijn. Ik wil die 6 mooie dagen per week terug. Ik wil weer kunnen lezen zonder letters dubbel te zien, ik wil piano oefenen en de noten kunnen lezen (en af en toe een juiste toets raken), ik wil een stukje kunnen gaan fietsen als het mooi weer is. Ga maar weer eens op het dagpact. DAGPACT: Yvonne hub sorry, de regelafstand lijkt nergens op, maar het gaat om de goede bedoeling.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Gezellig dat je erbij komt @hub02. En ja, 24/6 is een prima streven, doen dus. DAGPACT: Yvonne hub
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Fijn @hub02 dat het niet alleen hoeft. Hier vandaag ook behoefte aan een extra steuntje. DAGPACT: Yvonne hub Quinn
hub02 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei Quinn: Fijn @hub02 dat het niet alleen hoeft. Hier vandaag ook behoefte aan een extra steuntje. DAGPACT: Yvonne hub Quinn Voor @Yvonne een 🌷(ik vond geen bos bloemen, doet dit het ook?) omdat ze de regelafstand weer mooi heeft gemaakt en de peptalk, die ze elke dag! voor ons over heeft. En voor jou @Quinn een knuffel (niet zo'n pluche-dier, maar eentje uit mijn hart). Je weet hoe je me kunt bereiken als je nog meer onzin van me wilt horen. 15 uur geleden bewerkt door hub02 Quinn reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeie morgen. Goed gedaan Hub, het gaat je lukken, en nooit de moed opgeven.
hub02 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 2 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen. Goed gedaan Hub, het gaat je lukken, en nooit de moed opgeven. Kost me af en toe best wel eens moeite. Dankjewel! 15 uur geleden bewerkt door hub02 niet opgelet op school vroeger, spelfout dus
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers bijna de klok rond geslapen, de zeelucht doet me goed. Geen zon vandaag, dus met de fiets maar eens gaan rondtoeren zo.
hub02 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 10 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers bijna de klok rond geslapen, de zeelucht doet me goed. Geen zon vandaag, dus met de fiets maar eens gaan rondtoeren zo. Hier onbewolkt, 25 graden. Snap eigenlijk niet waarom mensen in Holland willen wonen. Zuid Nederland is niet Eindhoven of zo. En met je fiets (zou wel eendje met versnellingen nemen) kun je hier in je bikini rondrazen. Ok, geen Scheveningen, maar je hoeft dan ook geen Engels te praten. lady jane reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 18 minuten geleden zei hub02: Hier onbewolkt, 25 graden. Snap eigenlijk niet waarom mensen in Holland willen wonen. Zuid Nederland is niet Eindhoven of zo. En met je fiets (zou wel eendje met versnellingen nemen) kun je hier in je bikini rondrazen. Ok, geen Scheveningen, maar je hoeft dan ook geen Engels te praten. Wou eigenlijk alleen maar zeggen dat het hier heerlijk weer is. spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen, Wat kan tandsteen verwijderen toch zeer doen. Vooral aan de achterkant van mijn onder voortanden. Het loeder. Ze neuriede erbij. Ik heb niet gepiept. Ik heb vandaag tijdens de behandeling gedacht aan martelen, om mezelf in vergelijking daarmee gelukkig te prijzen met een beetje zenuwpijn. Maar ben er weer een half jaar vanaf, of een jaar als ik langer wacht. En zo'n schoongemaakt gebit voelt wel lekker. spirit en hub02 reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 14 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Wat kan tandsteen verwijderen toch zeer doen. Vooral aan de achterkant van mijn onder voortanden. Het loeder. Ze neuriede erbij. Ik heb niet gepiept. Ik heb vandaag tijdens de behandeling gedacht aan martelen, om mezelf in vergelijking daarmee gelukkig te prijzen met een beetje zenuwpijn. Maar ben er weer een half jaar vanaf, of een jaar als ik langer wacht. En zo'n schoongemaakt gebit voelt wel lekker. Acht, ze neuriede omdat ze aan haar declaratie dacht, 30 of 40 euri voor 10 minuten. Zou ik ook doen. Adri02, Etty en spirit reageerden hierop 1 2
Adri02 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 38 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Wat kan tandsteen verwijderen toch zeer doen. Vooral aan de achterkant van mijn onder voortanden. Het loeder. Ze neuriede erbij. Ik heb niet gepiept. Ik heb vandaag tijdens de behandeling gedacht aan martelen, om mezelf in vergelijking daarmee gelukkig te prijzen met een beetje zenuwpijn. Maar ben er weer een half jaar vanaf, of een jaar als ik langer wacht. En zo'n schoongemaakt gebit voelt wel lekker. Haha, zeer herkenbaar @Etty, ook dat denken aan dat het allemaal nog wel meevalt in vergelijking tot een echte martelkamer. Etty reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 18 minuten geleden zei Adri02: Haha, zeer herkenbaar @Etty, ook dat denken aan dat het allemaal nog wel meevalt in vergelijking tot een echte martelkamer. Ik denk dat niemand dat beroep kiest als hij in wezen geen sadist is. De mensen wat treiteren, pijn doen, ze laten weg gaan met een tevreden gevoel, (viel wel mee, zeggen de slachtoffers ook nog) en ze daarna een fikse factuur in de maag splitsen.
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 8 versnellingen en 24 inch wielen @hub02, maar een konditie van 0 momenteel dus ik loop met mn fiets aan de hand te genieten vd stilte hier. Op t fietspad allemaal bejaard, helm en electrisch. A3 zou trots zijn op mijn gezwoeg. En warm zat hier, het zonnetje doet zijn best. spirit reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 26 minuten geleden zei hub02: Ik denk dat niemand dat beroep kiest als hij in wezen geen sadist is. De mensen wat treiteren, pijn doen, ze laten weg gaan met een tevreden gevoel, (viel wel mee, zeggen de slachtoffers ook nog) en ze daarna een fikse factuur in de maag splitsen. Ja, een sadistische inborst helpt vast, maar ik vermoed dat het toch vooral greed is die mensen de tandheelkunde laat beoefenen 🤑. Uit menslievendheid zal het in ieder geval niet zijn.
hub02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 minuten geleden zei lady jane: 8 versnellingen en 24 inch wielen @hub02, maar een konditie van 0 momenteel dus ik loop met mn fiets aan de hand te genieten vd stilte hier. Op t fietspad allemaal bejaard, helm en electrisch. A3 zou trots zijn op mijn gezwoeg. En warm zat hier, het zonnetje doet zijn best. Niet zo serieus nemen, wat ik zeg. Geniet er lekker van. Er zijn leukere dingen dan in je bikini met 100 km de Limburgse heuvels af te suizen. (Weet ik eigenlijk niet, draag nooit een bikini). Geniet lekker van de stilte. Stilte is mooi om te horen. Zwoeg niet teveel, lekker rustig aan, we worden geen wereldkampioen meer in iets. Misschien kampioen in luisteren en genieten, is misschien meer waard. Moeten de jongelui nog leren, weten wij al. lady jane reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 11 minuten geleden zei lady jane: 8 versnellingen en 24 inch wielen @hub02, maar een konditie van 0 momenteel dus ik loop met mn fiets aan de hand te genieten vd stilte hier. Op t fietspad allemaal bejaard, helm en electrisch. A3 zou trots zijn op mijn gezwoeg. En warm zat hier, het zonnetje doet zijn best. Haha, ik ben inderdaad trots op je @lady jane, al vind ik dat lopen naast je fiets toch nog wel een verbeterpuntje. Bejaard, helm en elektrisch is inderdaad een heilige drieëenheid aan het worden op de fietspaden. Maar er zijn er gelukkig nog altijd een paar die de gemakzucht van een rijwiel met hulpmotor en de schijnveiligheid van een helmpje trotseren 😇😁... bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
hub02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 9 minuten geleden zei Adri02: Haha, ik ben inderdaad trots op je @lady jane, al vind ik dat lopen naast je fiets toch nog wel een verbeterpuntje. Bejaard, helm en elektrisch is inderdaad een heilige drieëenheid aan het worden op de fietspaden. Maar er zijn er gelukkig nog altijd een paar die de gemakzucht van een rijwiel met hulpmotor en de schijnveiligheid van een helmpje trotseren 😇😁... Toen ik zou oud was als jij zei ik dat ook. Ik was best wel een goede sporter (hardlopen, racefiets, zaalvoetbal). Ik heb er een verdraaid grote hekel aan hoe ik ben geworden. Maar toch, toen ik met dat groepje trimmers meeliep, (je kent het wel, mannetjes, vrouwtjes, gezellig clubje van alle leeftijden) kon ik het niet laten om iedereen op het laatst voorbij te lopen. En ja, ik geniet er nu nog van als ik daaraan terugdenk. Geniet ervan, niks mis mee. Heb ik ook gedaan destijds. Ik ben een misschien chagrijn geworden omdat ik niet kan genieten zoals degenen met hulpmotoren en helmpjes. Er is voor allebei wat te zeggen. Ga ervoor zolang je kunt, ik heb er nooit spijt van gehad. lady jane reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 10 minuten geleden zei hub02: Toen ik zou oud was als jij zei ik dat ook. Ik ben van 1957 @hub02
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 minuten geleden zei Adri02: Ik ben van 1957 @hub02 Ik van 1959. Met zo'n oudje als jij doe ik nog wel een wedstrijd😄 spirit, lady jane en Adri02 reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik ben aangespoeld in 53 (vader n zeeuw). Maar ik ben naar t verkeerde dorp gelopen ook nog. T waren zandpaden en ik kiepte steeds om dus lange wandeling gemaakt. T schijnt dat er n toeristentreintje rijdt op woensdagen, dus dan kan ik zien wat ik heb gemist.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden