Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedenmorgen

Gister me voortuin helemaal opgeknapt o wat een verschil bijna sjiek 

Weer een korte nacht gaat de goede kant op maar voor het mooie nog te kort.

Wat staan er op de planning 

eerst even  uurtje sporten ben vast beraden om die kilo’s kwijt te raken wil die wijn buik kwijt klaar mee.

me me Zus vroeg me mee naar een museum in Amsterdam 

van Yayoi Kusama

ziet er leuk uit maar er zijn geloof ik wat gedoe met de kaartjes  en ze slaat nu nog na de nachtdienst dus ik weet nog niets we ziel wel.

ga ing niet me huis doen heb me zinnen al op iets leuks doen gezet vandaag.

dagpact 

kaatje 🌺

bewerkt door Kaatjee
Taal
Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

dat is die stippenmevr. uit Japan @Kaatjee, onlangs overleden en ik ben geen museummens, maar zij intrigeert me mateloos als ik haar kunst zie.
dus op de site geneusd, maar je moet een tijdsslot reserveren en ik ben bang dat het voorlopig super druk zal zijn. Dus ik wacht nog even en twijfel verder over een museumjaarkaart. Mijn zus is er gek op en dan doen we samen ook eens wat anders dan saunadagen. En wie weet vind ik er meer de moeite waard. Vorig jaar in Bergen aan Zee waren we daar samen met de kunst 10-daagse en toen heeft ze me flink op sleeptouw genomen daar. En dat was erg leuk. Het is een kunstenaarsdorpje, prachtige omgeving en komende week prachtig weer, dus ik op herhaling, maar nu in mijn uppie. En de vouwfiets mee.
Maar eerst volley en zwemmen en wie weet vanmiddag een paar uurtjes strand? Ik ben er sinds Pinksteren niet geweest en heb het vreselijk gemist.

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen, het wordt weer een zonnige dag met niet al te hoge temperaturen, genieten dus. 
Maar eerst een bakje en met de hond. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allen! Hier veel te laat uit bed op een vrije dag. Zonde. Maar gisteren lag ik er veel te laat in. Mooie dag voor iedereen. Ik pak misschien, net als @lady jane, ook een stukje strand mee tussen de moetjes door. 
DAGPACT:
kaatje 🌺
Yvonne

Maja

Geplaatst
1 uur geleden zei lady jane:

geen museummens, maar zij intrigeert me mateloos als ik haar kunst zie.

Dat heb ik dus klein beetje erg interessant 

maar helaas wordt een andere dag idd geen tijdslot. 
nu gaan we naar Naturalis ook leuk zussen tijd 

maar jaar kaart twijfel ook heb een voor een sportschool gekozen lwa geld keuzes 😊

Geplaatst

Heb rare gedachten, maar ach, het zijn  maar gedachten en de gedachten zijn vrij. Noem het maar fantasie. De kroeg op de markt en dan daar iets gaan drinken. Haha, hoe kom ik erop. Mezelf voor gek zetten zal je bedoelen. Lekker drinken op je nuchtere maag. Komt lekker hard aan. Mezelf hier de "drinkende dorpsgek" maken. Natuurlijk ga ik dan honderduit vertellen dat ik muzikant ben. Wat zullen ze daar een geweldige middag hebben zeg. Geweldig amusant. Hef is heerlijk weer. Ik ga eten. Een lekkere bruine boterham met kaas. Al een flink eind met de hond gelopen. Heb eten al in huis voor vanavond want de buurtsuper is vandaag ook even geen optie. Wie weet ga ik vanavond wel zwemmen. Dat is rond etenstijd. Kan ik altijd erna eten. Alles, behalve drinken.

Geplaatst

Jeetje Spirit, ik hoop dat jullie inmiddels hebben gegeten en dat de trek weer helemaal weg is. 
Kan me indenken dat je schrikt van je eigen gedachtenspinsels zo. 
Inmiddels is het weekend zo'n beetje aangebroken, lekker. 
En zoals het er nu naar uitziet wordt het een heel rustig weekend, nog lekkerder. 
Ik heb zojuist de dagdraden van de afgelopen week even doorgelezen, het kwam er eerder niet echt van. 
Top dat het sporten je zo goed bevalt @Lika en hartstikke goed dat je dat GLI traject in gaat... 

Hoe is het nu @Smaragdie, beetje aan het opknappen weer? Ellendig dat die chemo je zo beroerd maakt... 

En leuk @Tatum weer even te lezen, mooi dat het zo goed gaat, bijna 1000 dagen in 'the pocket' ! 

Tsja, @Adri02, ik   ben inderdaad al wat jaren met pensioen, heerlijk, soms verlang ik echter nog wel eens terug naar de regelmaat van het leven van toen. 
Ik ben dan wel met pensioen, maar ik hoef me niet te vervelen. 
Vrijwilligerswerk, was in eerste instantie 1 dag per week, maar ja, ziekte, overlijden, verhuizen... vrijwilligers vallen af en het is oh zo moeilijk daar nieuwe mensen voor te vinden. Dusss... ik val met regelmaat, met grote regelmaat extra in. Verder woont één van mijn kinderen redelijk dichtbij, even inspringen daar als het nodig is, eind vorig jaar en begin dit jaar heeft Kees in het ziekenhuis gelegen, was behoorlijk ziek, nog steeds met grote regelmaat met hem naar artsenafspraak en noem maar op. 
Een voor mijn doen grote tuin en huis, paar huisdieren en mijn clubjes... 
Kortom, mijn dagen zijn pittig gevuld, voor een groot deel met bezigheden die ik niet graag zou missen. 
Maar ik realiseer me inmiddels ook dat ik één en ander toch wat anders aan moet gaan pakken 🤪
En in het verlengde daarvan: sorry dat ik niet op jouw vraag heb geantwoord @Yana. 

@Marjolijn, wat een ellendige ziekte heb jij. Wat moet dat frustrerend zijn. 
Maar jee, wat jammer dat je sommige zo goed bedoelde opmerkingen zo verkeerd interpreteert en je er zo over opwindt, nergens voor nodig hoor, 'we' menen het gewoon goed hier. Dus wegblijven is nergens voor nodig. 

Zo, dit was even een inhaalslag van Von.... 
Ik ga zo nog beker thee naar binnen werken lekker op tijd mijn bed in... 

Geplaatst (bewerkt)

Slaap lekker zo @Yvonne! Ik ben zo’n mooie sjaal aan het haken . Terwijl ik dat doe denk ik regelmatig aan je. Grappig he?

Vandaag weer gesport. Denk dat ik morgen niet meer kan lopen…. Niets gesnoept trouwens ook. Wow….

bewerkt door Lika
Geplaatst (bewerkt)

Nachtpact 

kaatje🌺

Quinn  

Reacher
Yvonne

Spirit

mormel

Marjolijn 

Weer present na  sores. ( nog steeds AV godezijdank). 

bewerkt door Marjolijn
Was een rommeltje. Mormel eraf. Eerders. Combi dag nacht denk ik. pirit eraf etc. Hopelijk klopt hij nu wel
Geplaatst

Weet ik. Trust en alle goeds. Dat schreef ik . En: Piano piano schreef ik ook al.

Slaap lekker. 

Groet. Goed we ik ben nog steeds onder de indruk en  van slag  van het overigens respectvolle telefoongesprek met de medewerker van Tactus.  Wat een narigheid wat mensen kennelijk doen.  Het schijnt dus allemaal te kunnen. Akelig. En angstig dat dat kan. Het leek om 2 mannen en 1 vrouw te gaan. ...( = 1 persoon..zo ziek die man) .. ik durf niet veel meer te schrijven na dit alles. Ik ben opgeruidt. . En dat vind ik erg.

Geplaatst

Nachtpact 

kaatje🌺

Quinn  

Reacher
Yvonne 

Marjolijn
Jane
Maja

leuk: net naar klein jazzcafé in de buurt geweest waar vriendin de zangeres van de band was. Fijne sfeer. Jong en oud genietend van de muziek. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...