Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen.

Leuks gisteren: toen ik gisterochtend met de hond over de brug van het dorpje liep, stonden er 3 reeën in de bosjes langs de rivier. Ze zagen ons en liepen niet eens weg, met een blik van "sorry hoor, het heeft sinds juni niet meer geregend dus wij hebben dorst, fuk iedereen" 😁

Bumperhond stond heel rustig met grote ogen te kijken vanaf de brug. Besloot toen om weer door te lopen.

Geplaatst

Goeiemorgen, 

Ik had me opgegeven voor iets dat buiten mijn gemaksgebied ligt. Als het dan gaat naderen, komen de smoezen om het niet te doen.  Het schrap zetten. Dan lijkt het me niet meer leuk, is het alleen nog maar eng.  Ben er niet ingestonken, en had een leuke interessante avond.  Leerzaam over mezelf ook, hoe ik dit soort dingen doe. 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen @Mormel @Kaatjee en @Etty en alle forummers die nog volgen. Hier amper geslapen inderdaad, maar ik ga zo direct nog even  een kleine poging wagen.

Straks komt zowaar een invaller me  als huishoudelijke hulp helpen. Maar tot die tijd heb ik nog even. Ik was vannacht duidelijk de enige  hier die de slaap niet kon vatten. En jij bent volgens mij altijd een vroege vogel? 

Mijn katje Noppie heeft alvast een ontbijtje gehad. Mijn eigen ontbijtje staat ook vast klaar, maar na mijn schildkliermedicatie moet ik altijd een uur wachten voor ik dat mag eten. 

Gelukkig is de heftige pijn van gisteren een stuk minder, maar ben daardoor nog best moe. Maar dat komt wel goed 

@Kaatjee ik hoop dat je nu een beetje beter voelt? Ik begrijp dat de medicatie niet voldoende heeft gedaan? Hopelijk straks wel genieten van een bijzondere koffie van je nieuwe apparaat? 

@Mormel je hebt mij gisteren geïnspireerd om deze week eens ( amandelmeel-)pannekoekjes te maken. Zin in.

@Smaragdie ik hoop dat je na de komst van de vriendin nog wat slaap kon vatten.

Dagpact:

Mormel

kaatje🌺

Marjolijn 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

@Marjolijn: hoop dat de invaller een beetje meevalt en dat je pannenkoeken smaken. Zelf heb ik er nog twee over van gisteren, dus die zijn voor deze middag. Als ik niet drink sta ik meestal tegen 5u op (soms wat vroeger), nog een gewoonte van toen ik getrouwd was zodat ik al de kranten kon lezen en een wandeling kon maken alvorens de ochtendshift begon. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
De kattekopjes hebben hun ochtendlekkertje gekregen, de hond haar lekkertjes, 
Intussen is de thee getrokken, heb ik mijn vitamientjes genomen en kom ik hier even een bakje neerzetten. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Ik heb de afgelopen dagen niet bij kunnen lezen en zal er ook vandaag niet echt aan toekomen, maar voor @Kaatjee sterkte straks voor dat afsluitende gesprek, 
@Marjolijn, ik hoop dat je je na dat slaapje nog weer een stukje beter zult voelen... 

Ik ga nog even genieten van mijn tweede bakje en daarna snel aan de slag.. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Yvonne:

[...] Ik heb de afgelopen dagen niet bij kunnen lezen en zal er ook vandaag niet echt aan toekomen [...] Ik ga nog even genieten van mijn tweede bakje en daarna snel aan de slag.. 

@Yvonne, jij bent toch gepensioneerd? Maar ik lees alleen maar dat je het druk, druk, druk hebt! Ik word er al moe van als ik ernaar kijk. Wat doe je toch allemaal? Ik hoop wel dat het leuke dingen zijn waar je lol aan beleeft :D...

Geplaatst

Morgen. Wat zijn jullie druk al in de ochtend zeg, ik moet eerst meer koffie. En nicotine. 

Dagpact:
Mormel
kaatje🌺

Marjolijn 
Yvonne 

Quinn 

Geplaatst

De zon schijnt, de zee is blauw... ik ga vast weer een mooie dag beleven. Ik heb gewoon spierpijn in mijn kuiten van het lopen. Kun je nagaan, een jaar lang amper gelopen en nu gemiddeld 6000 stappen per dag over vier dagen en daar zijn ook heel wat stappen bij op steile hellingen en kiezelstranden.
Ik lees regelmatig van mensen die via de mindbody methode herstellen van post-covid dat ze op vakantie bijna symptoomvrij zijn en dat het dan thuis weer slechter gaat. We gaan het zien.

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers
hier inmiddels aan de 2e bak (uit de kan ja Yana) en nog steeds lekker (Krups)
eindelijk bij gelezen en schaam me een beetje over de zorgeloze fase waarin ik nu zit.
Wat een geworstel hier met geestelijk en fysiek welzijn/ziekte. sterkte allemaal!

Geplaatst

Nou zo afspraak bij uwv flink stuk rijden tenminste voor mij doen nu.ga gelijk even vragen of deze afspraken niet soms online kunnen . Zou een hoop schelen Me lieve hondje piek piept afentoe denk dat ze dement wordt ook daar voor een afspraak gemaakt. Te zielig die beestjes ze is gewoon in de war soms denk . Sporten afgezegd  vandaag morgen maar weer.

en dan me prachtige nieuwe koffie apparaat nou moet gauw weten hoe ik deze precies kan instellen kwa warmte ander gaat me man bij @Yanaeen bakkie halen want zo wil hij het liefst. 🤣

lekker hoor  @Yana wel beetje voorzichtig hè 

Geplaatst
56 minuten geleden zei Marjolijn:

Hier uit een soort coma ontwaakt. 

Door je medicatie? Je komt 's avonds soms ook wel wat onsamenhangend over. Gevolg van de paardenmiddelen die je slikt?

Geplaatst

Hier pasfoto's laten maken voor mijn nieuwe identiteitsbewijs. Geen zin om m'n haar speciaal te doen en m'n ogen op te maken. Waarom zou? Eerst kaasbroodjes halen bij de buurtsuper. Onderweg opeten en gelijk door. Heel veel sterkte voor degenen die ziek of aan het worstelen zijn. Wie ben ik dan om me druk te maken over m'n haar en het feit of de kaasbroodjes nog in de aanbieding zijn.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...