Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen. Gezien dat het een lastige nacht is geweest voor sommigen, dus hoop dat deze toch nog wat slaap hebben gehaald.
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen. Leuks gisteren: toen ik gisterochtend met de hond over de brug van het dorpje liep, stonden er 3 reeën in de bosjes langs de rivier. Ze zagen ons en liepen niet eens weg, met een blik van "sorry hoor, het heeft sinds juni niet meer geregend dus wij hebben dorst, fuk iedereen" 😁 Bumperhond stond heel rustig met grote ogen te kijken vanaf de brug. Besloot toen om weer door te lopen. Kaatjee, lady jane, Marjolijn en 3 anderen reageerden hierop 5 1
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje🌺 Morning @Mormel
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Wat mooi @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen, Ik had me opgegeven voor iets dat buiten mijn gemaksgebied ligt. Als het dan gaat naderen, komen de smoezen om het niet te doen. Het schrap zetten. Dan lijkt het me niet meer leuk, is het alleen nog maar eng. Ben er niet ingestonken, en had een leuke interessante avond. Leerzaam over mezelf ook, hoe ik dit soort dingen doe. Yana, Quinn en Lika reageerden hierop 3
Marjolijn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen @Mormel @Kaatjee en @Etty en alle forummers die nog volgen. Hier amper geslapen inderdaad, maar ik ga zo direct nog even een kleine poging wagen. Straks komt zowaar een invaller me als huishoudelijke hulp helpen. Maar tot die tijd heb ik nog even. Ik was vannacht duidelijk de enige hier die de slaap niet kon vatten. En jij bent volgens mij altijd een vroege vogel? Mijn katje Noppie heeft alvast een ontbijtje gehad. Mijn eigen ontbijtje staat ook vast klaar, maar na mijn schildkliermedicatie moet ik altijd een uur wachten voor ik dat mag eten. Gelukkig is de heftige pijn van gisteren een stuk minder, maar ben daardoor nog best moe. Maar dat komt wel goed @Kaatjee ik hoop dat je nu een beetje beter voelt? Ik begrijp dat de medicatie niet voldoende heeft gedaan? Hopelijk straks wel genieten van een bijzondere koffie van je nieuwe apparaat? @Mormel je hebt mij gisteren geïnspireerd om deze week eens ( amandelmeel-)pannekoekjes te maken. Zin in. @Smaragdie ik hoop dat je na de komst van de vriendin nog wat slaap kon vatten. Dagpact: Mormel kaatje🌺 Marjolijn 10 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Bijzonder @bumperjim. En @Ettygelukkig ben je er niet ingestonken in die trigger en had je een mooie avond. Zo.......Katje heeft besloten nog een tukkie te doen. Ik volg haar voorbeeld nog efkes. 10 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Gelukkig is je pijn iets minder @Marjolijn straks weer een stress volle afspraak 😓 laatste wat nu handig is maar oké heb ing een lekker bakkie niet te veel anders stuiter ik straks weg ook nog 🤪🤣
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Veel sterkte aan iedereen met pijn en chemo en wat niet al 💪🏻 Marjolijn reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Marjolijn: hoop dat de invaller een beetje meevalt en dat je pannenkoeken smaken. Zelf heb ik er nog twee over van gisteren, dus die zijn voor deze middag. Als ik niet drink sta ik meestal tegen 5u op (soms wat vroeger), nog een gewoonte van toen ik getrouwd was zodat ik al de kranten kon lezen en een wandeling kon maken alvorens de ochtendshift begon. Kaatjee en Marjolijn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Kaatjee veel sterkte voor straks. Kaatjee reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers, De kattekopjes hebben hun ochtendlekkertje gekregen, de hond haar lekkertjes, Intussen is de thee getrokken, heb ik mijn vitamientjes genomen en kom ik hier even een bakje neerzetten. Ik heb de afgelopen dagen niet bij kunnen lezen en zal er ook vandaag niet echt aan toekomen, maar voor @Kaatjee sterkte straks voor dat afsluitende gesprek, @Marjolijn, ik hoop dat je je na dat slaapje nog weer een stukje beter zult voelen... Ik ga nog even genieten van mijn tweede bakje en daarna snel aan de slag..
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje🌺 Marjolijn Yvonne
Adri02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 5 minuten geleden zei Yvonne: [...] Ik heb de afgelopen dagen niet bij kunnen lezen en zal er ook vandaag niet echt aan toekomen [...] Ik ga nog even genieten van mijn tweede bakje en daarna snel aan de slag.. @Yvonne, jij bent toch gepensioneerd? Maar ik lees alleen maar dat je het druk, druk, druk hebt! Ik word er al moe van als ik ernaar kijk. Wat doe je toch allemaal? Ik hoop wel dat het leuke dingen zijn waar je lol aan beleeft ...
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Zoiets vroeg ik een paar weken geleden ook aan Yvonne @Adri02 maar ik kreeg geen antwoord, te druk denk ik 🙂 lady jane en Adri02 reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Morgen. Wat zijn jullie druk al in de ochtend zeg, ik moet eerst meer koffie. En nicotine. Dagpact: Mormel kaatje🌺 Marjolijn Yvonne Quinn
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden De zon schijnt, de zee is blauw... ik ga vast weer een mooie dag beleven. Ik heb gewoon spierpijn in mijn kuiten van het lopen. Kun je nagaan, een jaar lang amper gelopen en nu gemiddeld 6000 stappen per dag over vier dagen en daar zijn ook heel wat stappen bij op steile hellingen en kiezelstranden. Ik lees regelmatig van mensen die via de mindbody methode herstellen van post-covid dat ze op vakantie bijna symptoomvrij zijn en dat het dan thuis weer slechter gaat. We gaan het zien. lady jane, Mormel, Adri02 en 1 andere reageerden hierop 4
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Koffie van @Yana vandaag, sorry @Yvonne
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja hè, Quinn, in alle rust met de hand gezet en met een snufje liefde erin. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik begin te begrijpen dat juist dat the secret ingredient is @Yana Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden goeiemooiemorgen frummers hier inmiddels aan de 2e bak (uit de kan ja Yana) en nog steeds lekker (Krups) eindelijk bij gelezen en schaam me een beetje over de zorgeloze fase waarin ik nu zit. Wat een geworstel hier met geestelijk en fysiek welzijn/ziekte. sterkte allemaal! Adri02 en spirit reageerden hierop 2
Kaatjee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nou zo afspraak bij uwv flink stuk rijden tenminste voor mij doen nu.ga gelijk even vragen of deze afspraken niet soms online kunnen . Zou een hoop schelen Me lieve hondje piek piept afentoe denk dat ze dement wordt ook daar voor een afspraak gemaakt. Te zielig die beestjes ze is gewoon in de war soms denk . Sporten afgezegd vandaag morgen maar weer. en dan me prachtige nieuwe koffie apparaat nou moet gauw weten hoe ik deze precies kan instellen kwa warmte ander gaat me man bij @Yanaeen bakkie halen want zo wil hij het liefst. 🤣 lekker hoor @Yana wel beetje voorzichtig hè
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier uit een soort coma ontwaakt. Voel me helaas niet erg best. 11.30 komt die invaller. Benieuwd. Ik denk dat ik daarna mijn bed weer induik. Schiet allemaal even niet op.
Adri02 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 56 minuten geleden zei Marjolijn: Hier uit een soort coma ontwaakt. Door je medicatie? Je komt 's avonds soms ook wel wat onsamenhangend over. Gevolg van de paardenmiddelen die je slikt? Marjolijn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier pasfoto's laten maken voor mijn nieuwe identiteitsbewijs. Geen zin om m'n haar speciaal te doen en m'n ogen op te maken. Waarom zou? Eerst kaasbroodjes halen bij de buurtsuper. Onderweg opeten en gelijk door. Heel veel sterkte voor degenen die ziek of aan het worstelen zijn. Wie ben ik dan om me druk te maken over m'n haar en het feit of de kaasbroodjes nog in de aanbieding zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden