hub02 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een paar dagen geleden koelkast kapot. Normaal had ik meteen een nieuwe besteld. Maar ik woon in een flat op de 7e “etalage”. Coolblue en Bol en zo bezorgen tot de 4e etage, dus ik probeerde er eerst zelf mee te klooien. Gisteren speciaal tape besteld (vandaag nog in huis), maar de bezorger (Ampère heet die *vervoerder) had geen zin/tijd om dit af te leveren en heeft het gewoon in de lift gegooid. Een milieu-bewuste bewoner heeft het kleine pakketje daarna netjes in de papiercontainer gegooid en kwam mij daarna erop wijzen (hij had mijn adres op het pakketje gelezen) dat het niet de bedoeling was mijn rotzooi in de lift te gooien. Als ik had gereageerd zoals ik vroeger had gedaan, dan weet ik zeker dat er verzachtende omstandigheden waren als ik hem vanaf 7e naar beneden had geflikkerd. Ik ben bang dat ik me niet meer zo kan weren zoals ik vroeger was, ik ben bang om oud te worden.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel kaatje🌺 Marjolijn Yvonne Quinn Dit lijkt een herhaling van zetten, maar in functie van eerlijk te blijven is dit voor mij nodig. Bijna een uur wachten op de bus terwijl het station grenst aan een hoop kroegen en verleden heeft me de das omgedaan. Ik volg wel met belangstelling de berichten over koffie want eenmaal ik langere tijd nuchter kan blijven wil ik mezelf belonen met een upgrade van de koffie (nu: oude koffiezet met de goedkoopste koffie uit de Lidl).
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Mormel ook jij hebt recht op een lekker bakkie koffie. Komt allemaal wel, dat jij daar weer van kunt genieten. Niet leuk, dat het zolang duurt eer de bus komt. Wat een rotstreek @hub02. Zou ook hels worden. Bah, wat een mentaliteit tegenwoordig. Ze zouden eens een uitzondering moeten maken zeg. Wat maakt het uit 4e of 7e verdieping. Service is ver meer te zoeken en een beetje menselijkheid. hub02 reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 43 minuten geleden zei Mormel: ik mezelf belonen met een upgrade van de koffie Kan het aanraden hoor @Mormelvond Gewoon dat ik het verdiend had en das echt een fijn gevoel dus elke dag als ik die knop indruk denk ja.Goed gedaan ✅ ja hè tis ook een verslaving natuurlijk koffie maar goed wel oké toch zo had je wat op het oog dat helpt natuurlijk ook met het volhouden ik had me papaatje al in me hoofd sinds de eerste stop week 🤣
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Heb overleg met huisarts gehad. En advies. Voel me uitermate belabberd. En @Adri02. Antwoord op je eerdere opmerking hier vandaag: nee, daar heeft het geen bal mee te maken. Bovendien is de afbouw van oxycodon zo goed als rond. Beetje aparte conclusie. En nee, ik ben niet verward. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Antwoord op @Adri02
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Marjolijn, @Kaatjee, @Smaragdie, @Yana, @Quinn (en nu hopen dat ik niemand vergeet). Het draadje van vorige nacht en vandaag begint een beetje op een ziekendraadje te lijken of het nu mentaal of fysiek is. Daarom is het misschien tijd voor wat leuke dingen. Leuk ding voor mij. Mijn buurstad is al vele jaren bezig met het terugdringen van wagens door snelheidsbeperkingen en straten waarin je met de wagen niet meer mag rijden en toen ik er daarstraks wandelde zag ik enorm veel fietsers terwijl je deze vroeger amper zag in de stad. Daar wordt deze groene jongen natuurlijk blij van. Het geeft me hoop dat een betere wereld toch mogelijk is. 2 uur geleden bewerkt door Mormel
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Leuke dingen genieten van de tuin met gezelschap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden