Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen! Hier hebben we geen papieren krant, ik kijk altijd even op nu.nl. Soms ook niet, als er echt iets heel erg belangrijks is dan hoor je dat wel via andere kanalen. Maar ik ben het met BJ eens, we worden gek gemaakt met van alles en nog wat. Door angst te zaaien krijg je mensen op je hand. En we kunnen er toch niets aan veranderen, zo is het ook.
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal, De krant kopen we alleen op zaterdag. Dan is tie lekker dik en doen we er de hele week mee 😅 Naast opruiende berichten zet ik altijd een zak zout Maak je niet druk om dingen die je toch niet kan veranderen. En als je ze wel kunt veranderen, doe het dan ! Etty reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Quinn: Morgen. Vandaag thuis, gewoon verder met de therapie dingen. Dus van me afschrijven, straks rondje prikkels opzoeken in Stad en vanavond bijeenk voor de nuchtere mens met psychische shit. Hoe oud is de bumperhond @bumperjim? @Yvonne hoe krijg je dat weg? DAGPACT: Yvonne Quinn Ruim 11 nu, ruim 80 in mensenjaren volgens de dierenarts. Alles werkt nog maar minder snel. Ideaal voor beginners, eigenlijk. Je zou niet met een pup moeten beginnen als eerste hond, ook al is het zo leuk. Maar ja als je een bejaarde hond neemt dan istie vrij snel dood, das ook een beetje suf 🙃 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei rapilos: Maak je niet druk om dingen die je toch niet kan veranderen. En als je ze wel kunt veranderen, doe het dan ! Wijze woorden. Verder lees ik gewoon een krant zonder opruiende berichten 🙃 Wel met lede ogen soms. Maar in mijn directe omgeving is het leven eigenlijk best mooi op orde, dat is voor mijn gemoedstoestand bepalender dan de oorlog in Gaza, hoe triest ik dat ook vind.
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Op en neer gefietst naar mijn ouders voor koffie. Dwars door de Biesbosch. Zo mooi, de vroege ochtend op de pont. Nevels op het water, en overal zwanen. bumperjim reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja maar @bumperjim als je hond van puppy af aan bij je is, heb je wel de diepste band, lijkt me. Schrijf therapie doet me nog steeds naar drank verlangen. Tja, wat wil je, zo'n jarenlange gewoonte van verdovende middelen ben je niet zomaar kwijt natuurlijk. Maar, stukje inzicht, ik geloof dat het vroeger niet veilig was thuis. Klinkt als een open deur misschien, maar toch is het dat niet. Weten en weten, zeg maar.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ooit heb ik oude hond van 10 jaar geadopteerd omdat ik wel graag een hond wilde maar niet zeker wist of het bij me paste. Uiteindelijk is ze vredig heen gegaan en ik weet dat ik nooit meer een hond neem. Een pup is leuk, maar dan moet je zeker weten dat je een hondenmens bent. Nu heb ik 2 katten van Marktplaats, zo blij mee. Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinn: Over die diepte van band ben ik niet zo zeker. Eigenlijk geef ik @bumperjim wel gelijk als hij schrijft dat je eerste hond best een oude is, zelfs als het dan moeilijk is, is de tijd beperkt. Onze eerste was net als bij @Mariposa 10 jaar en die hebben we spijtig genoeg moeten afgeven na drie jaar. Mijn ex-vrouw heeft nu een nieuwe hond geadopteerd (5jaar, dus ook geen pup) omdat ze weet hoezeer een hond haar beviel en zelf ga ik terug naar een oude asielhond kijken eens ik stabieler ben. Dat laatste is echt een bewuste keuze omdat ik vind dat het niet kan dat mensen de voorkeur geven aan een pup terwijl onze asielen vol zitten met afgedankte honden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden