bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Mogge! Even een opgedroogd korstje traanvocht uit de ooghoek van bumperhond halen. Van alles wat we samen doen is dit misschien wel het intiemste. Dit; en ook wanneer ze gekakt heeft en er blijft 1 keutel hangen (vaak via wat grassprieten die de hele weg binnendoor overleefd hebben) waar ze dan heel gegeneerd mee blijft staan/zitten, dat ik die dan met een boomblad van de juiste afmetingen even weghaal wanneer er niemand kijkt. (Keutels van je eigen hond stinken niet, die van andere honden wel, getver 😁 net als babies). De bejaarde hond 🥹 12 uur geleden bewerkt door bumperjim bolletje reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Morgen Jim. Ik zat nog op de woensdag te kwekken. Surri heur. Morgguh
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Rekenen we ook goed hoor 🤣 Marjolijn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Even een kijkje in de krant. De hoeveelheid slecht nieuws begint werkelijk absurde vormen aan te nemen. Met als voorlopig hoogtepunt een interview met een voormalig medewerker van OpenAI die beweert dat AI ons binnen 10 jaar allemaal zal vermoorden. 🤣 Ja, nu gaat het zo ver dat ik de krantapp gewoon dicht doe en gelukkiger af ben zonder dit allemaal te moeten weten/geloven. "Men" probeert ons gek te maken. Of in ieder geval we zijn bezig onszelf gek te maken. Maar ik doe niet meer mee daarmee. 12 uur geleden bewerkt door bumperjim
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) . 3 uur geleden bewerkt door Marjolijn
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ja, t gaat nu zo ver dat ik geen idee heb hoe ik het MET alcohol zou kunnen trekken 🤣 dan hang je je tegen t eind vd week op, lijkt me.
Marjolijn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) . 3 uur geleden bewerkt door Marjolijn bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers, goedemorgen Jim en Marjolijn.. Heerlijk geslapen voor mijn doen.. Katten en hond hebben hun ochtendlekkertjes gekregen en liggen nu lekker te dutten of even nog naar buiten... Ik heb mijn 'gezondheidsshotjes' naar binnen gewerkt en zit nu eindelijk aan een bakje thee. Kom maar op met de donderdag...
Marjolijn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Gezondheidshotjes Yvonne,.? Vertel.. wat is het geheim Van jouw jeugdigheid? 11 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Ludovica Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Hoi hoi, even laten weten dat het nog steeds goed gaat. ASAT en ALAT zijn onder de 30 gedaald van ruim boven de 100. Ik slaap wisselend, meestal ruk. Verder energie redelijk en mijn nuchterige ik is leuker, grappiger, gevatter, slimmer en vooral knapper dan mijn niet nuchtere ik. Maar ik ben er nog lang niet, dat realiseer ik mij terdege. Vandaag drink ik in ieder geval niet! Fijne nuchtere dag iedereen. bumperjim, lady jane, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden hahaha, leuk Marjolijn... ik heb zo het één en ander aan 'gezondheidsadviezen' bij elkaar gesprokkeld de afgelopen jaren. Elke ochtend drink ik op de nuchtere maag een groot glas warm water met daarin een theelepel kurkuma, een theelepel zwarte peper en een flinke scheut citroen. Daarnaast een borrelglas vol met gembersap. En ik drink een klein glaasje kefir. Ik gebruik normaal geen echte melk, maar op soja melk werkt het yoghurtplantje niet, dus hier maak ik een uitzondering voor. Dat is het wat betreft de 'shotjes'
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dat is wel een felicitatie waard Ludovica, mooi hoor!!! Ludovica reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Moghu Kanjers, Spirit nog niet terug? Nou dat komt dan nog wel, zeker weten.🤣 Fijne dag mensen. Ben werken, en heb er weer zin in. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen allemaal hoed bezig @Ludovica🤗 @Yvonnegember sap maak je dat zelf ? Iedereen is naaar school of naar werk even een lekker rommel dagje thuis voor mij 😊 hooendat me bloed druk normaal blijf doen anders moet ik me eeet melden bij de dokter 🤨
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Morgen. Vandaag thuis, gewoon verder met de therapie dingen. Dus van me afschrijven, straks rondje prikkels opzoeken in Stad en vanavond bijeenk voor de nuchtere mens met psychische shit. Hoe oud is de bumperhond @bumperjim? @Yvonne hoe krijg je dat weg? DAGPACT: Yvonne Quinn
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) . 10 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Tegelijk
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT: Yvonne Quinn kaatje🌺 Mormel Goedemorgen iedereen. Ben wat laat voor mijn doen. Stoppen met kranten lezen heb ik ook al overwogen, maar kan het niet laten.
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Hier ook een papieren krant, al wordt het steeds vaker koppen snellen. Ik wil niet nog cynischer worden. Wel fijn om thuis te zijn, gewoon met koffie terug naar bed, punt uit.
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers. Verstand boven gevoel laten preveleren en 2e volleyclub definitief afgemeld voordeel daardoor; vandaag mijn 2e saunadag van de week veiliggesteld. Nadeel; doordrongen van de aftakeling en leeftijd. En naast verdriet ook opluchting. Ik vertelde net teveel aan iedereen dat ik niets meer hoef te bewijzen. En was daar natuurlijk wel degelijk mee bezig. Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, Ik kan het ook niet laten om 'het' nieuws te volgen maar wil het wel meer doseren. Sowieso minder nieuwe informatie tot me nemen. Ik wil eerst het oude verwerken, laten beklijven. Mijn tijd bewuster gebruiken. Door alles wat ik krijg aangereikt is de lijst van boeken die ik wil lezen en de dingen die ik wil zien of ondernemen inmiddels veel te groot geworden om nog te behappen in de tijd die me nog gegund is, en er komt dagelijks wat bij. Mijn honger naar kennis en nieuwe dingen wordt alleen maar groter maar wordt niet gestild op deze manier. 10 uur geleden bewerkt door Etty Rosee reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 11 minuten geleden zei lady jane: verdriet ook opluchting. Snap je heel goed hoofd dat je het een plekje kan geven en kan genieten van je sauna. Ik heb gister me sleutels ingeleverd op me werk en en alles afgesloten berg verdrietig ook maar ook opluchting Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen. Vooral bezig met verplichte taken, werkstress, zaken die opgelost moeten worden en af moeten. O ja, en me zorgen maken over dingen die mis dreigen te gaan maar waar ik kennelijk geen controle over heb (bijv zoon die beslissingen neemt waarvan ik nu al weet dat het een verkeerde beslissing is, maar ik kan hem niet tegenhouden en moet dat ook niet proberen want ik vind ook dat hij het recht heeft om op zijn bek te gaan, maar ja...) Tijd om milder voor mezelf te worden en gewoon weer eens lol te maken!!! Gelukkig drink ik alweer een tijd niet. IJsvogel, Etty en lady jane reageerden hierop 3
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik heb al veel te lang niet gelachen!!!!! lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden