bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Mogge! Leuks: Ik heb me weer ingeschreven voor een activiteit waar ik eigenlijk niet echt de tijd voor had. Gewoon omdat de wereld toch naar de 🏉🏉 gaat. Lekker muziek maken. 12 uur geleden bewerkt door bumperjim Kaatjemama, Etty en lady jane reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen. @bumperjim: jij bent er ook weer vroeg bij. Dat ik nooit geleerd heb om een instrument te bespelen blijft toch iets waar ik spijt van heb.
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik heb het pas geleerd toen ik in de veertig was 😁 drums. Tis eigenlijk wel het enige waar ik talent voor heb ik het leven. Dus ja dan is het jammer om er niets mee te doen. Mormel reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: 🏉🏉 Aha, dus dat zijn nou gallemiezen. rapilos en bumperjim reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Dat ik nooit geleerd heb om een instrument te bespelen blijft toch iets waar ik spijt van heb. Nou, hoppekee dan, welk instrument gaat het worden? bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Goedenmorgen heren en yana benieuwd @bumperjimwat het is ? ook heb nooit geleerd om iets te spelen we ooit is een cursus dj gedaan wilde vroeger als klein kind dj worden .maar was te verlegen en faal angst ja dat werkte niet echt samen . Had talent werd gezegd jammer spijt helaas. vandaag met me zus en nicht wandelen op de Veluwe 🥰heel veel zin in hopen dat droog blijft . Vannacht slecht geslapen heftig gedroomd ging over horeca en werken en was leiding aan geven bij iemand in een zaak waar het niet goed ging nou ja hoef niet gestudeerd te hebben waarom ik dit droom verwerken en loslaten. 10 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen frummers, Rommelig geslapen, maar fit opgestaan. Gisteravond nog heerlijk buiten kunnen zitten, flessenlampjes en elfenlampjes aan, genieten van de stilte en eindelijk niet te warm... daar kan ik weer een poosje op teren. Een bakje nu maar eerst maar even. rapilos reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel Musashi 🗻 Thuiskomen is precies nooit zo hartelijk als dat ik me op voorhand voorstel. Dat doet wel pijn, zeker omdat ik thuis zo mis altijd. Dan verdwijnt mn zelfzorg ook snel naar de achtergrond, zet ik mezelf direct op de laatste plaats. Dat mag ik niet laten gebeuren want dat is niet goed voor mij en uiteindelijk voor niemand. Dagpact dus en kalm aan. Ademen en niet in m’n hoofd gaan spiralen nu. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden In de voorraadkast in de garage ligt al een paar dagen een grote zak bugles. Die zak roept en gilt en paait elke keer dat ik er langs loop... Totdat ik me niet meer kan inhouden en de zak mee de keuken in neem. De eerste bugeltjes zijn heerlijk, daarna wordt het echt proppen, de helft gaat naar binnen. Dan krijgt mijn schuldgevoel de overhand. Vervolgens vouw ik de zak dicht en knijp zoveel mogelijk van die goddelijke bugeltjes die opeens helemaal niet zo goddelijk lijken kapot. Dat is niet voldoende voor mij weet ik: zelfs in de afvalbak is de zak niet veilig nog. Ik loop naar de garage en tik met de hamer de volledige inhoud tot gruis. Terug naar de keuken en nu laat ik de inhoud de bak in glijden. Zo, genoeg geleuterd en gesnoept... aan de slag. Lieve luitjes, ik wens jullie een mooie dag.... Oskar, Kaatjemama, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeie morgen, Gisternacht en vanacht slecht geslapen, 2.30 naar de w.c en daarna wakker gebleven, dan heb ik zo'n zin om iets te doen. Ik ben best wel muzikaal maar kan geen noot lezen, daar was ik veel te lui voor. Niet voor de dagbesteding waar ik dadelijk naar toe ga. Yeeeeh. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Maak er een fijne dag van tante Bollewol ... bolletje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers droge dinsdag (er komt zo regen zei men na het journaal gisteren) en mijn drukke dinsdag vanaf september weer. smorgens zwemmen, smiddags yoga en s avonds volleybal. Tussen maar veel luieren dus, ehhh hersteltijd benutten. Kaatjemama reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Jammer dat je je zo schuldig voelt Von, ze zijn zo lekker. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: Mormel Musashi 🗻 Yvonne kaatje 🌺
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 minuut geleden zei bolletje: Jammer dat je je zo schuldig voelt Von, ze zijn zo lekker Ja ook met wat geitenkaas 😋
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik hou meer van vergruisde chips dan van hele chipsen. En ik kan wel noten lezen maar ben totaal niet muzikaal, als er een volgend leven is wil ik graag goed kunnen zingen.
Etty Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Het enige dat echt afdoende werkt met chips zou water in de zak doen zijn. Dan wordt het toch echt te goor. Chipspap. Dat deed ik ook met het pakje met overgebleven sigaretten als ik er klaar mee was. En de volgende ochtend ging ik weer naar de sigarenboer. Ik heb nooit vreetwerk in huis, als het wel in huis is mag het op, is het met voorbedachte rade ingekocht. Direct opvreten, in één keer. Mormel reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Kaatjemama: Goedenmorgen heren en yana benieuwd @bumperjimwat het is ? Ach ik zal het wel ff posten hier. Dit is wat ik weer ga doen. Ik kom niet voor in t filmpje maar het is wel "mijn" groep. Dit was een straatconcert op het afgelopen fête de la musique. https://youtu.be/2ghiJEXvKR0?is=bnNOoi73dzKX5qSF Heerlijk om de massa gek te krijgen. (Op een positieve manier, moet je er tegenwoordig weer aan toevoegen voor de duidelijkheid) 8 uur geleden bewerkt door bumperjim Oskar en Mormel reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @bumperjim: wat een sfeer. @Yana: misschien eerst concentreren op met wat ik nu bezig ben.
Lonster1 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dat lijkt me erg leuk, zo'n drumband. Lekkere energie. Over energie gesproken, ik word al moe als ik aan de triatlon van LJ denk. Zwemmen, yoga en volley op één dag? Ik ben wat administratie aan het doen thuis, maar er zijn steeds weer ergens in de straat werklui bezig. Zijn mijn buren klaar, beginnen de achterburen met zagen en slijpen. Noisecancelling ON.
Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden En nu heb ik zin in bugles Maar ik heb dezelfde tactiek als Etty, niks in huis. Dan maar een augurk.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden M'n hoofd is een beetje op de hobbel. En buggles liggen hier nooit dagen. Lekker met kruidenboter, of paturain of heksenkaas of guacemole of brie of... goed, op zoek naar buggles. Dagpact: Mormel Musashi 🗻 Yvonne kaatje 🌺 Quinn Kaatjemama reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een bugle is een hoorntje, dat zag ik wel. Maar het is dus een klaroen. En het is in 1964 door een voedselwetenschapper in de USA uitgevonden. Zo dan weet je dat ook. Het is de week tegen verspilling, wisten jullie dat? Dus vanavond eet ik restjes. Nee, niet van chips.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gesprek met de psychologe verliep moeilijk, heb het gevoel dat ze van mij af wilt. Kijktip, al denk ik wel dat je in Nederland een vpn nodig hebt: https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/kristel/1/kristel-s1a1/ Mariposa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden