Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Mogge Een weekend vrij: prettig. Straks kijken bij sportwedstrijd jongste. Rustig aan verder. Beetje overdreven de laatste tijd met sporten. De krant lezen, die ploft exact nu hier op de mat, dat is een mooi begin van de dag. 3 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 minuten geleden zei Oskar: Beetje overdreven de laatste tijd met sporten. Heb ik dat geschreven? 🙃 Marjolijn en Kaatjemama reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen Oskar en ieder die volgt. Hier zeer matig geslapen. Voel me wel een tikkie beter en hoop dat dat vandaag een beetje doorzet na 2 dagen flink beroerd zijn. Zo direct nog een beetje soezelen. Katje doet daar nu vrolijk aan mee na eerst een vroeg ontbijtje te hebben gevraagd van mij. . Nu Eerst maar es een dagpact doen: Dagpact: Marjolijn. Zit nu op een hele maand en durfde het nu wel aan om Bob te vragen of ik ook op het jaarpact mag. Beetje spannend vond ik het nog wel, maar heb het gisteravond gevraagd. Ook een mooie stok achter de deur om geen enkele uitglijder meer te tolereren van mezelf. Goede zaterdag iedereen. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Senna34 en Maja reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 38 minuten geleden zei Oskar: Mogge Een weekend vrij: prettig. Straks kijken bij sportwedstrijd jongste. Rustig aan verder. Beetje overdreven de laatste tijd met sporten. Ik vind ook inderdaad dat je wel heel veel wedstrijden kijkt de laatste tijd 🧐
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers. Hier ook iets teveel gedaan afgelopen week en flink spierpijn gehad. Vandaag extra dagje naar de sauna verdiend.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Voor mijn doen prima geslapen. Beetje rommelen in huis en een beetje rommelen in de tuin vandaag. En lekker met een boek in het prieel... Ik kom de dag wel door zo. Maar nu eerst een bakje even
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal @Marjolijnlekker op jaarpact goed bezig. lekker genieten @lady jane Heb gister ook 2 kaartje gekocht voor de sauna weer we gaan volgende week. Lekker genieten vandaag @Yvonne dit zijn de lekkerste dagen in de tuin zo naar de herfst 🍂 ga deze week weer veder en 3 kleuren heide Halen en bol griesanten heelijk luister boek aan top @Yvonne
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Iets meer dan 10 weken droog. Ik las een quote die van Abraham Lincoln zou zijn: 'Discipline is chosing between what you want now and what you want most' . Op zich een open deur maar gek genoeg was het een eye opener voor mij. Doen wat je het liefste wil. In plaats van: dit is niet goed voor je doe dat! Rosee reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeie morgen, Kaatje hoe is het gisteren gegaan? Wie was er gisteren nou ziek? Wil vragen hoe het nu is. Tja vergeetachtigheid.
Oskar Geplaatst 53 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 53 minuten geleden 14 minuten geleden zei Etty: 'Discipline is chosing between what you want now and what you want most' Mooie quote. Doen wat je het liefste wilt. Zo ervaar ik mijn leven nu ook ten diepste. Bijkomende complicatie voor mij is wel het het vinden van de juiste balans om het ook duurzaam vol te houden. Doordraven in de tegenovergestelde richting en dan doodmoe na drie weken het bijltje er weer bij neergooien is mijn valkuil jarenlang geweest. Ik kwam op vakantie in een souvenirwinkel een bordje tegen met “Die einzigen wirklichen Feinde eines Menschen sind seine eigenen negativen Gedanken.” (Albert Einstein stond erbij, maar dat is wellicht om het wat meer autoriteit te geven.) Die hangt nu op mijn slaapkamer om mij dagelijks aan te herinneren.
Quinn Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Morgen. Met krant, koffie en een sigaret op de vloer, bijna alsof ik thuis ben. De chagrijnige blik van c negeer ik maar even. Dagpact: Marjolijn. Quinn
Kaatjemama Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden 49 minuten geleden zei bolletje: goeie morgen, Kaatje hoe is het gisteren gegaan? Wie was er gisteren nou ziek? Wil vragen hoe het nu is. Tja vergeetachtigheid. Ja goed denk ik maar ik Google maar door en ga dan weer twijfelen moet eerst de officiële brief maar afwachten.
Kaatjemama Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Dagpact: Marjolijn. Quinn kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden O gezellig @Quinnvreselijk zo beginnen hè maar ja is ze reden terecht of onzin
Quinn Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden @Kaatjemama ach, we beginnen elkaar wat te irriteren, niet gewend om zo lang onder één dak te zijn. En hij heeft liever niet dat ik binnen rook, maar nou ja, de meeste rook ik buiten.
Kaatjemama Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Ach @Quinnzo ja herkenbaar en wat je zelf zegt das wennen weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden