bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen Tamelijk fris uit de veren. Nuchter, maar nogal heftig gedroomd na eerste werkdag. Foei, je moet er wat voor doen om centjes te verdienen. Iedereen valt over je heen met detailvragen terwijl ik eerst weer moet weten wie ik ben en wat ik daar doe en wat er allemaal gebeurd is. Nu ik weer thuis ben is het simpeler om weer een routine van niet-drinken te creëren. We hebben een hoop thee meegenomen op de terugweg 😁 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen Ik hoop voor iedereen een verslavingvrije dag 🐕
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen heren en goedemorgen alle overige frummers. Het belooft een heerlijke zomerdag te worden. Er staat een hoop op mijn takenlijstje voor vandaag, maar ik ga straks toch ook even lekker met een grote mok thee in het prieel zitten... Mooi, eerst maar even hier een bakje.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Goedemorgen allemaal slecht in slaap gekomen door de pijn.vroeg wakker door een zenuwachtige puber die vandaag zo’n introductie week heeft van z’n studie. En best moet ver moet reizen .En huis kraakt nogal nou ja hoeft ook niet veel te doen vandaag. Dan maar extra kopje koffie
bolletje Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden (bewerkt) Goeie morgenb mensen. ROSEE leg de aandacht en het schuld geven niet bij een ander, vrienden, je moeder enz. daardoor verander jij niet. Jij bent zelf verantwoordelijk over jouw reactie op........realiseer je dat. Ook dan pas kun je veranderen. Niemand die jou verplicht het glas aan je mond te zetten, ook geen opmerkingen, jij maakt die keuze helemaal zelf. Vind je jezelf een volwassen persoon, dan ben je dat, daardoor groeit jouw zelfrespect. Oefening baart kunst!!!! Doe oordoppen in die het geluid dempen zodat de prikkels minder hard binnen komen. Zeg dat je oordoppen in hebt tegen vrienden zodat ze dat weten. Succes Je kan het.☺️ 24 minuten geleden bewerkt door bolletje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden