Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen. Hoop dat iedereen een fijne nacht had, in het bijzonder zij die met pijnklachten sukkelen. spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen. Kort geslapen. Vandaag op reis.
Oskar Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Mogge mensen. Werken vanmiddag. Nog 6x en dan mag ik op vakantie. Ik ben aan het aftellen. Moe. Toe aan rust. Dat is nieuw. Mooie reis gewenst @Lika @Mormel: je vroeg onlangs of wij ons aan je ergerden na de zoveelste mislukte poging. Dat doe ik zeker niet. Wij zijn allen sukkelaars. Ik schrijf hier nu iets van 7 jaar en sta nu ook pas 4 maand droog. Mijn eigen lange reeks van mislukte pogingen stemde mijzelf wel enorm moedeloos. Zodanig dat het me op het laatst amper lukte er nog vertrouwen in te hebben. En dan mislukt het natuurlijk sowieso. Ik had ‘iets nieuws’ nodig. Dat werd de therapie, ook al stond ik daar tevens nogal sceptisch tegenover. De grote meerwaarde ervan is voor mij meer symbolisch dan inhoudelijk. Maar ik ben ook een man van ritueel & symbool. Heb jij ook niet zoiets nieuws nodig, in plaats van poging 237? Want hoe zeggen ze dat hier ook weer: als je blijft doen wat je deed, verandert er geen reet. 10 uur geleden bewerkt door Oskar spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 minuten geleden zei Oskar: ... hoe zeggen ze dat hier ook weer: als je blijft doen wat je deed, verandert er geen reet. 😁 Hij was iets anders geloof ik maar deze bekt wel lekker. bolletje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers en ja deze rijmt tenminste, en kan zelfs ik onthouden @Oskar🤣
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Oh ja, nou weet ik het weer: "als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg". Toch? Die van Oskar is echt veel beter. lady jane en Mariposa reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen, het is prachtig hier, grijs en flink afgekoeld. Buiten dus. Vanmiddag ga ik naar mijn huis en de flessen whisky die er nog liggen (ik weet het, waarom??) wegsmijten. Misschien wel gewoon ongeopend de glasbak in. Vannacht logeren mijn kinderen dat en dochterlief snuffelt altijd in alle kasten. Dus. Nog iemand charteren om mee te gaan, want zo stoer ben ik nou ook weer niet. DAGPACT: Mormel Quinn 🧡 Reacher 💜 lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Het wordt hier vaak gepropageerd om drank weg te gooien, ik vind het eigenlijk zonde en je geeft er daarmee in mijn gevoel ook een te grote lading aan. Weggeven aan iemand die er van kan genieten zou mijn voorkeur hebben. Wat is eigenlijk het probleem als je dochter drank in je kast ziet @Quinn? Is zij ook alcoholist? Hoe dan ook, ik wens je een fijne dag. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Yana nee, maar ze weet heel goed dat ik er één ben. Ik wil het daar gewoon clean hebben voor ze. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Mormel Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 goedenmorgen
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) . 8 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Verkeerde draadje
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb ook alles weggekiept, dat voelde gewoon zo goed. Ook alle dure (en ook de ongeopende) flessen. Het moest iets bewijzen aan mijzelf. Zo van, dan heb je niet voor niets zoveel geld door de gootsteen gespoeld. Al moet ik erbij zeggen dat ik nog 2 of 3 echt hele dure flessen heb staan, maar die zou ik toch al niet opgedronken hebben, das meer als investering.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb ook toen ook alles weg gespoeld voelde goed het juiste om te doen.
Smaragdie Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, Lief dat veel mensen naar mij vroegen hoe het gaat. Kleine update. Chemo valt mij vies tegen evenals de bestraling. Ook al zijn de frequenties wat aangepast omdat ik gewoon wil blijven werken. Als ik niet meer in staat ben om te werken gaat het helemaal niet goed met mij. Voel minder energie als ik een trap oploop bv. dan voel ik loodzware benen en heb pijn door de bestralingen. Meer pijn dan mijn klachten waren maar goed dat is misschien ook logisch. Het zal een hoger doel dienen, vernietigen van die rot kankercellen en uitzaaiingen. Ga het wel redden voor nu. Zo kan ik het voorlopig wel redden. Nachtdienst gehad en nog 1 te gaan. Alleen echte vrienden en hele naaste mensen die dichtbij staan weten het, wil dat ook zo houden want ik wil niet gezien worden als een kankerpatient. Dan ga ik mij slechter voelen, werkt nu eenmaal bij mij zo. Daarom ook het verzoek aan de mensen die mij op Fb hebben dit niet te gaan vermelden daar aub. Hoe lief dat ook gemeend zal zijn. Ga o lekker mijn bedje in. Al het kattenspul lekker verwend net. Daarom wil ik ook geheel beter worden want zij kunnen niet zonder mij en ik ook niet zonder hen. Fijne dag allen en tel je zegeningen of relativeer wat meer. Dat probeer ik nu ook steeds meer en brengt mij wat meer rust. Dank dat ik het kan delen hier, deel hier idd meer dan ik ooit echt met veel andere mensen zou delen. Ik kom er wel, geef het iig niet op! Hou jullie goed. Hadocque, spirit, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Iets leuk voor vandaag, en dit is een meer persoonlijke. Ik woon samen met mijn broer en normaal negeert deze mij compleet als ik gedronken heb. Omdat hij meer last heeft van de warmte heeft hij me de voorbije anderhalve week toegestaan om voor hem boodschappen te halen en dat in combinatie met het gegeven dat ik zondag gekookt heb voor ex-vrouw en stiefzoon, geeft me een goed gevoel. Ik zorg graag voor mensen. spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Smaragdie: wens je veel sterkte en hoop dat je iemand in je omgeving hebt waarbij jij je niet sterk moet houden.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zit in de tuin en hoor ineens allemaal bierflesjes die bij gevuld worden bij de buren of ergens.jeetje zijn er veel pff 7 maanden geleden had ik daar ook mee bezig geweest alles om dat maar geregeld te hebben.nu zit ik relaxed met een ijskoffie op de bank na ochtend poetsen.toch ook wel een schaamte was ver heen. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nou, de hele sodemieterse bende ligt in de glasbak. Voor de laatste keer. rapilos, Kaatjemama, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 minuten geleden zei Quinn: Nou, de hele sodemieterse bende ligt in de glasbak. Voor de laatste keer. Goed van je want whiskey drinken is best een dure liefhebberij. Ik had op het laatst pakken wijn van 3 liter met zo'n handig kraantje eraan. Wat een ellende als ik nog terugdenk aan die tijd. Ook best veel weggespoeld. Ook veel flessen wijn weggegeven. Voor mensen die ervan kunnen genieten.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Smaragdie, wat naar dat de behandeling toch tegen valt. Hoop van harte dat het z'n werk gaat doen. Daar doe je het uiteindelijk voor.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @spirit ik bood het m'n begeleider nog aan, maar die blijkt zes jaar droog te zijn. Dus, glasbak.
Quinn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Geen idee wat we gaan eten, want we gaan hier uit eten vanavond. En ik weet niet eens waarheen. Zucht. Maar goed, ik zal doen alsof ik verrassingen leuk vind. Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden