lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 57 minuten geleden zei Mariposa: Goed zo @spirit en nu ook weggaan en wegblijven. Die plek is niet goed voor jou. Als ik spirit een beetje ken, bedoelt ze zijn spullen @Mariposa😒
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Net thuis van The Odyssey jammer dat ik weinig ken van alle mythes en goden dat had wel veel toegevoegd denk ik, maar het spektakel was er niet minder om en het liefdesverhaal prima te volgen. Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Lasagne met eerst 3 gegrilde rode paprika's dan heb ik de groenten vast binnen. Want de rest is uit een all.bakje, en dat is een doodzonde hier.
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Nou de paprika's waren heerlijk de lasagne was te eten maar 5 berichten achter elkaar is wat veel hier dus tijd voor koffie en mijn boek.
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Een forum kan nooit teveel berichten van een @lady jane hebben. Dat is een oud Chinees gezegde. Echt. bumperjim, Quinn en Rosee reageerden hierop 1 2
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goed gezegd @Reacher Reacher, Rosee en Quinn reageerden hierop 2 1
Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact Reacher. Leuke dingen Bijna iedereen op mijn werk is met vakantie en dus heb ik ook vakantie. Vakantie by proxy 😎 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 7 minuten geleden zei Reacher: Dank je @Kaatjemama Hoe is het? Beetje ziek helaas en baal ik van morgen wordt me zoon geopereerd en wil mee naar het ziekenhuis maar gaat niet denk. En jij @Reacher?
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact Reacher. Kaatje🌺 leuke dingen manlief helemaal zien opbloeien lekker bezig met van alles
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Leuke dingen Erg gelachen in de AH. Ik ging ijs -Lars daar ben je weer❤️ -kopen. Stond er een man tegenover de vitrine gewoon te kijken naar alles wat er was. Zo sta ik ook vaak bij de ijsvitrine, omdat ik niet kan kiezen. Ik ben maar naast hem gaan staan. Toen moesten we allebei lachen om onszelf en om elkaar. We hebben uiteindelijk een keuze kunnen maken…. bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Heerlijk zo’n momentje @Lika Lika reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 uur geleden zei lady jane: Als ik spirit een beetje ken, bedoelt ze zijn spullen @Mariposa😒 Ik denk dat je gelijk hebt.
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nachtpact Reacher. Kaatje🌺 Jane Maja leuke dingen: eindelijk de knoop doorgehakt waar ik fysiofitness ga doen en bij een lastige e-mail over het moeilijke punt heen. Morgen verder. Hoorde net de bosuil krijsen. Blijft bijzonder in de stad. Slaap lekker.💤💤 lady jane reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 19 uur geleden zei Lika: Ha @Yvonne, ik snap het hoor. Maar de plannen komen niet verder dan in ons hoofd. Misschien scheelt dat? Ha @lady jane! @Mormelwat een lekker plan voor het eten!! Bijzonder. .... @Lika: kom uit een gezin dat vrij pover leefde dus niets gaat hier verloren. Straks maak ik met de overschot van het kookvocht nog een vissoep. Misschien als afsluiter van dit draadje. Leuke dingen: al enkele weken de afleveringen van Hell's Kitchen aan het bingen en als voormalige bakker zie ik daarin zoveel overlappende zaken. Als iemand die redelijk wat stagairs en collega's heeft gehad zie ik ook vrij snel welke deelnemers zullen doorstoten naar de finale. En natuurlijk brengt het zien hiervan bij mij de kriebels om terug te keren naar een bakkerij. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 19 uur geleden zei Etty: Het wordt getriggerd vaak door mensen die heel graag willen vertellen hoe leuk hun leven is, hoe succesvol ze zijn, hoe goed ze alles hebben aangepakt, hoeveel herinneringen ze hebben gemaakt door de hele wereld af te reizen, mensen die hun passie al vroeg wisten, mensen die niet meer lang hebben maar zeggen dat ze dat niet erg vinden omdat ze alles uit het leven hebben gehaald wat ze eruit konden halen. Ik moet geen interviews meer lezen. Als je niet oppast gaat dit gesprek al heel snel over de zin van het leven, pas op😀 Ja diiiiiit 🤣 interviews zijn net Linkedin. Ik lees ze ook niet meer. Ik krijg al puistjes van de gemiddelde contactadvertentie ("bruisend", "avontuurlijk" -- ik vermoed dat als zo iemand een lekke band krijgt dan is het meteen al meeeer dan avontuurlijk genoeg 😈) 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Rosee reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 uur geleden zei Lika: Ha @Yvonne, ik snap het hoor. Maar de plannen komen niet verder dan in ons hoofd. Misschien scheelt dat? Ja hoor Lika, en dat realiseer ik me ook hoor, anders was de angst me allang om het hart geslagen. Ik vind het een schitterend plan.... ik zoek wel een heel piepklein tiny huisje voor mezelf daar in de buurt zodat ik me lekker af en toe kan terugtrekken
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 uur geleden zei Lika: @Ettyik denk dat ik veel geluk heb met deze sportschool. Ik hou er eigenlijk helemaal niet van, maar heb me opgegeven voor een proefles. En daarna gelijk ingeschreven. Geen weg terug. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik na elke les heel tevreden ben. Ik heb verschillende sportschoolabonnementen gehad, maar het nooit lang volgehouden. Maar mijn lichaam schreeuwt om spieren, de afname lijkt hard te gaan nu, hopelijk motiveert dat wel. Train je zelf of doe je een groepstraining?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 13 uur geleden zei lady jane: Net thuis van The Odyssey jammer dat ik weinig ken van alle mythes en goden dat had wel veel toegevoegd denk ik, maar het spektakel was er niet minder om en het liefdesverhaal prima te volgen. Ik heb hem ook gezien vorige week. Vond het wel mooi allemaal, alleen Charlize Theron (weet niet meer welke godin dat was) vond ik volledig misplaatst als blonde Amerikaanse toeriste op een strand. Het sloeg zo nergens op dat ik even dacht dat ik naar White Lotus zat te kijken. Verder was t een beetje lang en we hadden een late sessie, maar niet in slaap gevallen 👌🏼 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden oh was dat Charlize Theron? Geen idee. Ik associeerde haar met de sirenen/verleiding. Ik ken de goden ook niet dus dan ga ik maar wat invullen of negeer het. De tijd vloog voor mij voorbij. Heb ik vaak met film.
Etty Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 44 minuten geleden zei bumperjim: Ja diiiiiit 🤣 interviews zijn net Linkedin. Ik lees ze ook niet meer. Ik krijg al puistjes van de gemiddelde contactadvertentie ("bruisend", "avontuurlijk" -- ik vermoed dat als zo iemand een lekke band krijgt dan is het meteen al meeeer dan avontuurlijk genoeg 😈) Ben een boek aan het lezen over schematherapie (iemand die ik ken doet het nu en ik wil er meer van weten). Eén van de dingen die we doen om onszelf te beschermen (uit de modus 'onzekere en verdrietige kind' te blijven), is 'zelfverheerlijking'. Dat vond ik wel een eye opener. Het voelt nooit echt lekker als je het doet, als mensen roepen 'oh'en 'ah' voel je je een imposter, en mensen vinden het meestal ook niet leuk als anderen het doen. Je valt eigenlijk altijd door de mand. Namen van mensen die je 'kent' droppen, ervaringen aandikken, 'o dat heb ik nou nooit' zeggen, en dan vertellen hoe jij dat altijd zo briljant kunt voorkomen enz enz. Volgens mij was het @Yana die ooit deelde: if you don't want to be interesting your are free. Of was het 'need'?
Etty Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Dat doet me denken aan het kapsel van Mary McDonnell in Dances with wolfs, lachwekkend was dat. Ik ga de film nog zien, ben wel nieuwsgierig, maar misschien inderdaad even wat achtergrond lezen eerst. Al is mijn zoon er als geschiedenisfreak van overtuigd dat er niet veel klopt van de film in vergelijking met het 'echte' verhaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden