lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien heeft jouw sportschool ook de Milon Cirkel @Lika? duurt 30 min. is afwisselend en kun je op je eigen tijd afwerken. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor er veel goeds over.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Etty: Ben een boek aan het lezen over schematherapie (iemand die ik ken doet het nu en ik wil er meer van weten). Eén van de dingen die we doen om onszelf te beschermen (uit de modus 'onzekere en verdrietige kind' te blijven), is 'zelfverheerlijking'. Dat vond ik wel een eye opener. Het voelt nooit echt lekker als je het doet, als mensen roepen 'oh'en 'ah' voel je je een imposter, en mensen vinden het meestal ook niet leuk als anderen het doen. Je valt eigenlijk altijd door de mand. Namen van mensen die je 'kent' droppen, ervaringen aandikken, 'o dat heb ik nou nooit' zeggen, en dan vertellen hoe jij dat altijd zo briljant kunt voorkomen enz enz. Volgens mij was het @Yana die ooit deelde: if you don't want to be interesting your are free. Of was het 'need'? Ja het wordt snel een wedstrijd. Het creëert ook geen band met de ander, integendeel. Een avondje op een terras tegen elkaar op bieden, het is me weleens overkomen met mensen die ik niet had uitgezocht (beroepshalve), dan voel ik me na afloop helemaal leeg. Het is vaak een mannending, maar niet exclusief. Ik doe het zelf vast ook wel af en toe, of het wordt zo geinterpreteerd. Jezelf beter voelen door je af te zetten op iemand anders, niet verzuipen door iemand anders onder te duwen, zoiets. Terwijl Je ook gezellig naast elkaar kan watertrappelen 😁
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei lady jane: Misschien heeft jouw sportschool ook de Milon Cirkel @Lika? duurt 30 min. is afwisselend en kun je op je eigen tijd afwerken. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor er veel goeds over. Volgens mij hebben zie die in deze vestiging nog niet, maar ik ga er wel naar vragen. Ik las het ook. Ik merk namelijk dat mijn houding na 30 minuten anders is en mijn energie ook! Dus dat voedt het gevoel dat het achteraf fijn is. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden