Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Leuke dingen

Erg gelachen in de AH. Ik ging ijs -Lars daar ben je weer❤️ -kopen.  Stond er een man tegenover de vitrine gewoon te kijken naar alles wat er was. Zo sta ik ook vaak bij de ijsvitrine, omdat ik niet kan kiezen. Ik ben maar naast hem gaan staan. Toen moesten we allebei lachen om onszelf en om elkaar. We hebben uiteindelijk een keuze kunnen maken….

Geplaatst

Nachtpact

Reacher. 
Kaatje🌺
Jane
Maja

leuke dingen: eindelijk de knoop doorgehakt waar ik fysiofitness ga doen en bij een lastige e-mail over het moeilijke punt heen. Morgen verder. Hoorde net de bosuil krijsen. Blijft bijzonder in de stad. Slaap lekker.💤💤

Geplaatst
19 uur geleden zei Lika:

Ha @Yvonne, ik snap het hoor. Maar de plannen komen niet verder dan in ons hoofd. Misschien scheelt dat?

Ha @lady jane
@Mormelwat een lekker plan voor het eten!! Bijzonder.

....

@Lika: kom uit een gezin dat vrij pover leefde dus niets gaat hier verloren. Straks maak ik met de overschot van het kookvocht nog een vissoep.

Misschien als afsluiter van dit draadje.
Leuke dingen: al enkele weken de afleveringen van Hell's Kitchen aan het bingen en als voormalige bakker zie ik daarin zoveel overlappende zaken. Als iemand die redelijk wat stagairs en collega's heeft gehad zie ik ook vrij snel welke deelnemers zullen doorstoten naar de finale. En natuurlijk brengt het zien hiervan bij mij de kriebels om terug te keren naar een bakkerij. 

Geplaatst (bewerkt)
19 uur geleden zei Etty:

Het wordt getriggerd vaak door mensen die heel graag willen vertellen hoe leuk hun leven is, hoe succesvol ze zijn, hoe goed ze alles hebben aangepakt, hoeveel herinneringen ze hebben gemaakt door de hele wereld af te reizen, mensen die hun passie al vroeg wisten, mensen die niet meer lang hebben maar zeggen dat ze dat niet erg vinden omdat ze alles uit het leven hebben gehaald wat ze eruit konden halen.  Ik moet geen interviews meer lezen. 

Als je niet oppast gaat dit gesprek al heel snel over de zin van het leven, pas op😀

Ja diiiiiit 🤣 interviews zijn net Linkedin. Ik lees ze ook niet meer. Ik krijg al puistjes van de gemiddelde contactadvertentie ("bruisend", "avontuurlijk" -- ik vermoed dat als zo iemand een lekke band krijgt dan is het meteen al meeeer dan avontuurlijk genoeg 😈)

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
23 uur geleden zei Lika:

Ha @Yvonne, ik snap het hoor. Maar de plannen komen niet verder dan in ons hoofd. Misschien scheelt dat?

Ja hoor Lika, en dat realiseer ik me ook hoor, anders was de angst me allang om het hart geslagen. 
Ik vind het een schitterend plan.... ik zoek wel een heel piepklein tiny huisje voor mezelf daar in de buurt zodat ik me lekker af en toe kan terugtrekken ;)

Geplaatst
15 uur geleden zei Lika:

@Ettyik denk dat ik veel geluk heb met deze sportschool. Ik hou er eigenlijk helemaal niet van, maar heb me opgegeven voor een proefles. En daarna gelijk ingeschreven. Geen weg terug. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik na elke les heel tevreden ben. 

Ik heb verschillende sportschoolabonnementen gehad, maar het nooit lang volgehouden.  Maar mijn lichaam schreeuwt om spieren, de afname lijkt hard te gaan nu, hopelijk motiveert dat wel. 

Train je zelf of doe je een groepstraining? 

Geplaatst
13 uur geleden zei lady jane:

Net thuis van The Odyssey
jammer dat ik weinig ken van alle mythes en goden
dat had wel veel toegevoegd denk ik, maar het spektakel
was er niet minder om en het liefdesverhaal prima te volgen.

Ik heb hem ook gezien vorige week. Vond het wel mooi allemaal, alleen Charlize Theron (weet niet meer welke godin dat was) vond ik volledig misplaatst als blonde Amerikaanse toeriste op een strand. Het sloeg zo nergens op dat ik even dacht dat ik naar White Lotus zat te kijken.

Verder was t een beetje lang en we hadden een late sessie, maar niet in slaap gevallen 👌🏼

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...