lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 57 minuten geleden zei Mariposa: Goed zo @spirit en nu ook weggaan en wegblijven. Die plek is niet goed voor jou. Als ik spirit een beetje ken, bedoelt ze zijn spullen @Mariposa😒
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Net thuis van The Odyssey jammer dat ik weinig ken van alle mythes en goden dat had wel veel toegevoegd denk ik, maar het spektakel was er niet minder om en het liefdesverhaal prima te volgen. Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Lasagne met eerst 3 gegrilde rode paprika's dan heb ik de groenten vast binnen. Want de rest is uit een all.bakje, en dat is een doodzonde hier.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nou de paprika's waren heerlijk de lasagne was te eten maar 5 berichten achter elkaar is wat veel hier dus tijd voor koffie en mijn boek.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een forum kan nooit teveel berichten van een @lady jane hebben. Dat is een oud Chinees gezegde. Echt. Quinn en Rosee reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goed gezegd @Reacher Rosee, Quinn en Reacher reageerden hierop 2 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact Reacher. Leuke dingen Bijna iedereen op mijn werk is met vakantie en dus heb ik ook vakantie. Vakantie by proxy 😎 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 minuten geleden zei Reacher: Dank je @Kaatjemama Hoe is het? Beetje ziek helaas en baal ik van morgen wordt me zoon geopereerd en wil mee naar het ziekenhuis maar gaat niet denk. En jij @Reacher?
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact Reacher. Kaatje🌺 leuke dingen manlief helemaal zien opbloeien lekker bezig met van alles
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuke dingen Erg gelachen in de AH. Ik ging ijs -Lars daar ben je weer❤️ -kopen. Stond er een man tegenover de vitrine gewoon te kijken naar alles wat er was. Zo sta ik ook vaak bij de ijsvitrine, omdat ik niet kan kiezen. Ik ben maar naast hem gaan staan. Toen moesten we allebei lachen om onszelf en om elkaar. We hebben uiteindelijk een keuze kunnen maken…. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heerlijk zo’n momentje @Lika Lika reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei lady jane: Als ik spirit een beetje ken, bedoelt ze zijn spullen @Mariposa😒 Ik denk dat je gelijk hebt.
lady jane Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Nachtpact Reacher. Kaatje🌺 Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden