renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕 6 uur geleden bewerkt door renaldo61
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 goedenmorgen
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Dagje wasjes doen en inpakken. Morgen een weekje weg. Maar eerst de sportschool zo! lady jane en spirit reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Fonny🌞 kaatje🌺 goedenmorgen
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen mensen. Leven van de liefde zorgt voor omvliegende dagen. Gaan we allemaal een emo achter de naam plakken? Cool. Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡 Reacher en spirit reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers, Vandaag jouw laatste dag @Fonny, sterkte Ik lig al een paar dagen met griep op bed, dus niet bijgelezen. Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡 Yvonne
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡 Yvonne Mariposa 🐘
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen. Beterschap lieve @Yvonne❤️
IJsvogel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡 Yvonne Mariposa 🐘 IJsvogel ☕️ 2 uur geleden bewerkt door IJsvogel Dubbel
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡 Yvonne Mariposa 🐘 Spirit 🐸
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei IJsvogel: Beterschap Yvonne We waren tegelijk. Wil jij het even bijwerken @IJsvogel?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei spirit: We waren tegelijk. Wil jij het even bijwerken @IJsvogel? Ik doe het wel IJsvogel reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lieve @YvonneBeterschap! ik heb de sport volbracht. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡 Yvonne 🫶🏼 Mariposa 🐘 IJsvogel ☕️. Spirit 🐸. Reacher 💜
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Natuurlijk beterschap voor onze @Yvonne. Ons zonnetje in huis. ❣️. De bedoeling is om straks te gaan zwemmen met zoon, schoondochter, m'n jongste kleinkind en een vriendinnetje. Altijd maar afwachten of het doorgaat. Vaak word het zo laat, dat het de moeite niet meer is. Er staat hier soep te trekken en dat gaat tomatensoep worden. Mijn stalen ros staat al buiten. Misschien kijken of de notenboer eindelijk eens op de markt staat. Die komt ook maar wanneer hij zin heeft.
rapilos Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Goedemiddag allemaal Hier een berichtje vanaf ons vakantie/oppas adres Passen op een ander hondje en eigen hond is mee Gisteren zusje op bezoek en is hier een nachtje blijven logeren Gezellig, maar heel vermoeiend Straks een uurtje bij slapen, net ook drie kwartier met de honden gewandeld. Zit hier ook een hele mooie grote tuin bij waar de honden heerlijk los kunnen Beste @Yvonne Beterschap hoor. Maar even goed uitzieken dan Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Zit ik toch in die sportklas met allemaal mensen die (veel) ouder zijn dan ik en het (veel) beter doen. Wat jammer dat ik het zo heb laten sloffen, wat goed dat ik dit ben gaan doen en wat fijn dat ik me zo welkom voel. Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Beterschap @Yvonne schuift kopje thee en stuk Milka Thuis nu voor het hele weekend tot en met maandagochtend. Zondag verjaardag van onze dochter, dat is wel even een ding. Maar ze wil het graag en het zal wel goed komen. En c heeft al één of ander absurd cadeau geregeld, dus ik hoef verder niets. Weekend, een echt weekend.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden